Jump to content
TheVapingRaven

Zijn er nog betaalbare (kloon) 32.5mm tanks te vinden die goed werken?

Recommended Posts

Ik zie net dat er weer een betaalbare Vapor Giant kloon op de markt is gekomen. Wil nog altijd een stackbare 26650 mod, lijkt me nu eenmaal geweldig om te hebben voor op de koffietafel terwijl ik mijn dagelijkse slechte horrorfilm marathon aan het houden ben.

Ik zoek dan wel een goede 32.5mm RTA. Kan er echter niet zo snel een vinden op de kloon markt. Ben helaas erg aan budget gebonden, goedkoop maar goed functionerend zijn mijn wensen en toch wel eisen voor dit avontuur. 

Ik zie net dat er weer een betaalbare Vapor Giant kloon op de markt is gekomen. Wil nog altijd een stackbare 26650 mod, lijkt me nu eenmaal geweldig om te hebben voor op de koffietafel terwijl ik mijn dagelijkse slechte horrorfilm marathon aan het houden ben.

Ik zoek dan wel een goede 32.5mm RTA. Kan er echter niet zo snel een vinden op de kloon markt. Ben helaas erg aan budget gebonden, goedkoop maar goed functionerend zijn mijn wensen en toch wel eisen voor dit avontuur. 

De Steam Crave Glaz is 31mm,hele goede tank

2 minutes ago, koempel said:

De Steam Crave Glaz is 31mm,hele goede tank

Staat op het lijstje. Hoop dat er nog een paar bij kunnen komen.

Ik heb nog een originele Mason Dumptank (30mm) in de aanbieding. Dampt als een tierelier en er gaat 9ml liquid in de tank. Groot buildeck !

Voor € 15,= is hij van jou. (excl. verz.)

sn2q8z.jpg

Edited by Steamboy

Ik ga morgen nog even zoeken. Ben bang dat mijn OCD die niet perfect aansluitende rta's niet gaat trekken. Wordt het toch een ding van flink aan de prijs (batterijen (en misschien lader, weet niet of in die van mij 26650 gaan passen) moeten ook nog besteld) maar niet helemaal naar zin.

Moeilijke voor mij dit keer.

Ik weet dat er een tijdje geleden (mogelijk al jaren nu ik er over nadenk) een paar goede 32,5mm kloon tanks zijn geweest.

@TheVapingRaven, hoeft allemaal niet zo duur, om een fatsoenlijke vape te krijgen ! Ligt helemaal aan je zelf.

Pak mijn Mason Dumptank (€15,=) en zet er een dual setting van 0,51mm Kanthal, zeven wikkelingen van twee parallel coils in, en schroef hem op een Smoant Cylon (€ 36,=) op 110 Watt, weet je niet wat je overkomt. Ben je voor € 51,= klaar.

13 minutes ago, Steamboy said:

@TheVapingRaven, hoeft allemaal niet zo duur, om een fatsoenlijke vape te krijgen ! Ligt helemaal aan je zelf.

Pak mijn Mason Dumptank (€15,=) en zet er een dual setting van 0,51mm Kanthal, zeven wikkelingen van twee parallel coils in, en schroef hem op een Smoant Cylon (€ 36,=) op 110 Watt, weet je niet wat je overkomt. Ben je voor € 51,= klaar.

Het gaat me echt om de Vapor Giant. Als ik al aan een grote andere grote mod zit te denken wordt het eerder een hamer of God (dat ding met vier batterijen, heb even niet in mijn hoofd hoe het ding heet).

Waarom zou je de Vapor Giant willen ?  Heb hem zelf gehad, veel en veel te weinig airflow. Waarom een Hammer of God ? Is alleen maar geschikt om echt te poweren. Ik zou een Vapor Giant juist NIET op een Hammer of God zetten. Voor deze vermogens is een Vapor Giant absoluut niet gemaakt. Realiseer je dat de Hammer of God een ongereguleerde mod is die geen enkele moeite heeft om bij een coil van 0,12 Ohm vermogens van 500 Watt of meer leverd, en een stroom van 64 A veroorzaakt. 

2 minutes ago, Steamboy said:

Waarom zou je de Vapor Giant willen ?  Heb hem zelf gehad, veel en veel te weinig airflow.

Heb geen airflow nodig anders dan de ontgas gaten voor eventuele ongelukken.

5424-thickbox_default-Vapor-Giant-26650-

36 minutes ago, TheVapingRaven said:

Als ik al aan een grote andere grote mod zit te denken wordt het eerder een hamer of God (dat ding met vier batterijen, heb even niet in mijn hoofd hoe het ding heet).

Of wat vind je van de steam crave titan PWM mod , lijkt op de HoG , 4x 18650 in paraserie maar met voltage control.

1 minute ago, Steamboy said:

Vapor Giant Tank

Zou ik ook nog graag een kloon van vinden. 

Ben vooral benieuwd naar goed functionerende RTA. Is toch een behoorlijk stuk staal met veel vloeistof. Veel vloeistof veel druk. Dus het top feed ding van @Oomkobus is dan misschien beter dan een bottom feed.

Ga morgen even puzzelen. Zou een leuk kerstkado voor mezelf kunnen zijn.

Ok dus toch ook bij GB. Toen ik hem zo net zocht bij GB, gaf hij aan "No results".

Hij is bij FT wel iets goeiekoper......

1 hour ago, Steamboy said:

Waarom zou je de Vapor Giant willen ?  Heb hem zelf gehad, veel en veel te weinig airflow. Waarom een Hammer of God ? Is alleen maar geschikt om echt te poweren. Ik zou een Vapor Giant juist NIET op een Hammer of God zetten. Voor deze vermogens is een Vapor Giant absoluut niet gemaakt. Realiseer je dat de Hammer of God een ongereguleerde mod is die geen enkele moeite heeft om bij een coil van 0,12 Ohm vermogens van 500 Watt of meer leverd, en een stroom van 64 A veroorzaakt. 

70A en 588W op precies te zijn. Denk dat het enige resultaat een enorme steekvlam is.