Jump to content
DaNova

Dovpo Topside, waar te koop?

Recommended Posts

Zoals de titel aangeeft zoek ik een shop die de Topside verkoopt.

Google geeft me alleen maar shops buiten de EU en ben ook wat huiverig om bij de eerste de beste (shady) shop wat te bestellen.

Zoek dus een betrouwbare EU of nog liever NL site zodat ik geen gedoe heb met duane etc.

't ding is net uit dus even geduld voordat het in Nederland geland is.

De Dovpo Topside is overigens een Chinees design en wordt daar ook gemaakt. De exemplaren die hier in NL uiteindelijk in de shops verschijnen zijn exact hetzelfde als die je op vele Chinese sites zult vinden. Alleen daar zijn ze een derde van de prijs die hier gerekend worden. En dan komen die Chinezen dat in de meeste gevallen ook nog voor je brengen. Aan de voordeur nog wel.

Bij 3Fvape in de voorverkoop. Zeer betrouwbaren shop en als je via Paypal betaald is er geen enkel risico.

http://www.3fvape.com/search?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=Dovpo+Topside

Preorder is nooit prettig imo. Hoewel ik 3fvape ook top vind, preorder ik nergens meer wat. Zeker met dit soort nieuwe vapes zijn altijd wat leververtragingen te verwachten.
Zodra deze dovpo echter gewoon te bestellen is, pak ik er ook een ;).

Is in de bekende EU shops zelfs nog niet in pre-order, verwacht dus nog maar zeker een dikke maand voor die ergens te krijgen is.

Ook al is het gemaakt in China zullen EU shops het sneller kunnen leveren dan de bekende China shops zoals 3fvape enz.

1 hour ago, DaNova said:

@balling @Starrie @Jim

Nog even geduld hebben dus😅

Jaha........en dan komt vervolgens het verzendingstraject waar je ook weer veel geduld voor moet opbrengen.

't is me wat, dat dampen!

Toevallig vandaag de promo ervan gekeken, tof dat de verpakking meteen een atty stand is.

Verstuurd vanaf mijn balkon met rooksignalen.

De Topside is staat al in pre-order bij een UK webshop.

Eerste batches zijn wel enkel zwarte en rode versie, de andere kleuren komen helaas pas later op de markt.

ook ik heb mede door mijn laatste aanschaf ( wotofo profile ) besloten over te gaan op skonken.. heel veel yt filmpjes bekeken, dacht eerst aan de vandy vape pulse 80w... maar nadat ik deze dovpo zag had ik zo iets van.. dan maar wachten.. deze moet ik hebben.

Nu zie ik ze bij dampfabriek staan ( sold out ) maar heb hem als pre-order bij 3fvape, maar ja wanneer hun versturen is volgens mij een raadsel.

Kan hem altijd nog cancellen, maar ja.. de prijs was bij 3fvape wel erg laag, denk niet dat het hier in nl voor die prijs verkocht gaat worden.

Het is een heel goede mod, gebouwd om lang mee te gaan.

Gebruik er een 40T 21700 batterij in en met die 4000mAh is het doenbaar met een 0.25ohm single coil build.

Helaas wel een volledig zwarte mod, maar ga bij Zapwrapz eens kijken voor een mooie wrap.

Ik ben aan het twijfelen om deze ook aan te schaffen. Maar dan is er ook nog die (brushed steel) ragesquonker die m'n ogen uitsteekt. Deze topside is dan weer makkelijker te vullen natuurlijk. Wat een luxeproblemen toch.

Hier de topside ook sinds afgelopen vrijdag in bezit. Ik sta versteld van de bouw kwaliteit! 

Ding voelt als een massief blok in je handen en het top fillen maakt het in mijn ogen de eerste squonkmod waarbij je geen keukenrol nodig hebt om hem te vullen. En wat veelal niet in de recensies wordt benoemd is dat de losse bottle die je er bij krijgt ook een mooie rvs dop heeft waardoor je deze als back-up kunt vullen en mee nemen.... Nou geloof ik niet dat je een reservoir van 10ml gouw moet bij vullen of wisselen. Maar het geeft wel aan dat bijna overal aan gedacht is bij deze mod... 

Ik heb deze ook nog altijd in planning staan als eerste squonker voor onder de nog altijd niet geleverde profile. Maar met preorderen heb ik niks, je kunt er geen pijl op trekken wanneer ie dan echt komt. Wordt dus wachten tot ie gewoon leverbaar is, voor de laagste prijs uiteraard.

11 hours ago, Jim said:

Het is een heel goede mod, gebouwd om lang mee te gaan.

Gebruik er een 40T 21700 batterij in en met die 4000mAh is het doenbaar met een 0.25ohm single coil build.

Helaas wel een volledig zwarte mod, maar ga bij Zapwrapz eens kijken voor een mooie wrap.

Hij gaat tot 80w met een 21700 deze mod toch ?

waar hebben jullie hem nu vandaan? want zoals ik zie gaat 3fvape hem nog niet versturen, dus als ik hem in nederland eerder kan krijgen dan graag!

1 hour ago, Maickie said:

Hij gaat tot 80w met een 21700 deze mod toch ?

Tot 90w kan de mod gaan.

21 minutes ago, rebelhearts said:

waar hebben jullie hem nu vandaan? want zoals ik zie gaat 3fvape hem nog niet versturen, dus als ik hem in nederland eerder kan krijgen dan graag!

HIER kan je die al krijgen, natuurlijk zijn EU prijzen geen China prijzen he.

4 hours ago, Jim said:

Tot 90w kan de mod gaan.

HIER kan je die al krijgen, natuurlijk zijn EU prijzen geen China prijzen he.

ahhh de red is preorder.. dat is net degene die ik wil, dus alleen zwart is nu verkrijgbaar, mn geduld zal nog op de proef gesteld moeten worden dan.

On 7-10-2018 at 18:35, rebelhearts said:

ahhh de red is preorder.. dat is net degene die ik wil, dus alleen zwart is nu verkrijgbaar, mn geduld zal nog op de proef gesteld moeten worden dan.

Heb net de rode besteld uit Engeland😋

NatureVape heeft alle kleuren op voorraad op dit moment.

bedankt @DaNova heb nu ook meteen de rode besteld, zodra ik de bevestiging heb dat het op de post is cancel ik hem bij 3fvape.

heb mail van hun dat ze pas NA 31 oktober denken te kunnen versturen, dus ik betaal dan liever even iets meer om er 3 weken eerder van te genieten 😛

On 9-10-2018 at 22:01, rebelhearts said:

bedankt @DaNova heb nu ook meteen de rode besteld, zodra ik de bevestiging heb dat het op de post is cancel ik hem bij 3fvape.

heb mail van hun dat ze pas NA 31 oktober denken te kunnen versturen, dus ik betaal dan liever even iets meer om er 3 weken eerder van te genieten 😛

Die van mij is volgens de trace van Royal Mail de UK al uit.

Maar nog geen trace van PostNL.

Ben benieuwd hoe snel de duane is, zal wel mooi zijn als hij dit weekend al binnen is😋

heb hem binnen hoor 😛 mooie rooie, mooi apparaatje.

merk wel dat ik behoorlijk moet squonken met mn wotofo profile, maar dat kan ook komen door de dikke laag katoen in die profile.

op de drop ging het beter.

9 minutes ago, rebelhearts said:

heb hem binnen hoor 😛 mooie rooie, mooi apparaatje.

merk wel dat ik behoorlijk moet squonken met mn wotofo profile, maar dat kan ook komen door de dikke laag katoen in die profile.

op de drop ging het beter.

Moet er juist even aan wennen om wat minder vaak te sqounken.

De Mach On3 heeft een stugge fles die door de vorm wat minder per keer squonkt.

Bij deTopSide is met 1 keer squonken de "well" van de Drop helemaal vol.

Inderdaad een mooi fijn apparaatje, en staat qua kleur ook heel mooi bij de Mach On3😋

FMfUjl9.jpg

moet dus nu nog andere batterijen, want tjonge die 18650 is rap leeg moehahaha, maar ik denk dat het probleem vooral ligt aan de wotofo profile, daar zit zoveel katoen in en die mesh verdampt het zo snel dat je al snel droog katoen hebt, doordat er zo'n laag katoen in zit moet je behoorlijk squonken om alles goed zeiknat te houden.

vond dus met de profile dat drippen meer mn ding was, maar ik heb nog een drop liggen, die heb ik er ook even aan gehad.

Daar had ik vrij snel inderdaad door te squonken dat het overal uit liep, het was zo vol..

alles kan ook liggen aan hoe "dik" je liquid is.