Jump to content
Oomkobus

Goeie 21700 krimpkous

Recommended Posts

Als kadootje heb ik laatst wat 21700 krimpkousjes gekregen van AliExpress (zie foto's) maar de kwaliteit van deze dingen is zwaar ondermaats, heb er al een paar verbrand bij het aanbrengen en ook is er al een gescheurd in een van m'n mods.

Nu zijn de original dirty bastards wraps voor zover ik kon vinden alleen te koop bij odb zelf, vond een Nederlandse site, vape4all, en dat zijn neppers,

Ergens anders nog fatsoenlijke kousjes te krijgen?

Of een winkel waar de odb's te koop zijn?

Wel 2x700, de 18650 heb ik er nog 50 van nkon van liggen, dit zijn trouwens hele goeie.41b5c5b70af073a7f2c5d8822a07dc27.jpg7ed83ed1b92fdc870c8fc4d599f0613b.jpg

50 minutes ago, Oomkobus said:

heb er al een paar verbrand bij het aanbrengen

Afgezien van het scheuren, dat mogelijk te wijten is aan slechte kwaliteit, is verbranden volgens mij een gebruikersfout(?).

Misschien ipv je verfstripper of crème brûlee brander eens een haarfohn proberen? Gaat meer geleidelijk en voor verbranden moet je echt je best doen.

Ik heb (nog) geen problemen met de ali-sleeves gehad. Succes met zoeken.

Verbranden is inderdaad met de creme brulee brander gebeurd, precies op de naad en bij echt een afstand van 5 cm tot de vlam, heb het ook al met een haarföhn gedaan en die krijg de rand boven en onder net niet lekker dicht.

De nkon kousjes doe ik gewoon wel met de crème brulee brander en kan de vlam er gewoon tegenaan houden (niet te lang natuurlijk) en dan is er nog niks aan de hand, dit ben ik ook gewend van normale kabelkrimpkous van bijvoorbeeld Berner.

Sinds ik mijn haar kort draag, heb ik een mooie klus voor de haardroger en ligt ie niet werkeloos in de kast :holy

Nu een half uur lopen googelen en alleen e-wolk heeft 20700 wraps van dotmod, die ken ik niet en kan er niks over vinden, alle andere Nederlandse winkels hebben of de slechte Chinese kousjes die ik al heb, of de odb 18650's.

De beste optie is voor zover ik nu kan vinden odb wraps van lepetitvapoteur met verzendkosten van €4,-, tegenover die van odb zelf van 7 pond.

Nog wat andere troepjes bij de kleine vapoteur erbij besteld, verzendkosten zijn daar vanaf een bestelling van 30,- gratis.

Just now, Oomkobus said:

Nu een half uur lopen googelen en alleen e-wolk heeft 20700 wraps van dotmod, die ken ik niet en kan er niks over vinden, alle andere Nederlandse winkels hebben of de slechte Chinese kousjes die ik al heb, of de odb 18650's.

De beste optie is voor zover ik nu kan vinden odb wraps van lepetitvapoteur met verzendkosten van €4,-, tegenover die van odb zelf van 7 pond.

Nog wat andere troepjes bij de kleine vapoteur erbij besteld, verzendkosten zijn daar vanaf een bestelling van 30,- gratis.

Lekker snel in huis vergeleken met China, hier was het met drie dagen achter de voordeur (pico squeeze 2).

Prijzen vallen me ook niks tegen trouwens, en, leuke bonus van lepetitvapoteur, fabriekscoils gaan per stuk! Ben nu aan het spelen met de melo III mini voor een filmpje straks en had echt geen zin om 4x 5 coils te kopen, kan daar dus gewoon per stuk!

9 minutes ago, Oomkobus said:

Prijzen vallen me ook niks tegen trouwens, en, leuke bonus van lepetitvapoteur, fabriekscoils gaan per stuk! Ben nu aan het spelen met de melo III mini voor een filmpje straks en had echt geen zin om 4x 5 coils te kopen, kan daar dus gewoon per stuk!

'k Vind de rba voor de melo III mini wel leuk. Doet het beter dan de fabriekscoils in mijn optiek, alleen is het wel een rare rba. 't Is net een fabriekscoil die ze doormidden hebben gezaagd en je moet een gewicked coiltje daarin plaatsen met pootje voor en achter het rubbertje langs, een heel gepruts. Met een stukkie 26 awg kanthal ('k geloof 7,5 wraps op 2mm) krijg je dan wel eindelijk eens smaak uit dat ding net boven de 20 watt.  

Thnx @dripivo maar ik was al voorzien inmiddels,

Bij AliExpress of all places,

Bij lepetitvapoteur had ik originele odb's besteld maar die passen echt alleen om 20700 dus dat was best een miskoop eigenlijk...

Nu ben ik een luie zoeker maar kan ze op de site van titadamp niet vinden.