Jump to content
Sign in to follow this  
Benzoboss

Batterij verkeerd in kijn mech gedaan

Recommended Posts

Kun je iets uitwijden? Waarin zat je batterij verkeerd? Hoe weet je dat ie verkeerd zit? Deed de batterij iets waardoor je denkt dat ie niet meer te gebruiken is?

Maar in principe is er geen verkeerd in een mech. Werkt beide manieren maar soms brengt de ene manier wat meer risico’s op een hard short mee dan de andere. 

Maar madman heeft wel gelijk met zijn vragen

Enige wat je verkeerd zou kunnen doen met een mech normaliter, is dat je de plus niet aan de kant van de ventingholes doet, maar dan nog is er normaliter niks aan de hand. Dus vandaar al mijn vragen, want ik zie aan de hand van de beginpost en titel niet in, wat er fout zou zijn. 

Hij zat verkeerd in mijn dot squonk. Negatiev naar boven

Hard short is niet echt een probleem met een 18650 in de 20700 adapter. 

Zoals hie boven al staat, Je kan een betterij eigelijk niet verkeerd in een mech steken. 

Het beste is natuurlijk als je hem met de + naar de ventholes steekt. Maar voor de dotsquonk maakt dat niet uit. En die Ventholes die helpen maar voor een paar extra sec, voor de boel boem zegt als je batterij echt gaat venten. Mijn dotmod geeft trouwens geen + en - teken. Ik steek hem altijd negatief naarboven. Dit vooral om dat de contactpunten zo zijn opgezet. 

Waarschijnlijk heeft dotmod hiervoor gekozen om de + naar beneden te zetten omdat de batterij dan van je gezicht weg vent.

De waarom ik hier op reageer is: Als je die vraag stelt dan heb je volgens mij niet voldoende kennis van batterijen om een mech te gebruiken. 

Edited by sxt

11 minutes ago, Steamboy said:

Is dat zo'n "alsnog" geslaagde van die vmbo in Maastricht...........?  :lol:lol

Voor economie denk ik.De T is een euro goedkoper.Sommige plakletters kosten kapitalen.Vooral de kapitalen kosten meer.

Edited by richard-V

Als  mijn moeder vroeg hoe is je rapport zei ik;  Wees nou maar blij dat we gezond zijn.

Edited by richard-V

On 11-9-2018 at 22:44, sxt said:

ohjeee, Daar zijn de spellingsnazi’s

Neu hoor. Maar is het nou echt zo'n moeite om voordstdat je iets post het even over te lezen? Dan zie je zoiets toch direct. Zeker in een titel.

Daarna kun je het ook nog eens editten.

Nazi's hadden sowieso een onleesbaar schrift.

Edited by balling

2 minutes ago, balling said:

is het nou echt zo'n moeite om voor dst je iets post het even over te lezen?

:lol

Maar ik ben het wel met @balling eens (komt niet vaak voor) dat het een kleine moeite is om zo'n opvallend worst-vinger-typefoutje te verbeteren.