Jump to content

Wat voor coil Kayfun V3 mini


Ener

Recommended Posts

Ik gebruiik meestal 26 ga kanthal, ongeveer 7 wikkelingen om mn 25 kurocoiler en kom dan tussen de 0.7 en 0.9 ohm uit. 

( ligt een beetje eraan of ie een halve draai meer of minder krijgt ivm goed uitkomen bij de schroefjes haha)

Voor mij is dat de smaakvolste setting. Je kunt bij de v3 mini niet te veel wikkelingen hebben omdat het dan niet meer past op het kleine builddeck.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zoveel mensen, zoveel smaken.. Voor mijn lief is bijvoorbeeld 28ga ss316l 8 wikkelingen, 2,5 mm ID (kan nog net) ongeveer, 0,8 ohm. Laat je niet afschrikken door het sub-ohm getal, ss316l heeft een snellere rampup en kan meer met minder..

 

Devies is proberen, algemene vuistregels zijn dus niet te breed, zoals @a3 al aangaf, niet al te grote ID, max 2,5 mm. En dan uitproberen.. E.e.a. hangt ook af van je airflowsetting, zelfs welke mod je 'm op hebt staan. Paar rolletjes draad kosten de wereld niet, coiltje is zo gedraaid..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hij is nu een paar dagen in gebruik, maar ik krijg hem niet goed. Hij blijft dryhits geven na een paar hijsen. Strak gewikt, los gewikt maakt niet uit. Het lijkt erop dat de juice niet bij het katoen komt, is echt droog. Raar ding ook qua lucht instelling. Heeft iemand meer ervaring?fbaadb495a282098e646c7c05df5caf3.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...