Jump to content

Cthulhu Squonk Genius.


Camikease

Recommended Posts

 

Zo ff een paar via een Google search gevonden....
 

 

bij FT kosten ze rond de 21-22 euro per stuk.. - mocht je t geduld kunnen opbrengen om erop te wachten.

https://www.fasttech.com/products/0/10047141/9624262-authentic-cthulhu-squonk-genius-adapter

https://www.fasttech.com/products/0/10047141/9624263-authentic-cthulhu-squonk-genius-adapter

 

bij Heaven Gifts kost ie 24 Euro - ex verzendkosten

https://www.heavengifts.com/product/Cthulhu-Squonk-Genius.html

 

bij 3avape.com kost ie 24 dollar - nog slechts 3 op voorraad

http://www.3avape.com/cthulhu-7-1ml-squonk-genius-adapter.html

 

bij Cthulhu zelf kost ie in 3 kleuren 29 dollar

https://shop.cthulhumod.com/index.php?route=product/product&product_id=81

 

bij MCsmoker kost ie 20 euro - ex verzendkosten a 10 euro - totaal plaatje is dan ook 30 euro

https://www.mcsmoker.de/cthulhu-squonk-genius-adapter-7-1ml.html

 

via Amazon.de kost ie ook 30 euro

https://www.amazon.de/Cthulhu-Squonk-Squonker-Adapter-Schwarz/dp/B079Z9G1KK
 

Ik heb gewoon een 2e besteld via VapeXperience, daar ik meer dan tevreden ben met deze mooie oplossing als ik heel eerlijk ben.

Ik heb best wel veel mooie mods die ik te weinig of helemaal niet gebruik... met deze oplossing kan ik ze dus in een soort Squonk rolatie zetten,

de mod die het prettigste werkt met de Cthulhu Squonk Genius... blijft er dan mee verbonden...

Zoals ik de Cthulhu Squonk Genius nu verbonden heb aan mijn SubOhm e-pipe van Smok.

Dus de Familie Squonk wordt in elk geval met 1 extra Squonk Tool uitgebreid.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

een paar fotootjes gejat van de duitse site van de Tool zelf.

 

  img4306.jpg  img4339.jpg  img4288.jpg

 

 

Zo ziet het ding er geheel ontleed uit... - is niet moeilijk terug in elkaar zetten.... als het gaat lekken heb je een user error.

ik heb nog steeds geen lekkage's gehad vanaf het moment dat ik deze Cthulhu Squonk Genius in gebruik heb genomen.....

 

 

img4345.jpg

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

zou misschien wel leuk staan op mn Sub-Ohm E-pipe.... (linkje ??)
dan kan de e-pipe op mn buro blijven staan als ik er een Cami's extended churchwarden aanvast knoop..... :grins


Geloof niet dat dit ding nog te krijgen is, vind em nergens in ieder geval.
Het is een Wismec 30w oled control head. Ooit gekocht, nooit wat aan gehad, maar geinig relikwie.
Link to comment
Share on other sites

pfew, dat is een tijd terug, @Starrie

 

Vamo (KSD) had destijds ook losse control heads met een 510 aansluitiung te koop, lang voordat wismec ermee op de proppen kwam.

heb die zelf nooit gekocht, was dat wel van plan, maarja nieuwe technieken waren in opkomst.... en de Vamo ging toendertijd maar tot 15 watt en wilde niet werken onder 1,2 Ohm...

Heb nog wel ergens een Vamo-Kloon liggen met een DNA 30 erin.... misschien die maar eens trachten te repareren of ombouwen....

alhoewel..... een SXmini ML Class Squonker... klinkt ook niet slecht....

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik ben wel benieuwd wat je ervaring is met al die tankjes die je erop schroeft.
Ik merk zelf geregeld dat de pin net niet de genius aanraakt.
Ik doe dat een zeer kleine en dunne o ring op de 510 pin zodat hij lekvrij blijft maar ook verder eruit steekt.
Echter merk ik nu dat al mijn rda's dit probleem hebben.
Du hoe los jij dit op?

Link to comment
Share on other sites

Neehoor @Raycoupe

 

 

De Squonk-Genius zit in mijn ADV rolatie....

Is niet alleen maar een geinig ding, maar transformeert iedere willekeurige Mod tot een heuse Squonker, met de mogelijkeid om het squonk gedeelte

eraf te draaien als je ff gewoon wilt dampen of je damp-masjien ergens anders voor wilt gebruiken.

 

Momenteel op de Default-Mod - de HotCig DX75 (26650) met een Flave RDA erop... in de Cthulhu tank zit mn eigen Dream Juice...

wel om de dag en soms paar uur de Wick vernieuwen (gunkt net zo erg aan zo een NEWE als een NET - Is gelijk aan een NET, maar groente ipv Tabak)

de combi werkt erg goed saampjes... heb de Cthulhu Squonk Genius ook een paar weken gebruikt op de Smok Sub-Guardian e-Pipe, voor de gewone sapjes

en een hogere Ohm coil heel goed t doen, maar de DX75 heeft gewoon wat ff meer power die ik nu nodig heb voor het goed verdampen van de NEWE.

 

 

 

Edited by Camikease
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

C.S.G. = Cthulhu Squonk Genius

 

tot nog toe heb ik er geen last van dat er Ato's / verdampers, RDA's niet herkent worden.... de C.S.G.maakt tot nog toe contact met alle geteste BF-RBA's die ik hier heb,

wellicht eens zien of je de Plus-pool van die onherkenbare Squonk-Ato's kunt verstellen... of wellicht hebben ze een slag extra nodig om vast te draaien.

de C.S.G. heeft een vaste 510 aansluiting en beschikt dus niet over een spring-loaded of floating 510.

 

Mocht ik een dergelijke Squonk-Ato ergens hebben liggen zou ik de 510-Squonk-Pin iets proberen te verhogen/laten uitsteken, met een klein rubber/plastic ringetje

of er zelf 1 maken van een willekeurige plastic verpakking, die je tegenwoordig al om bijv. een schaar heen krijgt..

 

Let Wel Op.. NIET als vervanging van de 510-Isolatie-grummit, maar als aanvulling om de 510-plus-pool een heel ietjes verder te laten uitsteken,

zodat ze een beter contact kan maken met de C.S.G. - en toch goed vast gedraait kan worden om de Plus van t build-deck op zijn plek te zekeren.

Edited by Camikease
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

en om het topic op te frissen of aan te vullen...

de Cthulhu Squonk Genius bevalt me zo goed, dat ik de familie een 2 maand geleden heb uitgebreid met 2 extra C.S.G.en....

gekocht bij VapExperience in Hilversum... de laatste 2 exemplaren dus....

 

 

 

 

 

Edited by Camikease
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 26-1-2020 at 08:51, peterp0st said:

Me nog zo voorgenomen voorlopig geen geld meer aan

 

dat zei ik 13 jaar geleden ook...

heb inmiddels zoveel apparaatjes gekocht de laatste 2 - 3 jaar dat als ik ze allemaal in een rotatie zet.. heb ik een zeer volle 4 weken rotatie-lijst...

 

 

Edited by Camikease
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

je hebt niet t artikel gelezen, denk ik.... anders had je deze op 2 of 3 van de foto's gezien....

als je wilt weten of squonken iets voor je is.. is het leuke gadget....

 

de Cthulhu Squonk Genius daar en tegen is een tool, die elk mod omtovert in een heuse squonker...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ik wil niet zeggen dat het een onhandig ding op je mods is... het werkt wel..... en het is zeer goedkoop, voor wat je er voor krijgt en wat je ermee kan...

Het kan een handige Gadget zijn voor diegene die niet teveel centjes te besteden hebben om te kijken of squonken iets voor ze is....

of als je nog een oudere vamo staafmixer of een mechstaaf hebt liggen die je een nieuwe functie wilt geven.... voor 5 euro en een goede RDA met squonkpin is dat mogelijk...

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

wat doet ie niet ?

Liquid dikte maakt voor de CSG niet uit, t kan wel uitmaken voor de gebruikte RDA...

 

Welke mod gebruik je hier.. is dat een Dani ??

daar zit dacht ik een manueel verstelbare schroef in van de 510 pin..

Als er geen contact gemaakt wordt met de dani.. dan ff op een andere mod met een verende 510 proberen..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

vreemd... misschien even kijken of de squonkpennen /gaatjes van zowel de RDA als de CSG goed open zijn....

het zou mogelijk moeten zijn om 100% VG erin te gebruiken....

misschien zat de RDA niet strak genoeg op de CSG gedraait en zoog je valse lucht aan.... of de squonk pin van de andere RDA is te smal voor hoge VG...

met de Etheon die je nu op de Cube hebt zitten, kun je makkelijk 100% VG gebruiken... Als ook met de Hadaly en de Flave's, De VapeOnly Galaxies...etc...

De meeste van mijn RDA's werken goed met de dikkere VG sapjes..en ook met de CSG... een enkele oudere en daarmee ook de smallere RDA's sluiten

zonder beaty ring de vulgaten niet goed af en tja, dan krijg je valse lucht...cq geen goed gesloten systeem...

 

 

Edited by Camikease
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...