Jump to content
Benzoboss

Dippers toegestaan?

Recommended Posts

Ik heb geen bron maar heb het en der opgevangen dat de diepte van een dripper gezien wordt als tankinhoud/reservoir, dus je mag er max 2 ml in kunnen druppelen, dat wordt wel heel lastig meten.

Ze worden sowieso niet verboden, dat niet, maar in het ergste geval mogen Europese winkels drippers die dus meer dan 2ml kunnen hebben niet meer verkocht worden

Alles wat je in huis hebt is veilig, er zal je nooit iets afgepakt kunnen worden, alleen de verkoop kan ingeperkt worden en Nederland kennende zullen de verkopers eerst hun voorraad 'verboden' artikelen mogen verkopen gedurende een jaar of zo, anders zou een nieuwe wet een hele hoop faillissementen betekenen.

Wetten zijn sowieso moeilijk om na te leven, maat van me rijdt een Harley, zonder uitlaatdempers, ding maakt een oorverdovende herrie maar is compleet legaal, het frame is namelijk van voor de invoering van uitlaatdempers,
Hij mag er dus gewoon legaal mee rijden maar heeft al regelmatig een bekeuring gekregen wegens geluidsoverlast, krom hé.

Ben trouwens wel blij dat hij niet mijn buurman is met die donderwolk van m.

Posted (edited)

🤣

Maar ik snap alsnog niet hoe ze de pg vg en aromas gaan handhaven. 

Ik neem aan Dat er binnen nu en een jaar er een hoop aroma web winkels komen die ook pg en vg verkopen voor zeepjes natuurlijk 😉

Iedereen weet Dat het niet voor zeep is bedoeld Maar wat Kan je er an doen? 

Word niet aangeboden naar dampers complete legaal.

Dan word het diy waarschijnlijk nog goedkoper omdat het Dan AL helemaal niet onder de tpd Valt.

Edited by Benzoboss

t Is net als met de nicotine en ook de andere tankjes. Je mag ze wel hebben, maar nederlandse (en sommige andere europese) winkels mogen ze niet verkopen. Als jij er op een andere manier aangekomen bent, dan is dat prima. Als het bij de grens wordt aangehouden, dan wordt t niet vernietigd of teruggestuurd, maar je moet gewoon belasting erover betalen.

Mijn RDTA's (drippers met tankje eronder) zijn doodgewone RTA's met het build deck bovenin.

Dat snappen de dampende douaniers gelukkig ook. 

Ik ben niet zo rijk dat ik dampspullen binnen de EU zou bestellen.

Het gros van die spullen wordt sowieso in China gefabriceerd.

Het beste kun je dure bestellingen in etappes doen:  dus eerst iets bestellen waarbij je in totaal beneden € 22 blijft, 

en dan 3 of 4 dagen later de volgende bestelling, wederom beneden € 22,--. 

(bij slechts 2 dagen later, is de kans groot, dat de verkoper toch alle bestelde spullen in één keer verzendt)

Ga je boven de € 22, dan zul je moeten bijbetalen aan de postbode.

On 30-8-2018 at 15:33, Benzoboss said:

Ik neem aan Dat er binnen nu en een jaar er een hoop aroma web winkels komen die ook pg en vg verkopen

In ieder geval is er minstens één verkoper die dat al jarenlang doet.  :e33

Ali zet er 99 gd 100 keer een lagere prijs op

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk