Jump to content

KRMA clone RDA review

Recommended Posts

Deze RDA heb ik al dik twee maand ondertussen maar door andere reviews heb ik deze altijd maar uitgesteld.

Dit is dus een review van de KRMA clone.

Echte versie van deze RDA kost je ongeveer 90€ en is volledig in China gemaakt wat voor mij een gekke prijs is voor iets dat in China gemaakt is.

Dat terzijde en dat is ook de reden waarom ik nooit een echte versie van deze zou kopen.

Links plaatsen mag niet dus gelieve Google te raadplegen voor meer info en waar te krijgen.

De verpakking is je typische clone verpakking.

PMTI2GJ.jpg?1

En dit krijg je dan:

XasjHbs.jpg?1

Het uiterlijk is zoals vele van deze 22mm RDA's altijd heel sober.

Geen logo's of dergelijk op de topcap.

Je kan ook zien dat de airflow vrij hoog in de topcap zit.

Phi7x6G.jpg?1

XrIdg0H.jpg?1

510 driptip maar door de opstaande rand van de topcap ben je wel beperkt in je keuze van driptip wil je de standaard driptip veranderen.

pbhpiSI.jpg?1

Onderaan is het wel bijna een 1:1 clone van de originele.

Heb de originele in mijn lokale vapeshop al kunnen bekijken en testen.

m29dOv5.jpg?1

Wat deze RDA wel heeft en wat ik graag bij andere RDA's ook zou willen zien is het volgende:

In plaats van de ganse 510 pin telkens om te wisselen als je wil squonken of gewoon drippen, een heel klein schroefje dat onderaan het deck zit en je gewoon in de 510 schroef moet draaien om de squonkpin onbruikbaar te maken.

Dit systeem is wat mij betreft veel handiger dan telkens die 510 pin te wisselen met een andere.

pG5VDNf.jpg?1

Lv4ZnAd.jpg?1

Topcap langs binnen.

E5VUVSN.jpg?1

Het build deck is eigenlijk niet zo speciaal, het is een deck zoals ik er ondertussen al zeker 6-7 van dit type heb getest.

Ze werken allemaal op dezelfde manier, coil in het midden en airflow die aan beide kanten de coil raakt.

Het is wel een mooi afgewerkt deck, en al zeker voor deze heel goedkope clone.

Netjes afgewerkt en daar was ik wel van verschoten.

rGAWFkw.jpg?1

IQ5Fhfi.jpg?1

De airflow komt dus hoog in de topcap binnen en komt dan lager in het deck uit naast je coil.

oWyDj5L.jpg

Een coil plaatsen op de juiste hoogte is ook heel simpel.

Er zijn in het deck voorzieningen gemaakt waar je een coil tool op kan laten rusten.

Jw7jwe1.jpg?1

GSRWJhV.jpg?1

Voor deze build heb ik gebruik gemaakt van een Coilology alien coiltje.

YS4yVuP.jpg?1

YHZKF9V.jpg?1

Als je door de airflow kijkt zie je dat de airflow de onderkant van de coil raakt, en dat is zoals het zou moeten zijn.

lD9SeG2.jpg?1

Wicken is kinderspel uiteraard.

ITl86WK.jpg?1

Om te laten zien dat dit type van deck niets speciaal is, hier de RDA naast de Aliancetech Flave 22 RDA.

Bijna hetzelfde zoals je kan zien, deze KRMA heeft zelfs nog iets grotere airflow openingen.

9xzhF4j.jpg?1

En aan deze foto kan je zien dat de foto's voor deze review al een tijdje geleden gemaakt zijn, want deze mod heb ik meer dan een maand geleden verkocht aan iemand hier op het forum.

7jeru6G.jpg?1

Mijn bevindingen:

- De afwerking van deze clone is echt wel heel goed, alles is heel mooi afgewerkt.

Heb de echte versie al grondig kunnen bekijken hier in de lokale vapeshop en deze clone zit er helemaal niet ver naast.

- O-ringen zijn goed, niet te strak of los.

- Heel makkelijk te builden.

- Smaak is goed.

- Airflow is restricted DL.

- Moet al heel erg overdrijven wil je oversquonken met deze RDA, de airflow zit hoog.

Kortom wat mij betreft een heel smaakvolle RDA, makkelijk in gebruik en goede airflow.

Edited by Jim
  • Like 9
  • Thanks 2

Nee die driptip heb ik maar heel even gebruikt, was iets te kort en dat was te warm aan de lippen met de coil die ik gebruikt heb.

Denk wel dat de meeste mensen een 510 driptip hebben die hier op past, van een Hadaly ofzo bv.

• Like 1
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
On 24-8-2018 at 00:27, Jim said:

Links plaatsen mag niet dus gelieve Google te raadplegen voor meer info en waar te krijgen

Sinds wanneer is dit op dit forum ??

@Camikease In een review linken naar een verkoper kan gezien worden als reclame. We willen hier geen last mee krijgen, tpd, dus is het niet toegestaan.

@Camikease Reviews worden nog weleens gesponsord, als je dus in je review een (of meer) websites aanhaalt dat kan dat de indruk wekken van sponsoring/reclame. We gaan niet verder het randje van wat is toegestaan opzoeken omdat we simpelweg geen zin hebben in gedoe vanwege de tpd. Niemand is er bij gebaad als we onder een vergrootglas komen te liggen 

• Like 1