Jump to content

Vandyvape Berserker MTL starterset


Dvarwlover

Recommended Posts

Intussen de JF coils binnen, deze passen maar de 510 pin wordt naar beneden gedrukt zodat de atomizer niet meer strak op de mod past.... als je iets losser draait werkt het wel prima.

Ik heb 1 van de meegeleverde spare o-rings tussen de mod en atomizer geplaats en dat werkt prima.

 

Ook bij de JF coils had ik last van zeer snelle burnt of dry hits, zelf bij 50/50 juice.....Op reddit kwam ik tegen dat je een zeer dunne naald door de coils kan halen.

Dit geprobeerd en werkt perfect, op een coil waar dry hits in zaten helemaal geen last meer, zelfs 70vg juice dampt als een koning nu. Ga de VV coils ook nog wel proberen ik vermoed hetzelde probleem opgelost is met deze methode.

 

Het lijkt erop dat het katoen bij de meeste coils gewoon te strak is ingepakt in de coils, als je de coil in elk gaatje even poked met een dunne naald wordt het katoen wat losser en neemt de juice beter op.

Link to comment
Share on other sites

Wat voor Liquid damp je erin @mp4man

 

mocht dat nu een hele zoete smaak zijn, zo 1 waarvan je vullingen nog net niet uit je mond springen is het te verklaren waarom je er een week mee doet..

dit effect zal minder zijn en de coil zal langer meegaan als je er tabaksmaakjes of menthol smaakjes mee dampt....

 

ik zou zeggen zet er een Ego-One CLR in en vervang zelf je wick nadat ze zwart is van de suikers...

Edited by Camikease
Link to comment
Share on other sites

@Camikease

Geen overdreven zoete troep, voornamelijk, Euka Menthol, Pinkman en Heisenberg op 10% gemengd zonder verder additieven.

 

Het gaat sinds het naald trucje prima nergens meer last van, ook met 70% VG. Het katoen in de coils in de coils zit waarschijnlijk gewoon te dicht verpakt in de coil waardoor deze de liquids niet goed opneemt. Wel apart want bij sommige coils had ik helemaal geen last van, andere binnen enkele uren.Er wordt ook gespeculeerd dat ze dat wellicht bewust doen vanwege nic salt trend of  om je te laten kijken naar een nieuwe mod.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...