Jump to content
Jim

Digiflavor Liip disposable podsystem review

Recommended Posts

En hier gaan we weer, terug met een podsystem en ja het is weer iets speciaal.

Ook Digiflavor heeft nu een wergwerptoestel gemaakt, dus van zodra de batterij leeg hebt is het gedaan met dampen.

Je hebt dit toestel in nog drie andere smaken dan wat ik nu ga laten zien, berry/tobacco /orange.

Maar door het hoge percentage aan nicotine in de drie andere smaken zal je die in de EU normaal niet kunnen kopen.

Je zal dit toestel wel op vele plaatsen in China kunnen krijgen, hier bijvoorbeeld:

https://www.heavengifts.com/product/Digiflavor-Liip-Kit.html

Klein kort presentatie filmpje.

Altijd leuk als je dit even kan bekijken want elke subscribe☑️/view👁️/like👍/comment🖊️ helpt mij om meer producten te laten zien.

Even toelichten dat er in deze reddy dus geen nicotine zit maar een andere stof met de naam "arecoline".

Volgens de maker zorgt dit voor dit:

Non-nic Reddy flavor with euphoria feeling

Ik ben geen chemicus en van Dr.Google ben ik niet veel wijzer geworden, dus wat het juist allemaal is weet ik niet.

Zelf merk ik niks van het euphoria feeling, enige wat ik merk is als je chainvaped met deze pod krijg je een warm gevoel en heel korte tintelingen dat binnen enkele seconden voorbij is.

Dit is de verpakking, je krijgt bij deze smaak dus twee pods in het pakje en bij de andere smaken krijg je er drie.

DEuUPHV.jpg?1

bgVQKn5.jpg?1

MDD7YuS.jpg?1

Een 240mAh batterij dus meer dan een dag continu ga je niet dampen aan deze pod.

Een coil met hoge ohmwaarde en het tankje zou 1.2ml bevatten.

iwLio09.jpg?2

Pe4Ik3N.jpg?2

Er zit een rubber plugje in de driptip voor tijdens transport ofzo.

4ZPFV9V.jpg?1

Vn1dW8K.jpg?1

Onderaan heb je een ledje dat oplicht telkens je een hijs neemt.

aeC8Clo.jpg?1

UwoUxp7.jpg?1

Dit ding is dus heel klein zoals je kan zien.

mxGBo58.jpg?1

aLYrk8E.jpg?1

Na twee dagen (niet constant gebruik) gaf de batterij haar laatste pufje en wou ik echt wel weten hoe de binnenkant van zo een wegwerp podje er uitzag.

Met een schroevendraaier even de bodem losmaken en dan kan je alles uit de behuizing schuiven.

Een glazen buisje met de liquid en coil en verder twee draden die naar de kleine batterij gaan.

Een beetje zonde van de liquid want zoals je kan zien zit er nog zeker 60% liquid in en de batterij was al leeg...

fkcLZ1H.jpg?1

aDsKoDW.jpg?1

OyrP0OX.jpg?1

Mijn bevindingen:

- Tja ook al ben ik geen grote fan van zulke podsystems, ze bestaan nu éénmaal en dat zal niet snel veranderen.

Er zal wel een publiek voor zijn want anders zouden ze dit niet blijven maken.

- Klein licht en makkelijk in gebruik.

- De smaakjes is persoonlijk, voor mij zijn de pre-filled pods meestal niet echt mijn smaak.

- De smaak van deze pod is een mengeling van rode bessen en een nasmaak die wel even blijft hangen.

- De batterij was veel sneller leeg dan de liquid en dat is wel spijtig.

Raad ik dit aan, om eerlijk te zijn niet...

Maar ik heb niks te zeggen over wat jij wil, ik laat het product maar zien en zeg je wat het doet.

Goede review zoals altijd maarrrr;

Lijkt wat op de Minifit maar verder past het perfect in de wegwerpmaatschappij en daar worden we weer niet blij van, batterij op en liquid over is ook al geen fijn idee en daarmee vindt ik het een no-go artikel.

Edited by The Unknown

In theorie zouden dit soort apparaatjes leuk kunnen zijn om laagdempelig kennis te maken methet fenomeen dampen. Maar het wegwerpprincipe spreekt me erg tegen, en de ervaring moet dan ook wel heel erg "hit or miss" zijn, en kan iemand in het slechtste geval ook weer voor jaren van het dampen afhouden. Voor noodgevallen kan ik me er ook nog iets bij voorstellen, mits ze op elke straathoek voor de prijs van een pakje sigaretten te krijgen zijn om je de avond door te helpen ofzo. Maar eerlijk is eerlijk, voor minder dan het dubbele (schat ik) heb je een minifit, die oplaadbaar en hervulbaar is en net zo klein. Ik vrees dat er een markt voor is, zoals er voor ALLES  een markt is dat overbodige verspilling is maar gemakzucht bedient 😞 . Ik vrees dan ook dat we nog heel wat van dit soort dingetjes gaan tegenkomen in de toekomst. Hopelijk niet te veel op straat en in de berm.....want wegwerp nemen mensen vaak helaas ook wel heel letterlijk. 

Binnenkort TPD om enkel wegwerpmods toe te laten

Goede review. Ik heb het toch ook niet met die wegwerpgevallen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

26 minutes ago, Stekke said:

Binnenkort TPD om enkel wegwerpmods toe te laten

Nou, dat is inderdaad wel een dingetje ja......makkelijk te reguleren natuurlijk. Maar geen bevredigende manier van dampen. 

On 13-8-2018 at 12:21, L33ntje said:

makkelijk te reguleren natuurlijk. Maar geen bevredigende manier van dampen

helaas voor ons is dat nu net wat de regeringen beogen... zodat je maar weer vlot terug grijpt naar de stinky's....

goede review overigens, Jim...

en helaas worden deze dingen in vooral amerika bij de duizenden verkocht blijkbaar... maarja.. wie kijkt er ook op een dollar meer of minder en dat t tankje niet leeg is

van zodra de batterij t begeeft....