Jump to content
TheRich

Kleine mods

Recommended Posts

Posted (edited)

Het hoeft allemaal niet meer zo groot... Geen uitspraak van een ouwe hoer in de de overgang, maar van mij betreffende een zoektocht naar kleine mods, mini maal 18650 formaatje, geen ingebouwde accu's

Ik heb 4 pico's, dus die hoef ik niet meer.

In the picture:

• Asmodus Colossal
  • Sbody Macro dna75
  • Joyeyech evic primo mini
  • Lost Vape Epetite (lastig verkrijgbaar in de kleur die ik wil, worden niet meer gemaakt).
  • ...

Dus, andere suggesties?

Edited by TheRich

Vaperesso tarot nano is een ukkie die tot 80 watt gaat
Batterij gaat wel redelijk lang mee en mooiste ervan vind ik is dat tie aan de hand van je coil zichzelf instelt op de ideale watt

Thx voor je suggestie, had er ff bij moeten zetten: verwisselbare batterij.. Dacht dat dat wel duidelijk was adhv mn lijstje.. Je zal mij niet zo snel zien met een ingebouwde accu.

Hehehe ik ben nog niet heel bekend met alle mods dus die jij er had staan zegt me niet veel
Maar tot nu toe de mods met batterijen die ik heb zijn groot lomp en heavy

Vind ik echt supermooi, is wat aan de hoge kant.. Omhulsel verder is lekker handzaam. Een beetje vergelijkbaar met m'n baby ness

Primo 75,5 mm hoog

Macro 76,6

Colossal 76

Epetite 77 mm

Dus buiten omvang is ook hoogte wel een dingetje.. Side by side wordt 'm dan ook niet, heel veel breedte en ik vind het niet mooi

59 minutes ago, TheRich said:

Thx voor je suggestie, had er ff bij moeten zetten: verwisselbare batterij.. Dacht dat dat wel duidelijk was adhv mn lijstje.. Je zal mij niet zo snel zien met een ingebouwde accu.

Minimaal 18650 maximaal 21700 en daar tussen 20700 De Vaporesso Armour Pro :roddel

Posted (edited)

De armour pro is super, wel iets groter dan wat je zoekt vermoed ik zo.

De armour is even hoog als de baby ness.

Colossal is ook een topmod, goede chip en batterijduur.

Het touchscreen is wel even wennen.

Edited by Jim

Misschien moet je dan de HCigar Warwolf overwegen. Klein, oerdegelijk en o zo mooi.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

17 hours ago, Dr.Smoke said:

Minimaal 18650 maximaal 21700 en daar tussen 20700 De Vaporesso Armour Pro :roddel

Te hoog

16 hours ago, tsiis said:

Jac Vapour series-B (DNA 75W).

ook te hoog

10 hours ago, Pixelke said:

Misschien moet je dan de HCigar Warwolf overwegen. Klein, oerdegelijk en o zo mooi.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

Te hoog

19 minutes ago, Starrie said:

HCigar VT75 nano? Is nog hier en daar te koop: https://m.gearbest.com/temperature-control-mods/pp_415574.html

Vind het nog altijd jammer dat ik de mijne gesloopt heb.

Ja, komt in de buurt

8 minutes ago, MTL damper said:

Misschien is de Dicodes Dani mini box wat voor je.

Meer dan übergeil, maar dat geef ik gewoonweg niet uit voor een mod.. €100 max. Voor dat geld kan ik alle mods uit m'n initiële lijstje kopen.. 😜

Maar die voldoet echt aan alles wat ik zoek en mooi vind in en aan een mod..

In een tijd dat het wel lijkt alsof de mods steeds groter worden, is het verbazingwekkend dat er niet meer zijn.. Het is zeker mogelijk, zelfs  met een DNA-chip en er is een markt voor..

Beste kandidaten van enige kwaliteit zijn echt de Colossal en met stip op nummer 1 de EPetite, maar zwart Carbon of met Abalone is de enige die ik kan vinden nog, ik wil die alleen in zilver/hout. Heb de ESquare ook, in Zwart/hout..

Ik had gehoopt nog echt wat nieuwe inzichten op te doen.. @balling, jij bent hier ook echt van.. Jij nog een idee?

Je hebt ze wellicht al overwogen, maar voor de zekerheid dan maar: Evic VTC Mini (of de VTwo Mini)?

Staat bij deze ook in het rijtje.. Die was ik ff vergeten.. Behuizing is hmm, maar de chip is fantastisch.. Kan altijd nog bij Svapiamo en 3d print Squonk body kopen als de buizing het begeeft

Simpele rechthoekige doosjes inderdaad. Maar met een siliconen hoesje erom liggen ze best fijn in de hand. Ze werken sowieso erg fijn, zeker met de ArcticFox firmware.

Posted (edited)

AAAAAAAARRRRRGGGGHHHHHHH!!!!!! Een siliconen hoesje???????????? Dat is nog erger dan een vapeband! De combi doet me dan aan als een slecht zittende condoom met een jaren 80 zweetbandje.. Nee, sorry, vinnik niks.. Maar dat was wel duidelijk niet? 🤣🤣😅😎😋

Maar de VTC mini is een mededinger.. Ik had er 1 maar die had ik verkocht.. Stom Stom Stom... Wel de enkele, niet de dubbele

Edited by TheRich

Vtc mini is heel lang mijn daily banger geweest met een tugboat v2. Toch erg hoog en zwaar. De Vtwo mini was nog een tandje lastiger met wisselen van batterij en als ik het me goed herinner nog een tandje hoger en zwaarder.

Edit: ik kan even voor je kijken of ik er een kan missen goedkoop.

1 hour ago, TheRich said:

Ik had gehoopt nog echt wat nieuwe inzichten op te doen.. @balling, jij bent hier ook echt van.. Jij nog een idee?

De Vaperesso Swaag, is die al genoemd?

Ik zou denk ik ook voor de Colossal gaan.

En om je te pesten: Ik heb de Epetite hier in zilver/hout.

Neee, nog niet genoemd.. Niet heel mooi, voldoet wel..

Ik wist dat jij een epetite had, ik ben er gewoon een beetje laat mee. Echt een heel mooi modje...

Ik denk ook dat het ook op de colossal uitdraait, hoopte op wat andere leukerds, er zijn er niet veel...

Ik heb laatst een Vaporesso Tarot Nano gekocht voor on the go. Superklein, 2500mah, ziet er goed uit, ook met 24mm rtas..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

8 minutes ago, jorisd1980 said:

Ik heb laatst een Vaporesso Tarot Nano gekocht voor on the go. Superklein, 2500mah, ziet er goed uit, ook met 24mm rtas..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat was de eerste reactie ook.. Helaas kies ik heel bewust nietvoor een vaste batterij, het moet een 18650 zijn

15 minutes ago, Oomkobus said:

En dan vooral het verhaal er achter, wordt gemaakt door een ex marinier

Een ex-ambtenaar die na tijd zwart wat bijklust.......goed verhaal inderdaad 🙂 

Posted (edited)

Thx, @Oomkobus, mooi dingetje, absoluut.. Idd, erg klein voor een dual bat. Geen TC, dat is minder. Lekker simpel, dat wel, kan er ook minder kapot..

Mijn afkeer voor de Amerikaanse manier van leven, het absurde patriotisme doen me een beetje rillen bij het zien van deze mod.. Mijn USV had ik al gekocht, toen ik ineens op de website las over US veteran kortingen.. Had ik dat eerder gezien, had ik 'm ws. niet gekocht.. Ik weet niet wat dat is, maar ik kan er niet zo goed tegen. Niet dat ik het niet waardeer, maar als ik een papiertje in het buitenland in de vuilnisbak gooi en ik roep erbij: For America!!!!! Dan ben ik een patriot. Als ik dan ook nog in het leger zit, krijg ik alle waardering die er is, totdat ik weer thuiskom.. Dan kan je de tering krijgen, in woord niet, maar in daden wel.. Beetje dat idee..

Maar goed, Geen politiek hier, het gaat over mods en dan ook nog kleine mods..

Edited by TheRich