Jump to content
Train a vapeur

Grote MOD.

Recommended Posts

Goedemorgen, 

Ik zou graag een wat grotere MOD aanschaffen. 

De grootste die ik tot nu toe heb, de Aegis, is wat mij betreft niet groot genoeg. 

Iemand suggesties  ?

Met dank, en een fijne dag toegewenst. 

Ik heb op utube een filmpje gevonden met een prachtig grote model. Heb geen idee hoe die te delen met dampforum.

Het gaat om deze :

alloy ash / aspire atlantis.

Iemand enig idee welke mod dit is ?

47 minutes ago, Train a vapeur said:

Iemand suggesties  ?

Ik heb je vraag verhuisd van Forum polls naar het Hulp bij je keuze subforum (het is geen poll).

25 minutes ago, Train a vapeur said:

Ik heb op utube een filmpje gevonden met een prachtig grote model. Heb geen idee hoe die te delen met dampforum.

Zie de tip in de Forumwiki:

https://www.dampforum.nu/forumwiki/berichten-en-dms/youtube-filmpjes-in-je-bericht-plaatsen-r12/

26 minutes ago, Train a vapeur said:

Heb geen idee hoe die te delen met dampforum.

Plak het adres (http://www.youtube......) in je post en druk op enter.

Ik heb zelf een wismec rx200s en in tegenstelling tot sommige werkt de mijne al 3 jaar uitstekend! Tot op de dag van vandaag geen spijt van deze aankoop!

* Edit.. ik heb van custom firmware gehoord... 😉😉😂

Edited by keesjanklootviool

Smoant Cylon, best een koelkast (en puike mod)

Doet mij verlangen naar een grotere MTL tank van een mm of 30.
De Siren 2 (24mm) is eigenlijk te klein

1 hour ago, Train a vapeur said:

k heb op utube een filmpje gevonden met een prachtig grote model. Heb geen idee hoe die te delen met dampforum.

Het gaat om deze :

alloy ash / aspire atlantis.

Iemand enig idee welke mod dit is ?

Ten eerste gaat die video over de tank en ten 2e is dat geen grote mod, maar juist een redelijk standaard maat. Beeld vertekent nogal, omdat ze kleine handen heeft en t tankje ook niet heel groot is.

Is dit de video die je bedoelt?

En als je een grote mod wilt, is de Kanger Five6 wel wat voor je 🙂 

https://www.fasttech.com/products/0/10014058/7518302-authentic-kangertech-five6-222w-vw-apv-box-mod-kit

3 minutes ago, Train a vapeur said:

Is dat ding ook zo te koop ?

In 2015 wel, via facebookgroepen. Dat ding moet je nu niet meer willen met die 20Watt. Daar kun je tegenwoordig niet heel veel meer mee

13 minutes ago, Madman said:

Ten eerste gaat die video over de tank en ten 2e is dat geen grote mod, maar juist een redelijk standaard maat. Beeld vertekent nogal, omdat ze kleine handen heeft en t tankje ook niet heel groot is.

Is dit de video die je bedoelt?

Ik vind het een mooie mod. Ze zou haar nagels es moeten knippen. 

Bedankt voor je reactie. 

Ze zou wel meer kunnen doen 🙂

Madam is al jaren bezig om zo bekend mogelijk te worden, maar lijkt het opgegeven te hebben. 

Tegenwoordig staat ze met d'r doos te webcammen. Attentionwhore much??? 

Edited by Madman

5 minutes ago, Train a vapeur said:

Is dat ding ook zo te koop ?

Nee, de losse zelfbouw onderdelen wel. (zie: https://www.reddit.com/r/electronic_cigarette/comments/1lyk37/dna_20d_nes_controller_mod_with_a_twist_more_in/

Destijds waren er wel modders die ze ook aanboden. Deze bv voor $120: https://www.facebook.com/Nescontrollervapor/. Misschien doet die dat nog of als je googelt is er wellicht nog een aanbieder vinden, maar ik denk het niet.

Wat noem je groot? Je hebt 2x18650 (of 2x 21700 wat ook wel leuk is) mods waar 30mm atomizers zonder over de rand te hangen goed passen, je hebt ook mods waar 3 of 4 18650's in kunnen, maar waar je geen 30mm atomizer zonder overhang op kwijt kan, maar je dus wel lekker veel batterijduur hebt. Dus ben je op zoek naar formaat van de mod of de hoeveelheid batterijen/batterijduur en is een mod waar een 25mm atty op past groot genoeg of moet er echt meer ruimte zijn voor een 30mm atty bijvoorbeeld? Moet de mod daarnaast nog bijvoorbeeld uitblinken in TC of damp je alleen op wattage?

Als laatste, wat is je budget ongeveer en wil je alleen in NL/EU kopen of ook uit China?

3 hours ago, Madman said:

Ze zou wel meer kunnen doen 🙂

Madam is al jaren bezig om zo bekend mogelijk te worden, maar lijkt het opgegeven te hebben. 

Tegenwoordig staat ze met d'r doos te webcammen. Attentionwhore much??? 

Kan best flinke mod in... In zo'n doos.

3 hours ago, Bobby said:

Nee, de losse zelfbouw onderdelen wel. (zie: https://www.reddit.com/r/electronic_cigarette/comments/1lyk37/dna_20d_nes_controller_mod_with_a_twist_more_in/

Destijds waren er wel modders die ze ook aanboden. Deze bv voor $120: https://www.facebook.com/Nescontrollervapor/. Misschien doet die dat nog of als je googelt is er wellicht nog een aanbieder vinden, maar ik denk het niet.

Mooi ding. Wel wat prijzig.

Bedankt voor je reactie. 

51 minutes ago, Dnns84 said:

Wat noem je groot? Je hebt 2x18650 (of 2x 21700 wat ook wel leuk is) mods waar 30mm atomizers zonder over de rand te hangen goed passen, je hebt ook mods waar 3 of 4 18650's in kunnen, maar waar je geen 30mm atomizer zonder overhang op kwijt kan, maar je dus wel lekker veel batterijduur hebt. Dus ben je op zoek naar formaat van de mod of de hoeveelheid batterijen/batterijduur en is een mod waar een 25mm atty op past groot genoeg of moet er echt meer ruimte zijn voor een 30mm atty bijvoorbeeld? Moet de mod daarnaast nog bijvoorbeeld uitblinken in TC of damp je alleen op wattage?

Als laatste, wat is je budget ongeveer en wil je alleen in NL/EU kopen of ook uit China?

Ik zoek een grote mod. Vroeger reed ik Volvo 245, groot lomp en degelijk.

Ik ben mtl damper en damp op wattage.

Lang doen met accus is wel interresant,maar het gaat mij uitsluitend om het formaat van de mod. Alles moet maar mini en compact zijn tegenwoordig, en ik wil iets in m' n klauwen hebben. Dat is het.

Dank voor je reactie. Nog suggesties ?

Die zijn welkom.

Heb je eerder al 2 suggesties gedaan. Groot, lomp en met 4 batterijen.. De Laisimo F4 kan een Aromamizer Titan zonder overhang hebben..