Jump to content
Het FBT heeft versterking - Geef ze een warm welkom! Read more... ×
HenkW

Beetje wanhopig.

Recommended Posts

7 hours ago, frans_2 said:

Je bron is echter niet betrouwbaar 😉

De echte bron is ook de cardiologie waar ik met enige regelmaat kom, maar die gesprekken zijn een beetje lastig te quoten.

Vandaar dat ik de tekst op een ander plekje zocht maar dat plekje zegt wel precies hetzelfde.

Inderdaad wat @Moppersmurf al aangaf, de enige betrouwbare bron is je eigen Cardioloog.

De mijne heeft er ook op aangedrongen niet teveel te drinken, in ieder geval niet meer dan ik normaal gewent was ten aanzien van het vasthouden van vocht.

Met e-roken heb ik wel meer dorst gekregen en wellicht drink ik wat meer dan normaal maar aan anderhalve liter per dag kom ik nooit.

Gelukkig was ik al geen grote drinker (vocht welteverstaan ..geen alcohol) en ik houd ook geen vocht vast.

Gewoon kleine hoeveelheden tussendoor drinken is voldoende de vochthuishouding op pijl te houden, krijg je dorst ben je meestal al te laat en ook daar kan je lichaam negatief op reageren als hart patiënt. 

28 minutes ago, HenkW said:

Gewoon kleine hoeveelheden tussendoor drinken is voldoende de vochthuishouding op pijl te houden, krijg je dorst ben je meestal al te laat en ook daar kan je lichaam negatief op reageren als hart patiënt. 

Toch een beetje naar de 1,5 liter streven. Je nieren moeten de zooi van de pillaria ook af kunnen voeren en anders krijgen ze het zwaarder.

En...  Wij kennen het dorstgevoel niet zo. Hoort bij het kwaaltje.