Jump to content
Het FBT heeft versterking - Geef ze een warm welkom! Read more... ×
WonderKlaas

vapexpo parijs 6 oktober - reisgezelschap gezocht

Recommended Posts

Posted (edited)

https://vapexpo-france.com/en/home/

wie wil er naar deze vape expo 6 oktober in parijs?

Lijkt me leuk, ik vape al ruim 3 jaar, best een grote hobby geworden maar ben nog nooit op een beurs of meeting geweest.
Misschien koop ik er een mooie dure custom mod als ik iets moois vind, ik wil kijken naar mooie nieuwe rda's en tanks, evt slimme podsystemen en natuurlijk juice.

En ik wil een keer meedoen met een wolkwedstrijd als die er is.

Misschien is het leuker om met iemand samen te gaan maar ik kan in mijn vriendenkring niemand porren want ik ken geen andere vapers.

er zijn verschillende opties: vrijdag met een cheape 3-daagse busreis incl 2 hotel overnachtingen (vanuit rotterdam) vertrekken, of gewoon zaterdagochtend vroeg met de auto daar heen en savonds terug...

Ben 40 jaar, hoogopgeleid, rustige relaxte vent, vaper,.. wat wil je nog meer weten, gezellig en vriendelijk in elk geval. bericht me als het je wat lijkt dan zien we verder...

Edited by WonderKlaas
datum is zaterdag 6 oktober niet 7

Voor 'algemeen' publiek is het toegankelijk op 6 oktober? En voor de professional visitor op 7 en 8? Wat is eigenlijk het verschil tussen een algemene en een professionele visitor in dit verband? (behalve de toegangsprijs die voor professioneel duurder is.)

Lijkt me super gaaf om mee te gaan, ik beloof nog niks maar hou het even in m'n achterhoofd, busreis heeft sowieso wel m'n voorkeur, heb een hekel aan lang rijden.

Beetje tegenstrijdig @Oomkobus, in een bus ben je over het algemeen nog langer aan het rijden, en dan zal tussentijds dampen ook niet mogelijk zijn 😉

Posted (edited)

sorry ik had me vergist in de datum, het is de 6de!

ik heb alvast een kaart gekocht.

dat is zaterdag. zondag en maandag is iets voor de businessmensen daar mag ik denk ik niet in.

ja, nou,

ik ben 2 weken geleden met deze organisatie met een bus naar parijs gegaan: https://www.slangenreizen.nl/stedentrips/3-dagen-parijs/ 

en de busreis was ok, goed te doen.. soms wel een rare vertrektijd (midden in de nacht om 3 uur?) . en niet superluxe ofzo, je zit misschien een beetje krap maar er is verder niks mis mee. en er zijn echt genoeg pauzes. een stuk of 4 wel, misschien iets teveel zelfs.

het hotel heb ik geen ervaring mee maar zal wel ok zijn verwacht er niet iets superluxe bij hoor.

ik dacht aan de 3 dagen trip van 109 euro, oomkobus ja lijkt me leuk laten we gaan, spreken we verder af in dm of ...mail?

Edited by WonderKlaas

Zodra ik zeker weet dat ik ga stuur ik je een bericht, sowieso

Eerst even kijken of het thuisfront me zo lang kan missen en later deze week met de collega's ff om tafel, heb net een nieuwe baan en daarmee alvast een slechte onderhandelingspositie 🤐

Ik ga ook, rij wel zelf.

Een tip bij deze events, zorg dat je goed op voorhand daar bent dat je ruim voor openingstijd al aan de ingang staat.

Het is daar altijd mega mega druk en er staan meestal al honderden mensen te wachten aan de ingang, en niet iedereen mag op hetzelfde moment binnen.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.