Jump to content
Zen Master Jay

asMODus C4 LP rda

Recommended Posts

Ditmaal een korte review met weinig foto's, omdat ik deze nog niet gemaakt heb. En geen zin heb om lappen met tekst te schrijven. 

De rda naam is net zo lelijk als de rda zelf. Wie bedenkt het om zulke versiering op een rda te maken, en dan heb ik het nog niet eens over de kleuren van de rda, noch de lelijke driptip. 

Build deck

Super easy build deck heeft deze rda, niks op aan te merken. Lijkt veelal op de meeste rda's die er al zijn. Je hebt genoeg ruimte om je wick door de coil te plaatsen waarbij sommige rda dat moeilijker gaat. Denk bijvoorbeeld aan the Flave. 

i4ne62gq0by.jpg

95av9lzb.jpg

Plaatsen van de coil

Dit was even een bitch. Er zit een inkeping in waar je een coil jig in kunt plaatsten, en dan denk je de perfecte afstand te hebben. Niks blijkt minder waar. Na 3 keer de coil opnieuw geplaatst te hebben. Blijkt dat de coil een stuk hoger moet dan aangegeven. Dus plaats de coil hoog als je smaak uit deze rda wilt halen. 

Airflow 

Deze is zo smooth als ik weet niet wat. Hij is te luchtig voor mijn gebruik maar na een tijdje ermee te dampen went het wel erg snel. Het heeft 6 gaten per kant en dus 12 in totaal. Niks turbulentie of wat dan ook. 

Conclusie 

Al met al een geweldige rda kan er weinig negatieve punten op vinden. Ik damp al een tijdje de o-atty, maar deze overtreft toch wel mijn atty. De airflow is super en de smaak is geweldig. 

Al met al kan ik deze rda zo aanbevelen. 

p32hee.jpg