Jump to content

Recommended Posts

De Smok X-priv noemen als starterkit, en dampen roken noemen. Dan heb ik vrees ik al genoeg gezien.....

Ik heb al wel slechtere starters gezien, maar die shop is zeker nog niet vol of klaar imho. Zal vast wel goed komen met wat tips en ervaring na verloop van tijd.

2 hours ago, L33ntje said:

De Smok X-priv noemen als starterkit,

Tja.....dat is nog steeds een dingetje. Er zijn 2 soorten van starterkits in de volksmond namelijk. Wat de verkopende partij vaak bedoelt met een starterskit, is een complete set/kit, waar je direct mee kunt starten en dus niks anders nodig hebt. (behalve batterij en liquid vaak)

Wat hier op het forum vaak als starterkit gezien wordt, is een kit bedoelt voor beginnende dampers.

Je zal namelijk bij de losse tank van die x-priv nergens zien staan, dat het een startertank is, want ze weten bij smok heus wel, dat het niet echt een beginnersding is.

Inderdaad. Er wordt ook bij de 2de ‘starterkit’ (ego aio) gestipuleerd dat dit een starterkit voor beginners is, en de priv wordt een geavanceerde mod genoemd.
Trouwens, ik heb al ‘oudere’ webshops gezien waar het veel triestiger is met uitleg of aanbod.
Enkele foutjes maken het geen slechte webshop.
Veel succes!

Sent from my iPhone using Tapatalk