Jump to content
PetraO

Deukje in 26650 batterij

Recommended Posts

5 minutes ago, Steamboy said:

Ja, misschien wel......

een tip :

Koop een Opus BT-C3100 lader. Zeer betrouwbaar en snel en hij meet de interne weerstand van batterijen binnen een paar seconden.

Ook meet deze de werkelijke capaciteit (Mah) van je batterijen. Weet je altijd de conditie van je batterijen.........

https://www.gearbest.com/chargers/pp_174044.html?wid=1527929

Bedankt. Ik heb hem bij NKON besteld. Was maar een paar euro duurder.

On 7/13/2018 at 12:18 PM, PetraO said:

Bedankt. Ik heb hem bij NKON besteld. Was maar een paar euro duurder.

Vlak na mijn bestelling dacht ik: waarom doe ik dat nou? Ik heb toch al een lader? (Nitecore I2). Maar ik ben, nu ik de lader in gebruik heb, toch blij dat ik het heb gedaan. Ik ben vooral te spreken over de ventilatie in het apparaat. De nitecore werd erg heet en deze lader niet. Geeft een wat veiliger gevoel.

Ik weet niet of het al genoemd is. Maar ik heb dit ook voor gehad. Met de Aspire al sla je me dood welke type mod. Was een dual battery mod met een metalen gebogen U kapje. Mooie mod. Maar elke nieuwe batterij die ik erin stak kreeg ik een deukje op de plus en de min pool. En dit kwam door de bolle plus en minpool in de mod. De batterij ging er altijd erg stroef in de plus pool veert mee althans dat zou moeten bij het plaatsen van de batterij. Toch gebeurde dit niet. Ik bleef nieuwe batterijen kopen en op gegeven moment heb ik maar gewoon door gedampt met deze batterijen. 

3 minutes ago, Jayjay said:

Ik weet niet of het al genoemd is. Maar ik heb dit ook voor gehad. Met de Aspire al sla je me dood welke type mod. Was een dual battery mod met een metalen gebogen U kapje. Mooie mod. Maar elke nieuwe batterij die ik erin stak kreeg ik een deukje op de plus en de min pool. En dit kwam door de bolle plus en minpool in de mod. De batterij ging er altijd erg stroef in de plus pool veert mee althans dat zou moeten bij het plaatsen van de batterij. Toch gebeurde dit niet. Ik bleef nieuwe batterijen kopen en op gegeven moment heb ik maar gewoon door gedampt met deze batterijen. 

Zoiets is niet met mijn mod aan de hand: de andere batterij, van hetzelfde merk (mxjo) laat tot nog toe niet zo’n deukje zien. Komt misschien nog. De pluspool lijkt daar kwetsbaarder dan in de Ijoy, dus ik denk dat die mxjo niet zo’n beste is. Zoiets las ik een tijdje geleden al bij Mooch.

Ik wil me er niet tegenaan bemoeien maar ik gebruik 26650 batterijen voor de aegis mods.Sommige batterij-merken zijn net iets te lang om het dopje strak aan te kunnen draaien,maar dan draai ik die gewoon niet strak dicht.ik gebruik nu listman batterijen die wel goed passen.Er zit op de pico mega toch ook het bekende pico batterijdopje bovenp? Niet te strak aandraaien helpt hoop ik.