Jump to content
Benzoboss

Rage by ohm boy oc waar te krijgen in nederland?

Recommended Posts

Hey ik ben opzoek naar een 2x 18650 squonker en kwam uit op de rage maar ik kan hem nergens vinden in nederland....

Enig idee waar ik die kan halen met ideal? 

Alvast bedankt

Posted (edited)
5 hours ago, Benzoboss said:

Ik bestel liever geen dingen op chinese sites 😂.

Heb altijd het idee dat ik een clone krijg ofzo

Onzin, waar denk je dat het gros van de vapemeuk überhaupt vandaan komt?

Je kunt gerust bij Gearbest bestellen. Als je het via deze FB pagina besteld: https://www.facebook.com/groups/DampDealsNL/ (ff de beheerder een PB sturen) zelfs met de garantie dat je je BTW en inklaringskosten terugkrijgt, mocht je eruit gepikt worden. Scheelt een hoop geld (€50!!!!!) en je kan zelfs met iDeal betalen

Edited by TheRich

7 hours ago, Benzoboss said:

Hey

Welkom op het forum @Benzoboss! :welkom1

Je kunt je in het Stel jezelf voor-topic nog even voorstellen, altijd leuk om te weten hoe een nieuw lid aan het dampen is geraakt :ja:ja

12 hours ago, Benzoboss said:

Ik bestel liever geen dingen op chinese sites 😂.

Heb altijd het idee dat ik een clone krijg ofzo

Dan ben je snel uitgekakt, als je alleen in NL webshops wenst te bestellen. Gezien de TPD wet, mogen die alleen tankjes met max 2ml inhoud verkopen dus zal je de meeste spullen simpelweg niet kunnen krijgen. Bovendien wordt het nagenoeg allemaal daar gefabriceerd.

Van tankjes worden idd ook clones gemaakt en dat staat dan ook netjes aangegeven.

Weet iemand trouwens hoe het zit met squonkers en de TPD2? Vatten ze het flesje op als vloeistof reservoir en mag die dan ook maar 2ml zijn? Worden er überhaupt squonkers verkocht in NL webshops?

Posted (edited)
8 hours ago, TheRich said:

Als je het via deze FB pagina besteld: https://www.facebook.com/groups/DampDealsNL/ (ff de beheerder een PB sturen) zelfs met de garantie dat je je BTW en inklaringskosten terugkrijgt, mocht je eruit gepikt worden.

Volgens mij is dat niet meer. Dacht afgelopen week daar iets over gelezen te hebben.

*edit

image.png.117509080910eb87c80272e776afc58e.png

Edited by Madman

Volgens mij is dat niet meer. Dacht afgelopen week daar iets over gelezen te hebben.

Die doen alleen nog via de europese warenhuizen versturen vanwege stoppen met de verzekering die erbij zat voor de invoer
Dus kan nog wel bestellen via daar al zal niet alles te krijgen zijn

8 minutes ago, Madman said:

Oh, my bad, niet opgelet blijkbaar.. @ts negeer die opmerking.. De rest staat wel. 

1 hour ago, Raycoupe said:

worden er überhaupt squonkers verkocht in NL webshops?

Ja hoor. Ik heb de pulse bf ook uit nl. Was wat duurder maar volgende dag in huis👍

On 11-7-2018 at 14:20, Raycoupe said:

Dan ben je snel uitgekakt, als je alleen in NL webshops wenst te bestellen. Gezien de TPD wet, mogen die alleen tankjes met max 2ml inhoud verkopen dus zal je de meeste spullen simpelweg niet kunnen krijgen. Bovendien wordt het nagenoeg allemaal daar gefabriceerd.

Van tankjes worden idd ook clones gemaakt en dat staat dan ook netjes aangegeven.

Weet iemand trouwens hoe het zit met squonkers en de TPD2? Vatten ze het flesje op als vloeistof reservoir en mag die dan ook maar 2ml zijn? Worden er überhaupt squonkers verkocht in NL webshops?

Ik heb meerdere squonk aparaten gezien op nederlandse sites dus ik neem aan dat het mag zolang het flesje niet groter is als 10ml.

Al is het flesje 100 ml, er is nog niet echt regelgeving voor. Er is wel sprake van, dat het gaat veranderen. Zolang de regels niet aangescherpt zijn, zal t allemaal wel mogen.