Jump to content
Chasepoes

De minister heeft geantwoord. Onze reactie.

Recommended Posts

31 minutes ago, richard-V said:

Er komt vast onrust onder de bevolking.Rellen en opstand,schreeuwers op de dam en nog meer onwrichtende acties.Ik voel het aan mijn water.Het volk pikt het niet langer,dat kan niet lang goed gaan......Half zes al? Ik ga maar aardappels schillen denk ik.

Ja nou! Die Nederlanders gaan op de bres maar dan op het internet, lekker klagen en moddergooien en de regering zal het allemaal worst zijn zoals altijd 

11 minutes ago, The Unknown said:

Ja nou! Die Nederlanders gaan op de bres maar dan op het internet, lekker klagen en moddergooien en de regering zal het allemaal worst zijn zoals altijd 

Er is zoveel mis,waartegen zou je beginnen met protesteren.Je kon nog reageren in kranten maar nu niet meer,blijft facebook en twitter over dacht ik.Ik zie hier soms nog wel iets Cafe Weltschmerz    https://www.youtube.com/results?search_query=Cafe+Weltschmerz

Edited by richard-V

Joh, de regering heeft al vaker laten zien dat ze graag schofferen, boeren mochten demonstreren alleen niet met de tractors Den Haag in.

Op het binnenhof demonstreren, nee joh veel verder weg zodat wij als regering er niets van mee krijgen.

Petitie? Dan schofferen ze het volk wederom door al van tevoren tw vermelden dat deze ter zijde wordt geschoven.

Luisteren naar het volk? My ass.

Edited by The Unknown

2 minutes ago, richard-V said:

Er is zoveel mis,waartegen zou je beginnen met protesteren.Je kon nog reageren in kranten maar nu niet meer,blijft facebook en twitter over dacht ik.Ik zie hier soms nog wel iets Cafe Weltschmerz    https://www.youtube.com/results?search_query=Cafe+Weltschmerz

Daar komen toch allemaal naz's en holocaustklimaatontkenners?

Just now, balling said:

Daar komen toch allemaal naz's en holocaustklimaatontkenners?

Daar moet je juist kennis van nemen.De andere kant is gewoon op de T.V.

En regeren is bovendien vooruitzien.Dus in de 2e kamer zitten dus vooral helderzienden.Dat kan niet missen.

Edited by richard-V

4 minutes ago, richard-V said:

En regeren is bovendien vooruitzien.Dus in de 2e kamer zitten dus vooral helderzienden.Dat kan niet missen.

Als ze achteruit konden zien zouden ze het wel doen.

Maar ja, geen geschiedenis in het VMBO-pakket.

Ik tast maar wat in het duister,maar ik zag dat slechts een enkeling weet dat er drie gebouwen waren ingestort.(9-11)

Edited by richard-V

@Wed, natuurlijk moet je binnen  jou sociale kringetje het dampen promoten, wat ik eigenlijk bedoel is, dat de dampcommunity in Nederland te klein is om gehoord te worden.

Wij kunnen niet lobbyen op niveau's die echt veranderingen teweeg kunnen brengen. In die zin, is de zoveelste petitie tekenen, nutteloos.

Heeft iemand iets van cijfers over de grootte van de groep Nederlandse dampers ?  Hebben we het over 100.000 of 250.000 mensen of is het misschien nog groter 500.000 of 750.000 ?

Mijn gevoel schat zo ongeveer tussen 50.000 en 100.000 dampers ? Maar dat is echt natte vinger werk.......

Er zijn wat meer automobilisten dan dampers.Ik zag met de komst van de parkeermeter wel dat het een verloren zaak was.Braaf ging er steeds meer geld in,het is nu hier 4 euro per uur.Een grotere belangengroep is er niet,en een opstand kwam er niet.Op een paar enkelingen na die de wielklem eraf sloopten of een parkeerwacht te lijf gingen.

Edited by richard-V

Ik woon nog in een stukje Nederland waar het parkeren in de parkeergarage van het ziekenhuis, slechts € 4,= per dag kost.........:grins

En het parkeren in de binnenstad ongeveer € 2,10 per uur........:shock

1 hour ago, Steamboy said:

Heeft iemand iets van cijfers over de grootte van de groep Nederlandse dampers ?  Hebben we het over 100.000 of 250.000 mensen of is het misschien nog groter 500.000 of 750.000 ?

Mijn gevoel schat zo ongeveer tussen 50.000 en 100.000 dampers ? Maar dat is echt natte vinger werk.......

Wij (VapeXperience) zijn toevallig bezig met een andere politieke ingang (daarover later meer, eerst alles uitwerken) en hebben daarom e.e.a. uitgezocht hieromtrent. 

Volgens het Trimbos instituut zijn er naar schatting 500.000 e-sigaret gebruikers in Nederland. 

8 hours ago, Redchilly said:

Wij (VapeXperience) zijn toevallig bezig met een andere politieke ingang (daarover later meer, eerst alles uitwerken) en hebben daarom e.e.a. uitgezocht hieromtrent. 

Volgens het Trimbos instituut zijn er naar schatting 500.000 e-sigaret gebruikers in Nederland. 

Leuk om te horen dat jullie er al over hadden nagedacht hoe veel het er zijn en dat jullie een manier zoeken om invloed te hebben op het beleid.

1 hour ago, Luc rafc said:

Leuk om te horen dat jullie er al over hadden nagedacht hoe veel het er zijn en dat jullie een manier zoeken om invloed te hebben op het beleid.

Stilzitten is niet ons ding, wij blijven manieren en mogelijkheden zoeken. 

Meeliften kan ook iedereen, noem maar eens een shop die tegenwoordig geen "shake&vape" verkoopt 😉 

(of een collega die weet dat wij daar de bedenker van waren destijds) 

Edited by Redchilly

1 minute ago, Redchilly said:

Stilzitten is niet ons ding, wij blijven manieren en mogelijkheden zoeken. 

Meeliften kan ook iedereen, noem maar eens een shop die tegenwoordig geen "shake&vape" verkoopt 😉 

(of een shop die weet dat wij daar de bedenker van waren destijds) 

Ik weet het, en ik meld het regelmatig als het zo ter sprake komt / er vragen over komen. 😉 

Al is "een winkel in Nederland/Hilversum" best een abstract iets hier. 

Ik zie er niet eens meer naar, dan erger ik me dood.

Het draait maar om 1 ding en dat is poen, in de vorm van accijnzen en BTW.

Als het alleen maar om de gezondheid ging hadden ze alle troep, roken, vet ect ect, allang verboden.

@junkiexl, helaas heb je hier helemaal gelijk in. Geld is, voor het Haagse zooitje, belangrijker dan mensen. Zodra jij geen geld meer oplevert, ben je voor hun waardeloos.

Klopt....

Sterker nog, dan willen ze ook nog het liefste dat je niet al te lang meer leeft met het oogpunt op vergrijzing... en bijbehorend kostenplaatje.

Daarom hebben ze ook liever dat je rookt ipv dampen... worden ze nog ouder 🙂

De wereld gaat ten onder aan geldzucht en machtwellustigen, hebbuh hebbuh en graaien.

Het enige waardevolste wat de mens kan bezitten is gezondheid, wees daar bloedzuinig op.