Jump to content
Sign in to follow this  
doenoe

Weinig tot geen smaak diy liquid

Recommended Posts

On 1-7-2018 at 22:01, doenoe said:

Dank voor de reacties allen.@l33ntje, ik zal morgen ergens een paar foto’s uploaden van de aroma’s!

En smaakblock? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, maar zou dat moet gelden voor alle smaken? Tijdje terug tankje gevuld met millers cola cherry en deze heeft toch wel een smaakje eraan hangen. Ik zal de tip van het tandenpoetsen en borstelen nog ff proberen! emoji56.png

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb deze ook allebei, echt slappe hap, te veel verdunde ranja.... Ben nu over op T-Juice aroma's, echt super allemaal en op 10% al sterk genoeg. Voor mij geen Vampire vape meer !

Ik heb na twee jaar enkel de t- juice te gebruiken de flavor factory aroma's aan het ontdekken.

De lemonade is heel goed.

De sweet peach en de sweet strawberry staan nu te steepen.

Eerste indruk was heel positief.

Zelf ben ik een groot gebruiker van Heisenberg, Blood Suckka en Pinkman. Enkele tips:

- Gebruik je met het maken een spuitje (met zo'n naaldje)? Dit kan je namelijk helpen om (bijna) exact de juiste verhouding te maken.

- Mijn ervaring is dat alle drie de smaken het lekkerst zijn op 30PG/70VG

- De mixjes ALTIJD laten steepen, goed schudden en ze wegzetten op een donkere plaats. Lekker 2 daagjes wachten en dan zijn ze eigenlijk altijd goed!

- Damp je DL of MTL? Ik moet zelf zeggen dat ik deze smaken beter tot hun recht vind komen in DL. Maar dat is een kwestie van smaak.

Succes ermee!

Heb een soortgelijk probleem!

Wat ik heel raar vind is dat mijn gemixte Pinkman een stuk wateriger smaakt en lichter is dan die K&K die ik ervoor had.

De K&K was knalroze en lekker sterk van smaak. Heb op 15% gemixed en 50VG/50PG... Snap er niks van... 

Pinkman en Heisenberg meng ik op 10% met in totaal 88% pg, er vanuit gaande dat de aroma op PG basis is.
Ik laat het een weekje rusten, maar na een uur is het al redelijk smaakvol.
Nu moet ik wel zeggen dat het verschilt in welke tank ik het damp.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk