Jump to content

All day combi


Fender

Recommended Posts

Ben alweer op zoek naar een goede all day combi. Ik denk aan de eleaf ijust 3 batterij met de berserker als tank. Eigenlijk wil ik een pen mod met 18650 batterij. Kanger heeft ze, maar dan wordt de combi te lang. Dani mods zijn erg mooi, maar ook duur. Hebben jullie nog tips verder?

 

De reden voor de keuze van een tube = makkelijk meenemen. De pico vind ik minder geschikt want groter.

Edited by Fender
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Fender said:

ben er nog wat huiverig voor.

 

Met recht hoor, als je daar eenmaal aan begint, is het hek snel van de dam (gaat nml. verrassend makkelijk, Alie doet aan iDeal, GB dacht ik ook, en FT is met Paypal) :grins

 

Is nog pre-order, maar misschien vind je deze ook interessant, de berserker starter kit (tankje met fabriekscoils):

https://www.fasttech.com/category/3031/starter-kits?sort=r&keywords=berserker

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Fender said:

Alledrie mogelijk. De Ehpro vind ik de mooiste. In NL niet verkrijgbaar, heb nog geen GB FT of Alie ervaring, ben er nog wat huiverig voor.

 

Ik koop NOOIT iets bij die enge Chinezen die de e-sigaret hebben uitgevonden.         :zoef

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Ik gebruik sinds kort mijn Berserker op een iJust S batterij en ik ben wel blij met de combi. Geen verwisselbare batterij natuurlijk, maar ik heb ‘m geloof ik voor een tientje gekocht dus ‘gehele mod vervangen bij kapot gaan’ is geen ramp; bijna even duur als een nieuwe 18650.

 

Het grote nadeel vind ik niets in kunnen stellen; ik zelf damp liever in TC, en anders in VW in ieder geval op een hoger wattage dan de output van zo’n niet instelbare mod. De Berserker is wel zo’n beetje de enige tank die er nog mee wegkomt voor mij door de kleine kamer/schoorsteen/strakke airflow. Luchtigere tanks missen voor mij dan echt power (die ik met TC en in mindere mate VW dan kan ondervangen).

 

Ik denk daarom als je de iJust ook voor de Berserker gaat gebruiken, dat dit nadeel dus meevalt.

Hij is door de enkele knop natuurlijk ook wel weer lekker klein en kort.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, tsiis said:

 

Met recht hoor, als je daar eenmaal aan begint, is het hek snel van de dam (gaat nml. verrassend makkelijk, Alie doet aan iDeal, GB dacht ik ook, en FT is met Paypal) :grins

 

Is nog pre-order, maar misschien vind je deze ook interessant, de berserker starter kit (tankje met fabriekscoils):

https://www.fasttech.com/category/3031/starter-kits?sort=r&keywords=berserker

Thanks Tsiis, maar deze heeft maar een klein batterijtje.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Fender said:

Ben alweer op zoek naar een goede all day combi. Ik denk aan de eleaf ijust 3 batterij met de berserker als tank. Eigenlijk wil ik een pen mod met 18650 batterij. Kanger heeft ze, maar dan wordt de combi te lang. Dani mods zijn erg mooi, maar ook duur. Hebben jullie nog tips verder?

 

De reden voor de keuze van een tube = makkelijk meenemen. De pico vind ik minder geschikt want groter.

Er staat nu een pen mod in de verkoophoek een Uwell Nunchaku

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, MissFog said:

Ik gebruik sinds kort mijn Berserker op een iJust S batterij en ik ben wel blij met de combi. Geen verwisselbare batterij natuurlijk, maar ik heb ‘m geloof ik voor een tientje gekocht 

 

 

Een tientje? Weet je nog waar? Ik kom niet onder de 20.

Edited by Fender
Link to comment
Share on other sites

Alternatief...?

https://www.aliexpress.com/store/product/Big-Sale-Original-Joyetech-Unimax-25-Battery-Kit-Built-in-3000mAh-Capacity-510-Thread-Vape-Electronic/2669143_32834253110.html

 

Zowel de 25mm als de 23mm onder de 10 euro.

3000 mAh en 2000 mAh.

Gratis verzenden.

Bestel er regelmatig waanzinnige koopjes...altijd goed gegaan tot op heden.

 

Kan nog goedkoper...3000mAh voor  8.42 euro via app korting:

https://www.aliexpress.com/item/Big-sale-Original-Joyetech-Unimax-22-Unimax-25-Battery-Simple-Pack-2200mah-3000mah-22mm-Dia-510/32844356024.html

Edited by Majella
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Tamara said:

We kopen hier massaal in China en er staan positieve verhalen over op dit forum. Waar ben je huiverig voor?

Heb 3 accounts aangemaakt bij de bekende sites. Hoe zit dat met invoerrechten? Gewoon maar gokken boven de 20?

Link to comment
Share on other sites

Boven de €22 kan je 21% btw en wat inklaringskosten moeten betalen. Boven de €150 loop je kans dat je invoerrechten moet betalen, dit tikt wel aan. Risico is niet groot maar je kan het beter wel incalculeren

 

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/internetaankopen/content/moet-ik-betalen-voor-de-invoer-van-mijn-pakket

Edited by Tamara
Link toegevoegd
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Tot nu toe zetten alle Chinese shippers van Ali een waarde van minder dan 20 dollar op de stickers, ook al zit er (veel) meer waarde in het pakket, geen idee of de douaniers daar überhaupt aandacht aan schenken maar om alle pakketten die ze eruit pikken nu op waarde te gaan schatten is ook een kutklus.

Maarre,
cotton bacon voor een euro,
5 meter ss316 voor 1,50
Clapton op rol voor 2,-
Authentic Rda's voor twee tientjes
Ik heb hier een squeezer mod van 22 euro,
Gereedschap voor luttele euro's
Noem maar op en het kost de helft.
En dat allemaal ook nog zonder extra verzendkosten.


Bijna al m'n dampspullen komen van Ali en fasttech maar ook T-shirts en speelgoed, bij de dampspullen let ik goed op wat ik bestel, reviews checken en zo, bij het speelgoed en de kleding is het vaak een gokje, kwaliteit is wel eens slecht maar 3 euro voor een T-shirt, dan mag je ook niet klagen toch eigenlijk.

Enige nadeel is de levertijd, die is gemiddeld drie weken maar ik heb ook wel eens dik twee maanden moeten wachten op een mod.

En let wel op bij Ali, het is een grote verzameling van winkeltjes, Ali is alleen maar een portaal die jou bij de winkeltjes brengt.

Volgens mij verzamelt fasttech de boel bij elkaar want daar krijg ik altijd alles in één pakketje.

[emoji946]️[emoji946]️[emoji946]️[emoji946]️[emoji946]️

Link to comment
Share on other sites

Dat is mij nu nog nooit overkomen bij fasttech, alles netjes per bestelling een pakje. Misschien had ik mazzel. Als je voor NL express kiest heb je je pakketje soms al binnen een week, de prijs daarvan wisselt alleen nogal. 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Oomkobus said:

En let wel op bij Ali, het is een grote verzameling van winkeltjes, Ali is alleen maar een portaal die jou bij de winkeltjes brengt.

Voordeel hiervan is dat je wat minder snel aan de 22 euro komt. Tenzij je alles bij 1 webshopje koopt natuurlijk 

Link to comment
Share on other sites

On 27-6-2018 at 19:01, Fender said:

Ben alweer op zoek naar een goede all day combi. Ik denk aan de eleaf ijust 3 batterij met de berserker als tank. Eigenlijk wil ik een pen mod met 18650 batterij. Kanger heeft ze, maar dan wordt de combi te lang. Dani mods zijn erg mooi, maar ook duur. Hebben jullie nog tips verder?

 

De reden voor de keuze van een tube = makkelijk meenemen. De pico vind ik minder geschikt want groter.

 

On 28-6-2018 at 11:41, Fender said:

 

Een tientje? Weet je nog waar? Ik kom niet onder de 20.

 

Hoi Fender, 

 

Ik heb behalve die Nunchaku ook nog een Wismec Vicino batterijhouder staan die ik nooit meer gebruik. 


Die laat zich het beste omschrijven als een iJust 22mm maar dan met verwisselbare 18650. Hij is daardoor ietsje langer, maar voor de rest is het nauwelijks van elkaar te onderscheiden.. (zelfde fabrikant natuurlijk)....

Voor een tientje is ie van jou, als je ermee geholpen bent....
418547453_ScreenShot2018-06-30at08_12_16.jpg.8ba2fc514726eede5c84979ee3cc3c6d.jpg
 

Vicino_09.jpg.90f5f97dd697fbf7d9ae582d0b099c84.jpg

Link to comment
Share on other sites

En  over bestellen in China moet je je geen zorgen maken. Als je al een keer de klos bent (mijn nog nooit overkomen in 50 of meer bestellingen) dan loop je inmiddels zo ver in de plus dat het niet meer uitmaakt.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Stekke said:

Ik splits mijn orders altijd op rond de 20 euro.

Hoe gaat dat in zijn werk met bijvoorbeeld een massieve RVS mech van 60 eu?

(flauw natuurlijk, maar het zijn toch vooral de mods en tankjes van 20+ euro waarop  ik flinke winsten maak tov kopen in NL. Is dat dan een no-go voor je of splits je voor zover mogelijk en anders niet?)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...