Jump to content

Recommended Posts

Wotofo heeft eens een mod gemaakt samen met RIG mod international dat zowat overal bij verschillende merken zoekt samen te werken aan producten.

En zo zal deze Flux kit ontstaan zijn, een heel simpel dual 18650 toestel, zonder TC en Bypass en andere functies.

Gewoon een wattage mod, doodsimpel en daarmee wel heel gericht naar starters.

Links plaatsen mag niet dus gelieve Google te raadplegen voor meer info en waar te krijgen.

Beginnen doe ik met mijn laatste Youtube presentatie filmpje:

Wotofo is sinds kort begonnen met de opfrissing van hun logo en verpakking, dat was wel eens nodig ook.

En dit is nu de nieuwe stijl dat ze gaan toepassen, deze mod komt niet in een kartonnen doosje maar in een nette plastic box.

Wat mij betreft leuk want als je de stickers zou verwijderen kan je dit doosje nog gerust gebruiken voor andere dingen.

IV1niUD.jpg?1

dwKfj8S.jpg?1

Dit zijn de extra's die onderaan in de doos zitten:

- Handleiding voor mod en tank

- USB kabel

- Reserve o-ringen en glas voor de tank

- Normaal zit er maar één spare coil in de verpakking volgens Wotofo, maar ik heb geluk gehad en er zaten twee spare coils bij.

D2o4S7g.jpg?1

Ik heb de zwarte kleur gekregen, beetje spijtig want de andere verkrijgbare kleuren zijn net iets mooier.

Maar het is geen onaardige mod, niet te groot en zwaar, aangename vorm en heel simpel te bedienen.

Zoals je op de foto kan zien heeft deze mod een fire bar en die werkt goed want ook al druk je onderaan zal de mod vuren.

mMm6fPv.jpg?3

Achteraan is de mod hetzelfde als vooraan, enkel heb je hier geen knopjes en scherm maar in de plaats van het scherm staat er een RIG logo.

fIuaBn4.jpg?2

Degelijke 510 connectie en hier krijg je tot 28mm atomizers op kwijt zonder overhang.

R2nM75X.jpg?2

Batterij deurtje onderaan met een scharnier die degelijk is.

wOMGuHI.jpg?2

Er is aanduiding van hoe de batterijen in het toestel moeten maar dat mocht wat mij betreft nog iets duidelijker.

Geen gerammel van de batterijen als ze in het toestel zitten.

eOgbqkZ.jpg?1

Dan het menu en daar gaan we snel door zijn want het is heel simpel en basic gehouden, geen TC/TCR/Bypass enz. dus enkel gewoon wattage modus.

Toestel aan/uit zetten doe je door vijf maal snel de vuuknop in te drukken, en na het Wotofo logo krijg je dit werkscherm te zien.

Alle info die je nodig hebt is duidelijk weergegeven maar door het getinte scherm is het buiten of in de zon wel niet zo helder meer.

Maar om zo een basic menu te hebben is de layout wel mooi.

7HVzQSt.jpg?2

Druk je tegelijk op de vuurknop en + knop dan kun je nog kiezen uit twee opties en dat is powerful en powerful+.

Die hebben allemaal een ander kleurtje om het onderscheid duidelijk te maken.

ye21VoJ.jpg?1

YkuPNVy.jpg?1

mJvlphG.jpg?1

Druk je tegelijk op de vuurknop en - knop dan kom je in het menu voor de ledverlichting.

Dit toestel heeft natuurlijk ledjes, dit is toch een must have heb ik de indruk bij elke nieuwe Chinese mod!?

Zoals bij de meeste toestellen kan je de kleur kiezen en ook wat de ledjes moeten zoals pulsen en nog andere functies.

In het filmpje kan je dat duidelijk zien.

spgZSu3.jpg?1

9273akj.jpg?1

qPXR8w4.jpg?1

Dan heb je nog een andere functie en daar kan je kiezen wat de leds moeten doen als je het toestel niet gebruikt.

Zo kan je kiezen om de leds altijd te laten branden of pulsen ook als je het toestel niet gebruikt.

Wat mij betreft een totaal overbodige functie die zeer weinig mensen gaan gebruiken want waarom zou je batterijduur verspillen als je de mod niet gebruikt?

GzZVQZd.jpg?1

Als je de plus en min knop samen indruk kan je de mod locken, maar dan kan je ook niet vuren en dat is wel spijtig dat vele mods de dag van vandaag dit zo instellen.

Meer kan ik niet vertellen over het menu want meer is er niet.

Dan de subtank.

Dit is een gewone standaard subtank zoals er al honderden zijn met uitwisselbare coils van Smok baby beast en Vaporesso en nog tal van merken.

Wel leuk dat je al die coils kan uitwisselen in verschillende tanks maar voor de rest is er nul komma nul verschil met andere tanks.

zs5ZqDX.jpg?2

BmRJKzH.jpg?2

Gewoon schuiven om de vulpoort tevoorschijn te zien komen, maar zoals ik in het filmpje al aangaf mocht er ergens een aanduiding staan waar je moet schuiven.

Op de manier zoals het nu is heb je overal aan die topcap zitten duwen voor je uiteindelijk de opening gevonden hebt.

Je kan je eigen 810 driptips gebruiken op deze tank, de 810 driptips zonder o-ringen.

9eLQrsi.jpg?1

De coil die al in de tank zit en de spare coil is een mesh coil van 0.18ohm en best te gebruiken volgens hun tussen 40 en 60watt.

TbcsbMk.jpg?1

ePheCAj.jpg?1

En nog een handcheck om af te sluiten:

MJ2GaQ5.jpg?2

Mijn bevindingen:

- Zeer leuke mod

- Niet te groot en zwaar

- Goede respons van de fire bar

- Heel basic en simpel menu, enkel wattage modus en niks anders

- De ledverlichting is niet overdreven aanwezig

- De subtank is een standaard subtank, niks vernieuwend of speciaal maar je hebt wel de mogelijkheid om de coils uit te wisselen met andere merken.

- Smaak van deze mesh coil is niet slecht

Wat voor mij persoonlijk iets beter kon:

- Aanduiding op de subtank waar de vulopening zit

- Rond de 510 connectie heb je na enkele keren een atomizer op te schroeven krasjes op het glanzende zwarte plastic

Edited by Jim
  • Like 11
  • Thanks 1

Mooie review wederom!

Voor een MTL damper zoals ik, is deze mod niet geschikt (zwaar overkill in vermogen) Dat is eigenlijk best wel jammer want ik vind hem er mooi uitzien.

• Like 1
52 minutes ago, phtvs said:

Mooie review wederom!

Voor een MTL damper zoals ik, is deze mod niet geschikt (zwaar overkill in vermogen) Dat is eigenlijk best wel jammer want ik vind hem er mooi uitzien.

De kit wellicht niet, maar de mod zeker wel hoor. Lekker lange batterijduur, en geen gedoe met in verkeerde programma's terecht komen enzo.

• Like 2

Een MTL tankje op ongeveer 20w is batterijduur voor de ganse week bij deze mod.

Maar ik snap het wel want ik gebruik mijn MTL tanks ook altijd op een kleine meestal single batterij mod.

Voor mij is deze mod perfect en ga ik nog heel lang gebruiken denk ik, hopelijk blijft alles na enkele maanden nog werken maar dat is afwachten.

En de simpelheid is een pluspunt want dat heb ik graag, duidelijk schempje en wattage instellen meer moet een mod wat mij betreft niet hebben.

TC liefhebbers hebben pech met deze mod, maar ach die hebben keuze genoeg met andere toestellen.

Het was lang geleden dat ik nog eens geld gegeven heb aan dit soort mods want dit is normaal niet echt mijn stijl van toestellen.

Maar het was een liefdadigheidsactie die Mark Todd opgezet had om een asiel voor honden te redden van de ondergang, ze moesten 2000£ inzamelen om het open te houden en daar ze meer dan in geslaagd met nog een dikke +1000£ extra.

Ik heb een zwak voor honden dus een bijdrage leveren was geen probleem voor me, en ik kreeg er deze kit voor terug.

Dat is iets wat ik erg kan appreciëren aan Mark Todd, in plaats van zijn review producten zomaar weg te geven aan jan en alleman zet hij meermaals per jaar acties op poten om geld in te zamelen voor het goede doel en geeft hij producten weg aan mensen die bijdragen tot die goede doelen.

• Like 1
22 minutes ago, Jim said:

Een MTL tankje op ongeveer 20w is batterijduur voor de ganse week bij deze mod.

Maar ik snap het wel want ik gebruik mijn MTL tanks ook altijd op een kleine meestal single batterij mod.

Voor mij is deze mod perfect en ga ik nog heel lang gebruiken denk ik, hopelijk blijft alles na enkele maanden nog werken maar dat is afwachten.

En de simpelheid is een pluspunt want dat heb ik graag, duidelijk schempje en wattage instellen meer moet een mod wat mij betreft niet hebben.

TC liefhebbers hebben pech met deze mod, maar ach die hebben keuze genoeg met andere toestellen.

Het was lang geleden dat ik nog eens geld gegeven heb aan dit soort mods want dit is normaal niet echt mijn stijl van toestellen.

Maar het was een liefdadigheidsactie die Mark Todd opgezet had om een asiel voor honden te redden van de ondergang, ze moesten 2000£ inzamelen om het open te houden en daar ze meer dan in geslaagd met nog een dikke +1000£ extra.

Ik heb een zwak voor honden dus een bijdrage leveren was geen probleem voor me, en ik kreeg er deze kit voor terug.

Dat is iets wat ik erg kan appreciëren aan Mark Todd, in plaats van zijn review producten zomaar weg te geven aan jan en alleman zet hij meermaals per jaar acties op poten om geld in te zamelen voor het goede doel en geeft hij producten weg aan mensen die bijdragen tot die goede doelen.

RESPECT!!