Jump to content
Sign in to follow this  
Jim

Armageddon Redemption clone RDA review

Recommended Posts

Nog een review voor een dual coil RDA, voor de kleine 5% mensen hier op het forum die wel graag dual coil dampen zoals ik.

Terug een clone van een Armageddon RDA, deze keer van de redemption.

Armageddon is een merk waar ik nooit of nooit nog een echte product van zal kopen, gaat ook niet meer want het heet niet meer Armageddon omdat ze hun naam hebben "moeten" veranderen.

Jaren lang heeft dit bedrijf mensen opgelicht met hun grote "manufactured in de USA" label waar ze zo trots op zijn, maar een paar maanden geleden is aan het licht gekomen dat al hun producten in China gemaakt werden.

Enkel een prototype maken deden ze in hun eigen werkplaats in de USA, maar daarna alles uitbesteden in China maar wel topdollar made in de USA prijzen blijven innen voor hun producten.

Sinds dat aan het licht is gekomen hebben ze hun firmanaam en ook het adres van hun bedrijf naar China moeten verhuizen, enkel om zo rechtzaken te kunnen voorkomen van mensen die Armageddon willen dagvaarden wegens "bedrog".

Nu verkopen ze hun producten onder de naam Immortal mods, identiek dezelfde producten maar met een andere logo en goedkoper.

Deze info terzijde...

Links plaatsen mag niet dus gelieve Google te raadplegen voor meer info en waar te krijgen.

Dit is de verpakking, een typische clone verpakking.

0sXZsM0.jpg?1

Dit zijn de spares die je krijgt, lekker gierig want van elke o-ring en schroef krijg je maar één stuk.

R0QSCCP.jpg?1

Deze RDA en hun Apocalypse zijn bijna hetzelfde, dit is gewoon een upgrade van de Apocalypse.

Andere logo's, topcap en build deck zijn de enige verschillen.

Gg9R9mc.jpg?1

6qTNrhi.jpg?1

Made by Armageddon mogen ze gerust veranderen in made by Chinageddon.

Q7NCeZM.jpg?1

810 driptip formaat.

kkIoOLV.jpg?1

De Apocalypse RDA heeft dezelfde topcap en airflow als deze maar bij die was alles uit stainless steel gemaakt, en bij deze uit delrin of een andere soort plastic die tegen warmte kan.

fHEOUr4.jpg?1

Dit moet de single coil airflow optie zijn, geen idee wie dat gemaakt heeft maar mij lijkt het dat een Chinees dat gat gemaakt heeft met een sigarettenpeuk ofzo...

O7xf6og.jpg?1

Het build deck is wel aangepast sinds de Apocalypse RDA, deze heeft de klemmen onderaan en maakt coils plaatsen nog makkelijker.

c0WyW2v.jpg?1

Je kan ook een uitsparring zien naast de posts en ook aan de binnenkant van de topcap, zo zit je topcap altijd op de juiste plaats voor de airflow.

e4LINdJ.jpg?1

LM0uw8i.jpg?1

Voor deze build heb ik twee staple coiltjes gebruikt van Ambrose vape, komt uit op 0.12ohm.

Coils plaatsen is poepsimpel bij dit deck.

EIlFz8n.jpg?1

EIILo1A.jpg?1

Foxt9iR.jpg?1

Wicked en klaar om te knetteren.

eZGEM4M.jpg?1

Er zit een squonkpin bij dus geen probleem om deze te gebruiken op de Rage dual battery squonker.

JF1RsYh.jpg?1

M3eRqDg.jpg?1

Mijn bevindingen:

- Geen slechte clone op wat afwerkingsfoutjes na.

- O-ringen en schroeven zijn vrij degelijk.

- Smaak en airflow is identiek als de Apocalypse RDA die ik al had, niks nieuw voor mij dus.

- Door die delrin/plastic topcap heb je veel minder warmte aan de lippen, kan dus langer chainvapen.

- Dit is natuurlijk een RDA voor de liefhebbers van dikke wolken, echt DL.

Edited by Jim

10 hours ago, Jim said:

Nog een review voor een dual coil RDA, voor de kleine 5% mensen hier op het forum die wel graag dual coil dampen zoals ik.

En ik..!!!

Wederom een leuke review!!

Een jaar geleden was nog bijna iedereen die een RDA dampte, een dual coil damper. Maar sinds dat squonken zo'n vlucht heeft genomen en de mods waar 2 batterijen in kunnen wat lastiger te krijgen zijn, zijn de single coils wat populairder geworden. Zal wel weer normaliseren.

Bedankt voor de duidelijke review weer in ieder geval Jim

Mooie review Jim, ik heb het e.e.a in bestelling staan om voor het eerst een squonk te gebruiken, zeker gezien de prijs is deze RDA het proberen waard voor een beginnende squonker zoals ik. Bedankt!