Jump to content
e-sigaret-roermond

e-Sigaret Roermond, de echte uit Roermond

Recommended Posts

Eerlijk, ik vond mijn comment toch netjes..

Geen gemene verwijzingen enz. gewoon uitleg waarom er zo fel gereageerd word.

Posted (edited)
1 hour ago, Nijmegensmoke said:

Dus als een woord fout gespeld is en iedereen is het ermee eens dat het woord fout gespeld is, omdat het woord nou eenmaal fout gespeld is, dan ben je een mak schaap?

Niets geschreven over een mak schaap, zo zie je maar weer dat het e.e.a. door meerdere personen anders wordt gelezen.

Dit is het laatste wat ik erover zeg, begrijp me niet verkeerd, niets mis mee als iemand ergens op gewezen, ik wilde alleen duidelijk maken als er 1 iemand iets schrijft er heel snel meerdere volgen... niets mis mee... ook ik vind iets en dat iets is alleen dat er heel veel werd gequote van zijn website en door meerdere echt belachelijk werd gemaakt, dat vond IK storend.

Edited by qwebbel

Mwoah, op deze manier is het toch vlot en efficiënt afgehandeld. Veel forumleden hebben niet eens de kans gekregen om gezellig mee te doen. Terwijl het ook een over tientallen pagina's verspreid bloedbad had kunnen worden. Die potentie was zeker aanwezig.

2 minutes ago, Ad nogwat said:

Terwijl het ook een over tientallen pagina's verspreid bloedbad had kunnen worden. Die potentie was zeker aanwezig.

Nee voor zoiets pakken ze mij altijd :trilt

9 minutes ago, Ad nogwat said:

Mwoah, op deze manier is het toch vlot en efficiënt afgehandeld. Veel forumleden hebben niet eens de kans gekregen om gezellig mee te doen. Terwijl het ook een over tientallen pagina's verspreid bloedbad had kunnen worden. Die potentie was zeker aanwezig.

Precies 👍, en hier wil ik het dan ook bij laten.

Case Closed 🔨