Jump to content

Eleaf I stick 30 & TFV8 baby rba misfit ?


Mooncloud

Recommended Posts

Hehe, heb nog steeds de twijfelachtige coil erin zitten. En met de siliconen "mod"(lol)  doet 'ie t nu welhaast perfect. Zo nu en dan een *pop*. De eerste keer schrok ik en mama poes, nu zijn we er beiden aan gewend. haha, zal 'm morgen nog eens rewicken, en kijken of ik dezelfde coils gelijk kan krijgen. ?  goed beveiligd die Eleaf en die i stick ook.  Dat ik al naar andere mods aan het gluren ben is omdat de smok stick wel erg snel leeg gaat. Ook door die sub ohm coils.  En dat V8 baby tankkje draint de Eleaf 30 ook snel want  die gaat toch naar de 25 watt ofzo om de 3.7 volt te leveren die de smok V8 stick vuurt...  hmmm.  -. wiki. I know...   

 

Edited by Mooncloud
Link to comment
Share on other sites

Net al de rba opnieuw gedaan en doet ut bij mij gewoon perfect nog steeds met gelijk gloeien[emoji275][emoji275]
Hoor ind wel vaker dat de oudere dampers onder ons puur natuur dampen en sowieso vg puur is mooie manier om een smaakje uit de tank de dampen
Met me 2 a 3 maanden dampen weet ik me god nog niet wat ik wel lekker vind of niet maar tot nu toe alle smaakjes hebben wel iets



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...