Jump to content

Recommended Posts

Beste mensen,

kan iemand mij A.U.B. vertellen hoe ik in contact kom met de website administrators?.

met vriendelijke groet,

Seppie

Als je met de muis over de naam van @Sub-Ωhm of @tsiis hangt, dan krijg je de popup van hun profiel te zien. Daarin klik je dan links op Message (of bericht).

Dan raak je de naam van @Sub-Ωhm @tsiis of een ander aan, dan ga je naar het profiel en zie je naast de avatar een kopje "message" staan. Klik daarop en je komt in een berichtenvenster

Goeiemiddag @seppie, ik zal ff een DM tussen jou, Tsiis en mij aanmaken, dan kun je daar je vragen stellen.

Ik beloof niet dat we direct antwoorden, aan het werk op dit moment.

Hoi ik zie dat mijn geschiedenis van het dampforum jaren lang terug gaat in de tijd!.

@seppie, ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd...

Daarin kun je je vragen voorleggen.

40 minutes ago, seppie said:

Hoi ik zie dat mijn geschiedenis van het dampforum jaren lang terug gaat in de tijd!.

hahhah....Ja kei ver.......zelfs tot november 2017. Hier noemen we dat eigenlijk maanden. In t Gooi is dat blijbaar jaaaaaren 😛

3 minutes ago, seppie said:

Bij mij gaat het jaren terug in de tijd!

Klopt, heb zojuist in de DM aangegeven waarom 👍 

3 minutes ago, seppie said:

Bij mij ook, vanaf het moment dat ik mij aanmelde, is toch leuk 🙂

Wss zien andere leden daar maar een stukje van

Het gaat nog terug in de tijd dat ik o.a. een alcoholist was!.Maar daar ben ik nu gelukkig van af!

10 minutes ago, seppie said:

Oja inderdaad....die pop-up liegt. Als ik in je profiel naar je eerste bericht kijk, dateert dat van 2011

Mijn gemeende excuses, dat ik dat de eerste keer niet gezien had. 🙂

Staan mijn oude reactie’s van het oude forum er ook nog op?

Als ik met mijn muis boven je naam hover, krijg ik n popup, die zegt dat je van november 2017 lid bent, maar dat klopt dus niet

Posted (edited)

Nou het is namelijk zo dat ik jaren geleden gebruik maakte van “elektrisch-rook forum” als ik de naam tenminste nog goed weet.

Ik ben daarna jaren lang vrijwel niet meer op die website geweest en die bestaat ook niet meer!.

Dus ik heb mij in 2017 aangemeld bij het huidige dampforum,en het oude forum bestaat niet meer.

Wat ik dus niet wist,is dat het huidige forum blijkbaar mijn e-mail adres herkende.En ik weet echt niet meer wanneer ik mij vroeger bij dat oude forum heb aangemeld?.Het zou zo maar kunnen zijn dat het 2011 was.

Edited by seppie

55 minutes ago, seppie said:

Ik ben daarna jaren lang vrijwel niet meer op die website geweest en die bestaat ook niet meer!.

Dus ik heb mij in 2017 aangemeld bij het huidige dampforum,en het oude forum bestaat niet meer.

En dat klopt dus niet helemaal, het "oude forum" is overgegaan in het huidige forum, het forum heeft gedurende haar bestaan wel een naamsverandering gehad.

Op dit forum zijn dus alle posts sinds de start in 2010 gewoon nog aanwezig.

Nu wilde ik je een antwoord geven op je post in de DM, maar daar ben je dus alweer uitgestapt 🤔🤔🤔

@seppie, ik zie trouwens net dat over het samenvoegen van meerdere accounts en het wijzigen van je mailadres voor het huidige account een mail wisseling tussen jou en het FBT is geweest. Dus je was reeds op hoogte van deze informatie.

Posted (edited)
3 hours ago, seppie said:

Het gaat nog terug in de tijd dat ik o.a. een alcoholist was!.Maar daar ben ik nu gelukkig van af!

Gefeliciteerd kerel/meid! Dat lukt niet iedereen!

Edited by Moppersmurf

6 hours ago, seppie said:

kan iemand mij A.U.B. vertellen hoe ik in contact kom met de website administrators?.

@seppie Ondertussen heb je al contact met/antwoord van ons gekregen, maar voor een volgende die het zich afvraagt:

Forumwiki tip:

:ja

En je kunt ook altijd nog het contactformulier gebruiken om het FBT een mail te sturen (linkje 'Neem contact op' is te vinden onderaan elke pagina).