Jump to content

Liquids...ze vallen allemaal tegen :-(


Pimmm

Recommended Posts

8 minutes ago, Marianna said:

+ een RBA-coil gekocht.

handig om er ff een linkje bij te zetten, marianna... er zullen ongetwijfeld meer mensen geinteresseerd zijn in de RBA voor de Nautilus X...

waaronder ik dus...

Edited by Camikease
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Camikease said:

 

 

(@FBT... ik vindt die nieuwe icoontjes maar nix... en ik mis mn Pan Emoticon....)

 

Dan zoek je niet goed genoeg, want ze zijn er wèl.   :mep

Edited by Marianna
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Camikease said:

Is dit nix voor je @Pimmm

passen dezelfde goede coils in als in de Aspire Nautilus Mini.. is een MTL tankje van 18mm en staat heel vrouwelijk op een Pico v1...

https://www.dampen.nl/aspire-k3-clearomizer.html

 

aspire-k3-bvc-tank_2_large_1.jpg  clearomiseur-aspire-k3_1.jpg

 

en een ander voordeel.. is dat ie 13 euro kost...

 

Die heb ik ook nog wel liggen voor weinig ?

ik vond hem te luchtig voor mtl en nadeel is dat de airflow niet stelbaar is

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik zal eens kijken naar  dat tankje @Camikease, en wat de coils betreft, had er deze week ééntje in de wodka gezet, om te reinigen omdat ik nieuwsgierig was of dat trucje echt werkt Had het ook een aantal dagen laten drogen echter had toch nog veel gesputter na het hergebruiken. Heb het toch maar weer eruit gehaald.

Link to comment
Share on other sites

Ik zal eens kijken naar  dat tankje [mention=98]Camikease[/mention], en wat de coils betreft, had er deze week ééntje in de wodka gezet, om te reinigen omdat ik nieuwsgierig was of dat trucje echt werkt Had het ook een aantal dagen laten drogen echter had toch nog veel gesputter na het hergebruiken. Heb het toch maar weer eruit gehaald.

Als je dat doet dat werkt wel maar je moet niet vergeten de coil ff te primen met liquid die je gaat dampen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sebas said:

Die heb ik ook nog wel liggen voor weinig ?

ik vond hem te luchtig voor mtl en nadeel is dat de airflow niet stelbaar is 

je kunt altijd in 1 of 2 gaatjes een stukje katoen frotten om de airflow te verminderen zonder dat je em echt verstikt...

ik doe dat bijvoorbeeld met de Joyetech Penguin en de Aspire Breeze op die manier... katoen kost nix, de afsluiting is niet permanent en als die nat wordt vervang je em makkelijk...

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Camikease said:

je kunt altijd in 1 of 2 gaatjes een stukje katoen frotten om de airflow te verminderen zonder dat je em echt verstikt...

ik doe dat bijvoorbeeld met de Joyetech Penguin en de Aspire Breeze op die manier... katoen kost nix, de afsluiting is niet permanent en als die nat wordt vervang je em makkelijk...

Dat zou kunnen idd. Maar ik zou daar geen behoefte aan hebben., extra “gedoe” 

Als je die coils zou gaan of willen gebruiken zou ik persoonlijk voor de nautilus mini kiezen. Of als je aan de 2 zit te denken die ijoy elf. 

Die is precies hetzelfde als de naut2 alleen gebruiksvriendelijker

Edited by Sebas
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, sflmaniac said:


Als je dat doet dat werkt wel maar je moet niet vergeten de coil ff te primen met liquid die je gaat dampen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Had ik wel gedaan,  was een beetje huiverig dat de boel ging exploderen ? heb ze opnieuw in de wodka gezet,.

Maar om nog eens terug te komen op het zelf mengen, ik ga toch eens op zoek naar eppies of schaf me iig het heisenberg aroma aan, wil het toch eens proberen. En ondertussen blijf ik uitkijken naar fijne smaken. 

Iemand nog tips mbt lekkere bakery liquids?

Heb wel gemerkt dat mijn smaak dagelijks anders is, vond de lemon tarte van vape dinner lady in eerste instantie tegenvallen, toen ik het later nog eens in mijn tankje had proefde die heel anders.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Sebas said:

Als je die coils zou gaan of willen gebruiken zou ik persoonlijk voor de nautilus mini kiezen.

 

In het tankje dat ik aanwees, gebruik je exact dezelfde coils als in de Nautilus, de Nautilus Mini, de Aspire Triton Mini, de IJoy Elf en de Kabuki....

en er zijn nog een paar merken die de Aspire coils van de Nautilus gebruiken als coils... kan ze ff ni voor de geest halen op dit moment...it's bit clouded a.t.m....

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Camikease said:

 

In het tankje dat ik aanwees, gebruik je exact dezelfde coils als in de Nautilus, de Nautilus Mini, de Aspire Triton Mini, de IJoy Elf en de Kabuki....

en er zijn nog een paar merken die de Aspire coils van de Nautilus gebruiken als coils... kan ze ff ni voor de geest halen op dit moment...it's bit clouded a.t.m....

 

 

Ik wil het mezelf toch iets gemakkelijker maken en  (nog) geen gefrobel aan coils etc. Al is de prijs natuurlijk wel interessant, lijkt me toch wel zo prettig om ook met de airflow te kunnen spelen. Ik hou ook niet zo van een hele vaste/strakks trek.

 

Link to comment
Share on other sites

En om toch nog even terug te komen op mijn topic...gisteren Red Astaire gekocht.

Omg, wat een hemels sapje, mjammie. Echt super lekker!! Ben erg enthousiast.

Had verwacht dat het op Heisenberg zou lijken maar in RA proef  ik toch meer de anijs. In het begin meer menthol en met uitblazen meer anijs dus.Had ook nog afro dizziac v t juice meegenomen en die was ook heerlijk.. Pinkman nog geprobeerd maar dat viel erg tegen, net vieze ranja, bah! Misschien wel te mixen met een paar druppeltjes menthol oid.

Iig hartelijk bedankt vd tips en het meedenken, ben blij dat ik voor nu iets gevonden heb wat me echt bevalt.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Pimmm said:

En om toch nog even terug te komen op mijn topic...gisteren Red Astaire gekocht.

Omg, wat een hemels sapje, mjammie. Echt super lekker!! Ben erg enthousiast.

Had verwacht dat het op Heisenberg zou lijken maar in RA proef  ik toch meer de anijs. In het begin meer menthol en met uitblazen meer anijs dus.Had ook nog afro dizziac v t juice meegenomen en die was ook heerlijk.. Pinkman nog geprobeerd maar dat viel erg tegen, net vieze ranja, bah! Misschien wel te mixen met een paar druppeltjes menthol oid.

Iig hartelijk bedankt vd tips en het meedenken, ben blij dat ik voor nu iets gevonden heb wat me echt bevalt.

Dat is goed nieuws! ?

 

Het juiste smaakje (of smaakjes) vinden is, volgens mij, het grootste probleem als je begint met dampen. Mensen staren zich vaak blind op het apparaat, maar die kun je pas goed uitkiezen als je eenmaal weet wat je lekker vind.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 8-6-2018 at 22:37, Pimmm said:

Yep, ook al geprobeerd en die vond ik op zich niet tegenvallen maar na één tankje ben ik daar ook op uitgekeken. Na het lezen vd reviews had ik een echte smaak explosie verwacht, maar dat bleef een beetje uit. Ik proefde inderdaad bosvruchten.

Misschien in de toekomst zelf gaan brouwen? Kan je dan afwijken van recept en meer aroma toevoegen of is dat geen optie?

 

@Pimmm  ####### Edit, sorry, ik zie net in je laatste reactie dat je al aan de Red Astaire bent.... misschien toch handig om ff mijn reactie door te lezen, blijkbaar zitten we qua smaken in dezelfde hoek #######

 

Heb je al Red Astaire van T-Juice geprobeerd ? Dat was eigenlijk de eerste die het voor mij deed..... is wel redelijk intens....Rood Fruit/Koolada(menthol)/Anijs. Eerste trekjes dacht is bleeeeh wat goor, heb toch doorgezet en nu is het al een half jaar mijn ADV ! Ik herken je probleem wel, ik heb ook een fortuin uitgegeven aan gore sapjes. Als je eenmaal weet in welke hoek je moet zitten komt het goed. Ik heb gemerkt dat als je er wat Koolada bij gooit bijna alles lekkerder wordt, vooral met dit weer. Heisenberg heb ik ook maar damp ik nauwelijks, vind ik toch te chemisch. Buiten Red Astair vind ik inmiddels ook Minty the Toff (Toffee met mint) en Clara T van T-Juice erg lekker. Mijn grote favoriet ben ik wat zuinig mee want die is redelijk prijzig ; Strawberry Bikini uit de zomer vakantie lijn van Dinner Lady, dat is echt net of je een Festini Aardbei ijsje likt (met wat extra citroen voor het frisse).  En dan heb ik laatst nog Drip Hacks - Brain Twister ontdekt, top als je van zoet houdt....zijn 250ml flessen in UK besteld voor omgerekend 12 euro.... Smaak is als zo'n heeel lang twister ijsje op zo'n rond stokje. Heb deze wel iets verdunt en er wat extra coolness aan toegevoegd. Nu is hij voor mij precies goed.

concentrato-t-juice-clara-t-10ml.jpg

drip-hacks-brain-twister-p13-171_image.jpg

red-astaire-t-juice-352x352.jpg

Strawberry-Bikini-e-juice-by-Summer-Holidays-dinner-lady-60ml.jpg

t-juice-minty-the-toff.jpg

Edited by Samoerai
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Madman said:

Whahaha....die schrijffout op hun eigen labels....wat n sukkelaars ?

Daar zijn ze niet uniek in hoor ?

Bij Twisted Aroma's kom je dat ook regelmatig tegen. En , hoe vaak we er ook schande van spreken en zeggen dat het NIET erg professioneel staat, bij ons eigen merk aroma. Ik vind het GEEN pan, en ik vraag me werkelijk af wat voor analfabeten daar op het lab zitten, maar je staat er van te kijken welke woorden ze soms fout kunnen spellen.....Black Atic voor Black Attic (ook al eens Aric) , Mixed Gleb (gelb), Paech in plaats van Peach, ......schandalig gewoon. Kromme tenen krijg ik er van. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Samoerai said:

 

@Pimmm  ####### Edit, sorry, ik zie net in je laatste reactie dat je al aan de Red Astaire bent.... misschien toch handig om ff mijn reactie door te lezen, blijkbaar zitten we qua smaken in dezelfde hoek #######

 

Heb je al Red Astaire van T-Juice geprobeerd ? Dat was eigenlijk de eerste die het voor mij deed..... is wel redelijk intens....Rood Fruit/Koolada(menthol)/Anijs. Eerste trekjes dacht is bleeeeh wat goor, heb toch doorgezet en nu is het al een half jaar mijn ADV ! Ik herken je probleem wel, ik heb ook een fortuin uitgegeven aan gore sapjes. Als je eenmaal weet in welke hoek je moet zitten komt het goed. Ik heb gemerkt dat als je er wat Koolada bij gooit bijna alles lekkerder wordt, vooral met dit weer. Heisenberg heb ik ook maar damp ik nauwelijks, vind ik toch te chemisch. Buiten Red Astair vind ik inmiddels ook Minty the Toff (Toffee met mint) en Clara T van T-Juice erg lekker. Mijn grote favoriet ben ik wat zuinig mee want die is redelijk prijzig ; Strawberry Bikini uit de zomer vakantie lijn van Dinner Lady, dat is echt net of je een Festini Aardbei ijsje likt (met wat extra citroen voor het frisse).  En dan heb ik laatst nog Drip Hacks - Brain Twister ontdekt, top als je van zoet houdt....zijn 250ml flessen in UK besteld voor omgerekend 12 euro.... Smaak is als zo'n heeel lang twister ijsje op zo'n rond stokje. Heb deze wel iets verdunt en er wat extra coolness aan toegevoegd. Nu is hij voor mij precies goed.

concentrato-t-juice-clara-t-10ml.jpg

drip-hacks-brain-twister-p13-171_image.jpg

red-astaire-t-juice-352x352.jpg

Strawberry-Bikini-e-juice-by-Summer-Holidays-dinner-lady-60ml.jpg

t-juice-minty-the-toff.jpg

@Samoerai, bedankt voor je reactie! De Red Astaire, is echt super lekker. Is de eerste smaak waarvan ik overtuigd ben! En ik heb nu bewust eens een aantal dagen geen RA gedampt, en dan issie nog lekkerder. Dit weekend begonnen met DIY liquids en ben begonnen met de RA, 50/50 op 15 %., zonder NIC. Ben heel benieuwd of ik hem zelf ook zo lekker krijg. Na hoeveel dagen steepen issie voor jou lekker te dampen?  Ik las ergens 48 uur, heb nog niet uitgetest, ben bang dat ie tegenvalt ...Ik zag jouw tip vd strawberry bikini ook al voorbij komen en die heb ik me idd ook opgeschreven, lijkt me heerlijk. 

De Minty the the toff, staat ook al op mijn wishlist. Had het niet gedacht maar toevoegingen met mint etc smaken me tot nu toe het beste, terwijl ik zo niet vd mint smaken ben. Heisenberg, is ook wel oké, maar ben ik wel zat na één tankje en het smaakt inderdaad een tikje chemisch.

Naast bovenstaande heb ik ook de afro dizziac van t juice in k&k geprobeerd en die vond ik ook wel lekker, op zich vallen die smaken v t juice  me niet tegen. Vamp vape daarentegen vond ik iets minder. Brian twister ken ik niet, zal eens kijken.

Heb wel al de lemon merengue van vape lady gehad en die was ook wel lekker.

Tis echt een hele ontdekkingsreis, vooral nu ik zelf aan het mengen ben, super leuk allemaal. Ben echt enthousiast.

Link to comment
Share on other sites

Om de pinkman niet te moeten wegspoelen een tip: pinkman/heisenberg is een lekkere combinatie.

Haalt de meuu van alle bijde wég.

En ja Red astair is al meer dan twee jaar mijn adv .

Ik heb nog 12x30ml aroma staan.

En 600ml afgemaakt op 6mg/ml

Elke maand gaat er toch wel 200 a250ml door bij mij.

Nu heb ik nog een lekkere gevonden , lemonade óók heel lekker(wel vrij zoet )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, Luc rafc said:

Om de pinkman niet te moeten wegspoelen een tip: pinkman/heisenberg is een lekkere combinatie.

Haalt de meuu van alle bijde wég.

En ja Red astair is al meer dan twee jaar mijn adv .

Ik heb nog 12x30ml aroma staan.

En 600ml afgemaakt op 6mg/ml

Elke maand gaat er toch wel 200 a250ml door bij mij.

Nu heb ik nog een lekkere gevonden , lemonade óók heel lekker(wel vrij zoet )

Heb ik gisteren avond bij elkaar gegooid, die pinkman en heisenberg. Pm vond ik echt niet lekker, vieze ranja.

Ik heb net de red Astaire geprobeerd, stond vanaf zaterdagavond te steepen, viel me eigenlijk helemaal niet tegen, mocht misschien iets minder sterk nr mint smaken....wordt dat nog minder na een paar dagen steepen? Of had ik toch moeten mengen met < 15 %?

Red Astaire is echt mijn fruit/drop duo, maar dan zonder de kalorieen?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Pimmm said:

Heb ik gisteren avond bij elkaar gegooid, die pinkman en heisenberg. Pm vond ik echt niet lekker, vieze ranja.

Ik heb net de red Astaire geprobeerd, stond vanaf zaterdagavond te steepen, viel me eigenlijk helemaal niet tegen, mocht misschien iets minder sterk nr mint smaken....wordt dat nog minder na een paar dagen steepen? Of had ik toch moeten mengen met < 15 %?

Red Astaire is echt mijn fruit/drop duo, maar dan zonder de kalorieen?

 

@Pimmm Ik vond de RA op 15% ook niet lekker, te veel munt/anijs en te weinig fruit. Zit nu op 9 a 10 procent (DL in subohm tank of RDA) op 6mg nic. en dan is ie voor mij perfect. Tevens makkelijk rekenen:-)  Pinkman vond ik ook echt slappe ranja....net als de rest van dat merk overigens. Lijkt dat wij qua smaak redelijk op een lijn zitten. De Brain twister wordt als Hackshot geleverd in 250 of 500 ml of als aroma om zelf te mengen. Leuk dat je er plezier aan beleefd, hier hetzelfde, mijn vrouw vraagt regelmatig of de gifmengerij weer open is ?  't is in ieder geval veeeeel goedkoper dan die kloterige 10ml flesjes (die dan ook nog vaak in de muhleimer terecht komen.....
PS, die Brain Twister is nu in UK (rechtstreeks van de leverancier) maar €7,36 VOOR 250ml, fles bevat 50ml aroma, aanvullen met Base en Nic naar behoeven 
https://www.driphacks.com/one-shots-c1/brain-twister-p13  Ze hebben overigens nog ca 40 smaken....

Ook de Base is bij hen erg goed en veeeel goedkoper dan hier, 1 LITER VG + 1 LITER PG bij elkaar €10, daar kom je de winter wel mee door ?

https://www.driphacks.com/vg-pg-c7/vegetable-glycerine-p73   en   https://www.driphacks.com/vg-pg-c7/propylene-glycol-p74

De verzendkosten zijn ca. €10,- dus wel handig die Base gelijk er bij te bestellen, zeeer betrouwbaar adres, ik heb eens gehad dat er een flesje gescheurd aan kwam....gemaild en 2 dagen later lag er met een spoedbezorging een nieuw flesje op de mat compleet met excuus briefje en een extra klein flesje aroma voor het ongemak. Kom daar hier maar eens om.... Nou, 't is weer een heel verhaal geworden, hoop dat je (en wie weet nog wat meer dampers hier ) er wat aan hebben ! Succes er mee....ennuh die peuken, probeer over een paar weken een hijsje en ik weet zeker dat je dat afschuwelijk smerig vindt en niet snapt dat je dat de hele dag door kon doen.
 

Link to comment
Share on other sites

Dat laatste is inderdaad bij mij al voorgevallen, zo een peuk is inderdaad vreselijk vies.

Wie weet vind ik dat ooit nog van een vaper??

Hopelijk wel.

En de prijs van jou is inderdaad goedkoper dan hier ,maar ik koop mijn vg 10l voor 25€ pg voor 27€/ 5l.

=15liter voor 50€

En ik heb nog een 50liter op voorraad.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...