Jump to content

Recommended Posts

Wij zijn E-liquid Storage Nederland B.V. 

We verwelkomen jullie graag op onze website om een kijkje te nemen binnen ons assortiment. 

Op deze website vind u onze met zorg samengestelde assortiment e-sigaretten, e-liquids en shake and vape's.

Wij zijn altijd opzoek naar vernieuwende producten dus hou ons in de gaten.

voor vragen neem gerust contact op.

groetjes, 

Richard

E-liquid storage nederland

• Like 1
7 minutes ago, e-liquidstoragenederland said:

Wij zijn E-liquid Storage Nederland B.V. 

We verwelkomen jullie graag op onze website om een kijkje te nemen binnen ons assortiment. 

Op deze website vind u onze met zorg samengestelde assortiment e-sigaretten, e-liquids en shake and vape's.

Wij zijn altijd opzoek naar vernieuwende producten dus hou ons in de gaten.

voor vragen neem gerust contact op.

groetjes, 

Richard

E-liquid storage nederland

Even op jullie website gekeken. Met name omdat een vriend van mij te laat was met nicotine inslaan. Jullie zijn er best duur mee hoor als ik het vergelijk met bijv. savevape. Daar 10x10 ml van 20 nic voor nog geen € 10 (wat ik al duur vind vergeleken met een paar maanden terug) tegenover bij jullie 10 ml 18 nic  voor 2,50. Hebben jullie ook wel eens aanbiedingen hierin? 

2 minutes ago, Nijmegensmoke said:

Even op jullie website gekeken. Met name omdat een vriend van mij te laat was met nicotine inslaan. Jullie zijn er best duur mee hoor als ik het vergelijk met bijv. savevape. Daar 10x10 ml van 20 nic voor nog geen € 10 (wat ik al duur vind vergeleken met een paar maanden terug) tegenover bij jullie 10 ml 18 nic  voor 2,50. Hebben jullie ook wel eens aanbiedingen hierin? 

Beste Nijmegensmoke,

Bedankt voor je feedback, dit stellen wij erg op prijs. Helaas is het met dit merk niet mogelijk om hem goedkoper aan te bieden. Maar we gaan hier mee aan de slag! door op zoek te gaan naar een goedkopere variant en deze in ons assortiment op te nemen.

• Thanks 1

idd erg weinig keuze. 1 basis merk liquids. en 1 voor mij onbekend merk shake & vape.

Dit is niet bedoeld als kritiek maar meer een tip om het assortiment uit te breiden!

Edited by Patje1992
  • Like 1
15 minutes ago, phtvs said:

Ik vind het assortiment erg beperkt. Weinig keus ook in liquid's.

7 minutes ago, Patje1992 said:

idd erg weinig keuze. 1 basis merk liquids. en 1 voor mij onbekend merk shake & vape.

Bedankt voor jullie feedback, ons assortiment word binnenkort uitgebreider.

Per medio augustus krijgen wij er 2 nieuwe lijnen bij. deze zullen in nederland exclusief bij ons verkrijgbaar zijn. 1 lijn hiervan is high VG.

De shake & vape's op onze website zijn inderdaad alleen nog exclusief in nederland bij ons verkrijgbaar.

in de komende periode zullen wij ons assortiment uitbreiden met zo exclusief mogelijke producten.

Ook streven wij ernaar om ons assortiment zo overzichtelijk mogelijk te houden met goede en mooie producten.

• Like 3
  • 4 weeks later...

Toch wel even wat puntjes op de I zetten jongens, eerste wat ik aanklik is de "SOK" alien kit, met een "OLED" scherm wat "tijdens het dampen kan worden afgelezen" de body is niet van "carbon fiber" en ook de batterijklep is niet "voorzien van magneetsluiting".

Kortom een hoop gelul in de ruimte en foute informatie.

• Like 1

Succes, ook op de markt in Katwijk. Ik ben er opgegroeid en wij noemden het altijd toeristenmarkt, geen idee of het daadwerkelijk zo heet(te). Was altijd erg druk, hopelijk nog steeds 👍

• Thanks 1