Jump to content

Op zoek naar pod systeem


Lennard015

Recommended Posts

Beste dampers,

 

ik ben op zoek naar een pod systeem alleen weet niet zogoed welke.

 

ik zat te denken aan de hexa of de juul of mischien een aio eco.

 

hexa of de juul lijkt me handig omdat hiervoor kant en klare pods voor zijn met nic salt, naar mijn idee is het nog best lastig om nic salt te vinden in nederland.

 

heeft een van julie ervaring hiermee en wat raden julie aan? 

Edited by Lennard015
Link to comment
Share on other sites

Hoewwel mijn ervaring met podsystemen minimaal is, ik heb er maar eentje (nouja, twee daarvan) kan ik je eigenlijk de Justfog Minifit best aanbevelen. Zeer goedkoop in aanschaf, zelfs in Nederlandse winkels, je kunt ze zelf vullen en ik moet de eerste coil nog kapot zien te krijgen. Met 12-18 mg en vol pg geeft hij een geweldige throat hit , en ik zie totáál het nut niet van de absurd hoge nicotinegehaltes van Nicsalts zoals in de Juul. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hier zowel de Smok Fit als (inmiddels) ook de Smok Infinix. Voor wat mij betreft, ik krijg er totaal geen smaak uit. Damp is voldoende maar smaak is volledig afwezig.

Voor mij zijn die pod systemen vooralsnog geen succes...

Link to comment
Share on other sites

Maar zelfs dat krijg ik niet... Gebruik juist al bewust een mierzoete Harambae clone (40/60VPG en 18mg), deze proef ik normaal gesproken nog in de slechts producerende tanks.

Hoe graag ik ook gebruik had willen maken van zulk pod systeem, bij mij werkt het niet...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Maar zelfs dat krijg ik niet... Gebruik juist al bewust een mierzoete Harambae clone (40/60VPG en 18mg), deze proef ik normaal gesproken nog in de slechts producerende tanks.

Hoe graag ik ook gebruik had willen maken van zulk pod systeem, bij mij werkt het niet...

Dus die pod systemen kunnen wel gevoeglijk de pot op :wink

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Lennard015 said:

Gebruik dagelijks de recurve rda, dit is natuurlijk niet te vergelijken met een pod systeem, lijkt me alleen erg handig voor op werk om even een nic shot te krijgen.

dat is ook mijn reden geweest om dit pennetje te kopen. Ik kan mijn squonker gewoon in de auto laten en op mijn werk af en toe een hijsje nemen zonder dat het opvalt. Vaak als ik even een plasje moet doen neem ik hem gewoon mee, laat praktisch geen damp achter.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb er eens naar gekeken, maar bij deze moet je óók op een knopje drukken.

Ik zoek er één die geactiveerd wordt als je er aan zuigt.

Ik wil deze op mijn scooter gebruiken als ik na het werk naar huis rijd .

Kan iemand me er één aanraden??

Link to comment
Share on other sites

@Madman ja een kwartier wel maar na een dag werken smaken die eerste pufjes wel degelijk.

Na jaren gewoon in de auto is het nu wel steeds twijfelen of ik niet de auto zou nemen maar met de files in en om Antwerpen doe ik er dan een half uur langer over.

Gewoon mensen pesterij die file.

Toen ik daar begon deed ik er een kwartier over naar huis.

Nu met de auto soms meer dan een uurtje.

Ik heb trouwens geen keuze, fiets is geen optie en openbaar vervoer duurt bijna twee uur (voor net geen 17km).

En op mijn 58 ga ik geen andere baan meer zoeken. Mijn werkgever zou dat wel zien zitten ,mijn 25+ jaar dienst maakt van mij een dure vogel voor te ontslaan.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Dampkring, die supersmokers zijn best goed hoor, en je kunt ze gewoon hervullen met een injectienaald.

Men kan wel beter meteen 2 stuks aanschaffen, zodat je met de ene kunt dampen terwijl de andere wordt opgeladen.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Luc rafc said:

Ik heb er eens naar gekeken, maar bij deze moet je óók op een knopje drukken.

Ik zoek er één die geactiveerd wordt als je er aan zuigt.

Ik wil deze op mijn scooter gebruiken als ik na het werk naar huis rijd .

Kan iemand me er één aanraden??

Hexa, juul, bo, smoant s8, mi pod, suorin air en suorin drop, smok heeft er een stuk of vier,...

De lijst is eindeloos ondertussen.

De meeste met coils van 1ohm of meer dampen en smaken  bijna allemaal hetzelfde.

 

Edited by Jim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hahah ja wil je hem in je helm monteren Luc? Check die dingetjes van vaprwear, misschien is dat wat, zou wel supervet zijn als Darth vaper op de brommer hahaha

 

[emoji946]️[emoji946]️[emoji946]️[emoji946]️[emoji946]️

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Keob Squonkalot said:

dat is ook mijn reden geweest om dit pennetje te kopen. Ik kan mijn squonker gewoon in de auto laten en op mijn werk af en toe een hijsje nemen zonder dat het opvalt. Vaak als ik even een plasje moet doen neem ik hem gewoon mee, laat praktisch geen damp achter.

ik gebruik ook de recurved momenteel en die gaat gewoon mee naar het toilet op het werk, schijnt een goede ventilatie te hebben dus nergens last van lol 

Link to comment
Share on other sites

Néé hoor ik draag een klein helmpje.

En ik reed vroeger met de guzzi ook altijd met een shagje of sigaar in mijn mond.

En op rondrit in Frankrijk draaide ik een shagje tijdens het cruisen.

Z'on Pod kan ik ook aan een draad hangen rond mijn nek. 

Die verdomde handschoenen die ook nog eens verplicht zijn.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik draaide ook shaggies op de motor op de snelweg inderdaad. Was t al haast vergeten. Aansteken met zo'n stormaansteker. Nu ik er zo over nadenk, is mijn frontale kwab behoorlijk laat volgroeid geraakt ?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik ben behoorlijk wat rustiger geworden.

De honda Fireblade is weg en in zijn plaats heb ik nu een 125cc scooter.

Een bromfiets op testosteron kan je dat noemen, maar ideaal voor tussen de files te rijden en kan perfect op het stukje snelweg dat ik moet doen.

De snelheid is daar toch op 100 km beperkt.

Maar zoals ik al zei,je moet daar wel de juiste kledij op dragen.

Dat beperkt me wel enigzins.

Zonder die handschoenen had een mod perfect gegaan om aan de talrijke stoplichten een pufje te nemen.

Dringend is het niet ,want volgende week vertrekken we voor drie weken op vakantie.

Ik had ergens een filmpje gezien van een koordje om op de juul te zetten en daar méé te dampen.(slangetje)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...