Jump to content
Oomkobus

SaltNic STIG met Vgod liquid

Recommended Posts

Een überklein wegwerpstokje in de vorm van iets uit een make-up doosje!

Geen vuurknop, niet navulbaar of herlaadbaar, is ie op, gooi je m weg, er zit alleen een ledje aan de onderkant, wat mij betreft overbodig want die zie je alleen maar in de spiegel, en dat ie t doet, nou dat merk je echt wel.

Het mondstuk is uit één stuk, aan de bodem zit een plaatje geplakt met een luchtgaatje en het lesje, daartussen een CE logo.

Je kan m dus een beetje tussen je lippen houden, maar je kan m ook bijna inslikken, airflow komt uit de onderkant.

Hij is net zo groot als mijn pink

Past achter je oor, handig!

Produceert met wat oefening nog best wat damp voor zo'n klein ding.

En nog een bonus, handsfree dampen!

Check de facecheck!

Maar nu de grote vraag, is 't wat? Bepaal zelf:

De trek is strak, net wat losser dan een filtersigaret, je kan DL-en, maar waarom,

je kan ook optrekken in z'n 3, dat doet ook niemand

Ik heb 2 smaken

(zijn er in totaal nog maar 4),

menthol en mango, de menthol is ok maar smaakt wat kunststoffig, alsof je door een pvc pijpje dampt

Maar, dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de throathit, boem in je strot, of je wil of niet, liquid is dan ook voorzien van 6!% nicsalts.

De mango vond ik niks, heb deze ff laten uitproberen door een mtl-ende vriend en niet meer teruggekregen, die ben ik dan ook kwijt helaas....

Batterijtje zou allang op moeten zijn want heb m sinds gistermiddag constant in gebruik, maar deze gaat nog even door.

heb m te koop gezien op heavengifts, 3 stuks voor 18 dollar, scherpe prijs, misschien bestel ik er nog wel een paar, gewoon om weg te geven want dit lijkt me een goeie sigaretvervanger.

Some say, he eats spaghetti through his nostrils,

all we know is,

IT'S THE STIG!

be82af6dac15361de075ffbc9fd15691.jpg5cd3bd6ffe6955f0df989300b2fa066d.jpgb618b201f3ea063d888647ada8002186.jpga5aa2c1a37c53b9813a105828c4d254d.jpgbd2822b201e7a3888660488779345571.jpg

Spijtige aan dit toestel is dat je het niet opnieuw kan opladen en een andere pod kan kopen.

Stel je voor dat veel rokers overstappen naar dit dan liggen de straten vol met wegwerp pods in plaats van sigarettenpeuken.

Zoiets zou in de EU niet lang verkocht mogen worden.

Ik denk dat gelijkaardige dingen al verkocht worden in België. Een collega vertelde me over een soort van wegwerpcapsules die ze verkochten in de krantenwinkel.

Ben ik met je eens@jim maar toch waren de shishapennen en de zensations hier ook best populair, als de prijs van deze Stig wat zakt zal ie niet aan te slepen zijn

42 minutes ago, Stekke said:

Ik denk dat gelijkaardige dingen al verkocht worden in België. Een collega vertelde me over een soort van wegwerpcapsules die ze verkochten in de krantenwinkel.

Ja wegwerpcapsules enz bestaan al langer, maar dit is een volledig toestel met een batterij in en dat gooit iedereen nadien gewoon in de vuilbak (met wat geluk).

Leuke review, thanks!

Bij dit soort dingen heb ik altijd de neiging om te kijken of het toch na te vullen is. Misschien is zelfs de coil wel te vervangen met een beetje geklooi.

On 29-5-2018 at 20:35, phtvs said:

Bij dit soort dingen heb ik altijd de neiging ........

Die neiging heb ik ook altijd....

is ze dan niet her te gebruiken op wat voor manier dan ook, dan verdwijnt zoiets in mijn reserve onderdelen bak.

Goede Review Oomkobus... vooral ermee doorgaan dergelijke reviews te maken....

en ik ben t met jim eens.... Het dampen verzand weer langzaam naar wegwerp spullen.... dat vindt ik een kwalijke ontwikkeling....

dit was ook het geval in de begin periode

Hij doet het nog steeds, gebruik m natuurlijk niet dagelijks maar heb er zeker al een goeie 200 hijsjes van genomen, zodra hij op is trek ik m uit elkaar, kijken of ie herbruikbaar te krijgen is, lijkt er wel op dat het in elkaar gelijmd dan wel geperst is, dus dat zal niet zonder schade gaan...

https://www.youtube.com/user/oomkobus

On 12-7-2018 at 21:00, Oomkobus said:

zodra hij op is trek ik m uit elkaar, kijken of ie herbruikbaar te krijgen is

Zodra je ertoe bereid bent om em uit frustratie in de prullebak te knallen.. gooi t dan allemaal in een envelope... en stuur t mijn kant op....

dan betaal ik je de verzendkosten ervoor terug...

Zodra je ertoe bereid bent om em uit frustratie in de prullebak te knallen.. gooi t dan allemaal in een envelope... en stuur t mijn kant op....
dan betaal ik je de verzendkosten ervoor terug...
Net met m'n Leatherman wat zitten pielen, onderkantje is los en het lijkt erop dat ze m volgeblaft hebben met lijm...

Batterijtje is makkelijk te vervangen, is gewoon een knoopcel, tankje moet ook wel te doen zijn met een naald oid.

Maar@camikease, doe me een pb met je adres, komt ie jouw kant op, op de achtergrond zie je ook nog m'n kapotte capo squonker, krijg je er ook bij, als je daar een batterij in doet, werkt ie 2 seconden en schiet ie in oplaadmodus, heel soms blijft ie een half uur werken, meestal niet...dcb8413bb59ab4cdf379bfe1b0db0ba1.jpg

https://www.youtube.com/user/oomkobus

Posted (edited)

ok oomkubus....

pb onderweg

Edited by Camikease