Jump to content

Desire Rage squonker review

Recommended Posts

Ik ben nog steeds aan het nadenken om een Squonker te kopen, ik denk dat algemeen bekent is dat een RDA ( vroeger had je van die langwerpige atomizers die je constant moest drippen ), een hele goede smaakbeleving heeft, deze review heeft er zeker toe bijgedragen dat mijn gedachten zijn over gegaan in bijna aanschaffen, nu nog de koopknop gebruiken.... en toch wacht ik nog even, op dit moment kan ik niet de Squonker vinden die bij mij past. Bedankt voor de review Jim.

• Like 1
  • 4 weeks later...

Wat waren jouw bezwaren tegen de gbox eigenlijk? Ik gebruik hem nu een paar maanden, maar ben zeer tevreden. 

Ben uiteraard ook de reviews aan het volgen van de rage, maar twijfel wat de meerwaarde is tov de gbox dus.. 

Gbox is wat mij betreft lelijk en door de lompe vorm lag die niet goed in de hand en ik verafschuw plastic flesjes.

Maar dat is mijn mening natuurlijk, als die voor u goed is dan is er denk ik geen reden om te veranderen.

• 1 month later...
  • 2 months later...
On 25-5-2018 at 01:00, Jim said:

Over de TC kan ik weinig zeggen maar wat ik kan lezen op Facebook en andere recensies zou de TC wel behoorlijk zijn.

Ik test m net een paar uur maar ik vind de TC van het apparaatje echt next level goed.  Had wel gelijk die nieuwe firmware

geflashed. Test m met een SS clapton coil van ongeveer een half ohm. Kan de pulse die ook redelijke TC heeft echt niet

bij in de buurt komen. Deze chip is waanzin...

• Like 1
  • Thanks 1
Ja [mention=10840]Mouseke[/mention] er is een usb aansluiting en er moeten 2 batterijen in, toch zou ik een oplader scoren mss is er in het verkoop topic nog wat te vinden
Haha dan wil ik toch weten waarom ik dan een oplader nodig heb.
  • Like 1
[mention=10840]Mouseke[/mention] omdat je met twee setjes batterijen nooit zonder damper komt te zitten tijdens het opladen en extern opladen is beter voor de batterijen
Jij bent slim erg goed punt ik ga dus 4 batterijen scoren en een oplader