Jump to content

Op zoek naar imr 18490

Recommended Posts

Iemand een idee of de aw imr 18490 niet meer bestaan? Ik probeer het alternatief van nitecore imr 18490 te bestellen maar die staan verkeerd op een website blijken na weken te wachten flattops te zijn. Ik zoek dus het imr's  formaat 18490 buttontops. Het is voor in een provari. Kan iemand me helpen met alternatieven of adressen van webshops?

49 minutes ago, Moppersmurf said:

Dit is precies degenen die ik besteld heb, waar ik twee weken op moest wachten en vervolgens de flattops van geleverd kreeg. Is fout op de website en buttontops zoals op het plaatje van de website staat hebben ze niet. Heb er uitvoerig mailcontact met ze over gehad. 

Iemand een idee of de 18500 ook goed gaan in een provari?

49 minutes ago, Moppersmurf said:

2 hours ago, thuban said:

Dit is precies degenen die ik besteld heb, waar ik twee weken op moest wachten en vervolgens de flattops van geleverd kreeg. Is fout op de website en buttontops zoals op het plaatje van de website staat hebben ze niet. Heb er uitvoerig mailcontact met ze over gehad. 

Iemand een idee of de 18500 ook goed gaan in een provari?

Welke Provari :weetnie

AW schijnt last te hebben gehad van een overstroming: vrijwel alle winkels hebben geen voorraad meer.

Efest heeft een 18500 accu met een nipple-top, maar dat is een model van zo’n drie tot vier jaar oud. Je kunt deze nog kopen bij Akkuteile (de Nitecore nippel-top is daar trouwens ook te koop) maar de verzendkosten zijn hoog:

https://www.akkuteile.de/lithium-ionen-akkus/18490/