Jump to content
Guido van Wees

Eleaf iStick Pico 75w of Mega 100w en benodigdheden voor MTL.

Recommended Posts

Hallo iedereen. Ik ben Guido, 42 jaar en  nieuw in de wereld van het dampen. En heb mij daarom aangemeld op dit forum om het een en ander te weten te komen. Ik ben in het bezit van een Justfog Q14 en een Justfog Q16. Op dit moment damp ik MTL en dat bevalt prima. Ik ben dit gaan proberen omdat ik het moeilijk vind om te stoppen met roken. Op deze manier hoop ik daar vanaf te komen en ik heb meteen een vervangende bezigheid. 

Ik zit zelf te denken om een Eleaf iStick Pico 75 watt of de Mega 100 wat aan te schaffen. Maar ik zou graag willen weten wat ik allemaal nodig heb qua tank, batterij etc.. Mijn bedoeling is om MTL te blijven dampen. 

Ben benieuwd naar jullie reacties!

29 minutes ago, Guido van Wees said:

Hallo iedereen. Ik ben Guido

Welkom op het forum @Guido van Wees! :welkom1

Je kunt je in het Stel jezelf voor-topic voorstellen, altijd leuk om te weten hoe een nieuw lid aan het dampen is geraakt :ja:lach

32 minutes ago, Guido van Wees said:

Mijn bedoeling is om MTL te blijven dampen. 

Wil je MTL dampen met fabriekcoils of gaan rebuilden?

Voor batterijen en een lader kun je goed terecht bij dampaccu.nl (of nkon.nl, is hetzelfde bedrijf).

52 minutes ago, Guido van Wees said:

Hallo iedereen. Ik ben Guido, 42 jaar en  nieuw in de wereld van het dampen. En heb mij daarom aangemeld op dit forum om het een en ander te weten te komen. Ik ben in het bezit van een Justfog Q14 en een Justfog Q16. Op dit moment damp ik MTL en dat bevalt prima. Ik ben dit gaan proberen omdat ik het moeilijk vind om te stoppen met roken. Op deze manier hoop ik daar vanaf te komen en ik heb meteen een vervangende bezigheid. 

Ik zit zelf te denken om een Eleaf iStick Pico 75 watt of de Mega 100 wat aan te schaffen. Maar ik zou graag willen weten wat ik allemaal nodig heb qua tank, batterij etc.. Mijn bedoeling is om MTL te blijven dampen.