Jump to content
Sign in to follow this  
Dannyvaper

Avocado 24 bottom airflow

Recommended Posts

Beste damper,

Nu heb ik perongeluk een avocado 24 bottom airflow gekocht en niet de top airflow , nu zie ik dat je een enorme juiceflow heb (eigenlijk te groot ) en door verschillen reviewers word het enorme lekken geconstateerd door die grote juiceholes wie heeft hier nog meer problemen mee hij is nog onderweg maar als dit echt zo is verkoop ik hem en koop ik een andere want ik draag mijn mod altijd in me broekzak en heb geen zin dat als ik een keer ga zitten heel me broekzak voor met juice zit

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Het gaat niet om de grote van de juice holes, maar ook hoe goed je kunt Wicken ;-). All Moet ik eerlijk toegeven dat een top airflow wel meer dummy-proof . Daarentegen lever je er een beetje in op de smaak.

Mijn advies zou zijn laat het je in de winkel en keer goed voordien en uitleggen, maar iets zegt me dat je hem niet in een stenen winkel hebt gekocht ;-). Dan zit er weinig anders op dan oefenen. Na een keer of vijf weet je waar de aandachtspunten zitten en krijg je hem gewoon netjes dicht.

Maar... Misschien kijk ik niet goed, maar dit is toch een rdta ? Die kun je sowieso eigenlijk niet in je broekzak steken. Als ze niet van onder lekken, doen ze dat wel van boven. Daar is inherent aan het systeem. Dat moet te allen tijde rechtop blijven.

Het gaat niet om de grote van de juice holes, maar ook hoe goed je kunt Wicken ;-). All Moet ik eerlijk toegeven dat een top airflow wel meer dummy-proof . Daarentegen lever je er een beetje in op de smaak.

Mijn advies zou zijn laat het je in de winkel en keer goed voordien en uitleggen, maar iets zegt me dat je hem niet in een stenen winkel hebt gekocht ;-). Dan zit er weinig anders op dan oefenen. Na een keer of vijf weet je waar de aandachtspunten zitten en krijg je hem gewoon netjes dicht.

Maar... Misschien kijk ik niet goed, maar dit is toch een rdta ? Die kun je sowieso eigenlijk niet in je broekzak steken. Als ze niet van onder lekken, doen ze dat wel van boven. Daar is inherent aan het systeem. Dat moet te allen tijde rechtop blijven.

Thanks voor de info , overgens rip trillers en mike vapes zeggen ook dat hij lekt als een malle als je hem schuin houd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Thanks, fast is nu eenmaal een beetje inherent aan een rdta. Omdat je van boven kunt vullen, kan er ook van alle kanten van alles uit lekken, een als je de lucht van onder hebt, heb je nog extra gaten waardoor de liquid Weg kan gooien. Ik ben altijd op sjouw met mijn mods, dus was al vrij snel klaar met het verschijnsel rdta

De enige die ik nog wel eens gebruik is de ijoy 5, die heeft Bottom (eigenlijk side) en top airflow, en die zijn beiden volledig af te sluiten. Maar de bovenkant blijft natuurlijk een opening.