Jump to content

[Poll] Welk merk rook of rookte je?


Autivaper

Welk merk tabaksigaretten rookte je?   

226 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

On 30-10-2018 at 16:15, Leo Bak said:

 

Ik had hem al wel eerder gehoord, maar zo'n klein ventje dat nog maar half begrijpt waar de mop over gaat maakt het veel leuker.

k doe men best om mezelf wat te mengen op dit forum, mag het? En wat weet gij nu van mijn leeftijd of geslacht? 

Edited by Frammekewies
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 13-5-2018 at 09:20, Jopie said:

Nee sinds september 2017 helemaal gestopt met roken en blowen in een keer waarbij het dampen mij goed heeft geholpen.Ging verrassend goed en gemakkelijk wat ik niet had verwacht.Van de een op andere dag gestopt en overgegaan op dampen.

Van die olie voor in de damper weleens geprobeerd?

 

 

Voor mij waren het ook de Javaanse Jongens Tembaco. 3 pakken in de week...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ik heb 14 jaar gerookt en begon met camel sigaretten na een jaartje overgestapt naar Javaanse jongens deluxe. Best van genoten. Laatste tijd wou ik echt stoppen. Op dampen overgegaan toen mijn pakje leeg was en niet meer aangeraakt sinds een maand. 

Ouders roken nog wel, altijd ruba shag. Zag ik gisteren een pak Javaanse jongens liggen?. Dat was wel even een moeilijk momentje. 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb altijd zware van Nelle gerookt maar sinds mijn stoppogingen de laatste jaren ben ik steeds vaker sigaretten gaan roken (marlboro). Nu heb ik soms nog een kleine terugval op de momenten waarop ik geen lekkere liquid heb. Moet wel zeggen dat ik sinds dat ik vape steeds beter mijn smaak leer vinden en heb inmiddels een aantal serieus lekkere liquids gevonden die ik op voorraad moet houden.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 2 months later...

Ik heb wat afgewisseld in m'n rooktijd ?

In m'n schooltijd was ik van de camel maar dat ging over naar javaanse jongens 3/4 omdat het heel wat geld scheelde.

Daarna ontdekte ik m'n lijfmerk ; davidoff.  Eigenlijk altijd de classic maar als ik ze taxfree kon krijgen dan scoorde ik de zeer prijzige magnum ?

De shag ging er helemaal uit en ik bleef eigenlijk altijd bij davidoff terugkomen met wat uitstapjes naar o.a. additive free lucky strike en in de in

Japan zo geliefde mild seven ( die later de gehate naam Mevius kreeg )

In m'n laatste rookperiode sloeg de crisis weer in en schoot ik voornamelijk hulzen met goedkope tabak uit belgie.

 

Nu al langere tijd van het roken af en ben er zeer gelukkig mee ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ooit, op 10 jarige leeftijd, samen met vriendjes begonnen met stiekem roken. We raapten peuken bij de kerk, gingen ermee naar onze hut, haalde de tabak er uit en rolden er sigaretten van.

Achteraf beseffend, dat het ongelooflijk smerig was. Echt begonnen met roken op 12 jarige leeftijd. Begonnen met American Blend, daarna Drum, daarna  halfzware VanNelle en de laatste 10 jaar Gaulloise Blauw sigaretten, 2 pakjes per dag. De pakjes Drum kostten toen fl 1,35 en de vloeitjes 10 cent.

Gelukkig sinds 2013 overgestapt op dampen (Tobacco van Dekang op 36mg/ml), daarna nooit meer gerookt. Ook nooit meer de behoefte gehad om te roken.

Edited by Steamboy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

John player special zware shag met mascotte special vloei. 

Voor de afwisseling af en toe een pakje Javaanse Jongens Tembaco. 

 

Op zijn tijd een 'lekker' cigaartje met een fijne single malt.

De single malt vind ik nog steeds fijn, maar de cigaar vind ik tegenwoordig smerig. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Vroeger stonden er peuken in een glas op de tafel bij me Opa en Oma tijdens een feestje...

Mijn ouders rookten beide Zware Van Nelle, de enige echte ! Dus dat lag thuis 

gewoon op tafel.... En als jonge puber ging ik steeds vaker uit mezelf de hond uit laten .....

Ik heb langer dan 20 jaar Zware Van Nelle gerookt, 2,5 a 3 pakkies van 50Gr. in de week, en 

soms in de weekeinden met het stappen Marlboro of Camel, pakkie in een nacht ....

 

Ik damp sinds februari 2014 ?

Edited by Shiznit
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...