Jump to content

Tapatalk doet moeilijk


Recommended Posts

Sinds vrijdag doet tapatalk raar, kan niet meer inloggen op Dampforum en ecf, heb de boel al grondig verwijderd maar heeft niks geholpen, wat nu? Ben ik nu toegewezen op de mobiele site? Of zijn er foefjes? Help?

Link to comment
Share on other sites

ik heb al tijden problemen met tapatalk en het dampforum. het laden van het kopje ongelezen berichten duurt altijd een paar minuten, dat was eerst nooit. en idd sinds vrijdag doet hij het helemaal niet meer. ik heb een keer wel een error snel in beeld gekregen maar kon niet zo snel lezen wat daar stond.

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg een soort gelijke melding en als ik dan optie doe om in te loggen geeft tie aan van ben je die en die maar dan krijg ik de melding van deze account bestaat niet terwijl tapa me wel herkend en als ik dan daarna handmatig wilt inloggen krijg ik een heel lap tekst waar geen touw aan vast te knopen is

Link to comment
Share on other sites

Tapatalk zou weer moeten werken. Kan iemand dat bevestigen?

 

Het afbeelding debacle ligt wat lastiger. De software wil wel serveren van de proxy, maar lijkt de upload niet te kunnen volbrengen. Ik heb even de IPS hulptroepen ingeschakeld, voor ik zelf verder ga klooien, aangezien het is gekomen na de update. Wordt vervolgd.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb gelijk via tapatalk gekeken of het weer werkt en zo te zien doet het inloggen gewoon weer zoals het hoort dus wat je gedaan heb lijkt te werken

Alleen de emoij lijken niet te werken maar daar kan ik wel mee leven

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Raar ik kom er nog steeds niet op.. 


Heb je tapatalk helemaal afgesloten voor je het probeerde? Heb dat zelf namelijk gedaan en daarna weer geopend en toen kon ik zelf gewoon weer inloggen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Ja, plaatjes doen t ook weer?
Kon vanmiddag ook niet liken of likes zien, dat werkt ook weer.

Wat de berichten betreft, zolang je niet de tapatalk Messenger gebruikt maar de Dampforum berichten is er niks aan de hand.7e24e419a4ab9afee3302c56fd5ce115.jpg

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...