Jump to content

Recommended Posts

Just now, Jayjay said:

Als het je niet lukt en ook in je knie kun je je ook nog afmelden hoor. Kan nu nog

Niks d'r van. Als de nood aan de man komt, probeer ik gewoon alsnog terug te rijden. Uiteindelijk is het maar een kleine twee uur. 

Ja, of je moet me d'r absoluut niet bij willen hebben natuurlijk, dan moet je dat eerlijk zeggen. Dan ga ik me natuurlijk niet opdringen. 

1 hour ago, L33ntje said:

Niks d'r van. Als de nood aan de man komt, probeer ik gewoon alsnog terug te rijden. Uiteindelijk is het maar een kleine twee uur. 

Ja, of je moet me d'r absoluut niet bij willen hebben natuurlijk, dan moet je dat eerlijk zeggen. Dan ga ik me natuurlijk niet opdringen. 

Wil je er juist bij hebben. Wil alleen aangeven dat het niet als een verplichting moet voelen. Maar nogmaals zou het super vinden als je komt. 

5 hours ago, Moppersmurf said:

K zou het bijna gaan proberen, maar aangezien je ook belgische pis zuipt zal dat homemade spul ook wel niet te haggelen zijn :haas

"belgische pis" als je alleen heineken kent  moet je nog veel leren 

5 hours ago, L33ntje said:

Ik hoop dat ik een andere bed en breakfast kan vinden, Na een week lang dagelijks mailen en meermaals bellen geef ik het op ; ik zal verder uit de buurt moeten. Als ik niet al te laat ben nu. 

Al zouden ze nu nog bellen of mailen, ik hoef geen B&B die helemaal niets van zich laat horen. Veel te onprofessioneel. 

waarom geen hotel dan,is toch maar voor 1 nacht of zo

17 minutes ago, ibiza said:

waarom geen hotel dan,is toch maar voor 1 nacht of zo

Ik denk niet dat Bruin dat kan trekken ; een BB gaat nét. (En ook niet elke). De rit en de meeting kosten natuurlijk ook nog wat. En ik heb eerlijk gezegd ook nog niet echt een hotel gezien op minder dan pakweg 15-20 minuten rijden voor minder dan 70 euro voor één enkel nachtje (maar ik ben ook niet zo'n ster in die dingen). 

Edited by L33ntje

Meteen maar even werk van gemaakt.

Geboekt en bevestigd. 

Van mij komen jullie niet meer af.

Is wel een niet-rokers kamer :lol: Voor het eerst van mijn leven géén punt. 

12 minutes ago, L33ntje said:

En ik heb eerlijk gezegd ook nog niet echt een hotel gezien op minder dan pakweg 15-20 minuten rijden voor minder dan 70 euro voor één enkel nachtje (maar ik ben ook niet zo'n ster in die dingen). 

Misschien deze b+b in Bakkeveen? €35 en op zo'n 20 minuten rijden.

oh, ben al te laat zie ik :bloos

Edited by Marcel loves E6

25 minutes ago, Marcel loves E6 said:

Misschien deze b+b in Bakkeveen? €35 en op zo'n 20 minuten rijden.

oh, ben al te laat zie ik :bloos

Precies die ja. Stopcontact naast het bed, de rest zal me boeien eigenlijk. 

49 minutes ago, Moppersmurf said:

In een zorgvuldig uitgemeste puinzak damestas zal toch wel ruimte zijn voor een verlengsnoertje?

https://www.gamma.nl/assortiment/ok-euro-verlengsnoer-wit-2x0-75-mm-5-meter/p/B466612

Gaat niet lukken natuurlijk. Daar moeten een stuk of acht mods, 12 tankjes, enkele sets reservebatterijen, een lader, paar liter liquid , flessen water, en mijn hutkoffer medicijnen al in. Gaat niks worden :lol: 

7 minutes ago, L33ntje said:

Gaat niet lukken natuurlijk. Daar moeten een stuk of acht mods, 12 tankjes, enkele sets reservebatterijen, een lader, paar liter liquid , flessen water, en mijn hutkoffer medicijnen al in. Gaat niks worden :lol: 

7439116-old-suitcases-stacked-on-a-troll

Ik zie het probleem niet...

1 minute ago, TheRich said:

7439116-old-suitcases-stacked-on-a-troll

Ik zie het probleem niet...

Nee, want je ziet mijn auto niet :lol: 

30 minutes ago, L33ntje said:

Nee, want je ziet mijn auto niet :lol: 

Ja, zeg, voor elke oplossing is er een probleem natuurlijk! 😛 

58 minutes ago, TheRich said:

Ja, zeg, voor elke oplossing is er een probleem natuurlijk! 😛 

Klopt. En ik ben er extreem goed in overal leeuwen, beren, obstakels, struikelstenen en valkuilen te zien. Mijn collega wordt onderhand ook krankjorum van al mijn what-ifs en doemscenario's, maar daardoor hebben we inmiddels ook wel een ondernemingsplan dat staat als een huis 😉

1 hour ago, L33ntje said:

Klopt. En ik ben er extreem goed in overal leeuwen, beren, obstakels, struikelstenen en valkuilen te zien. Mijn collega wordt onderhand ook krankjorum van al mijn what-ifs en doemscenario's, maar daardoor hebben we inmiddels ook wel een ondernemingsplan dat staat als een huis 😉

Als een schuilkelder of bunker misschien? 🙂

Ook geboekt.....Minicamping Jiltdijksheide. Lekker tentje neerknallen voor 9 euro 😛