Jump to content

Meet and greet Friesland


Recommended Posts

11 minutes ago, Jayjay said:

Want? Volgens mij staat er echt dat hij graag Wisk mee wil hebben en dat hij zijn plek er voor wil opgeven. Dus vandaar dat ik zeg sjaak afhaak. 

Pfff, lees de rest nou s man. En je weet toch dat je ook een beetje tussen de regels moet lezen bij deze meneer... Ik lees helemaal niet sjaak afhaak, integendeel.. Maar goed, dat ben ik.. 

Link to comment
Share on other sites

@jayjay heeft gewoon af en toe last van vlagen van volkomen verstandsverernstiging. Acute serieuste, Gaat gelukkig altijd snel weer over en dan is 't weer provinciaal dandyisme, roekeloze bravoure, bizarre non sequiturs en hier en daar een vlaag van sentimentele vervoering. Een heel compleet mens eigenlijk, alleen moesten ze 'm af en toe eens defragmenteren.

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, koempel said:

Oproepje:
Ik had het al eens gevraagd,zijn er dampers uit zuid limburg die ook gaan,dan wil ik wel mee,anders gaat het over.

Lees de gehighlighte post 's? De boel zit vol..

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

On 20-5-2018 at 10:08, TheRich said:

Lees de gehighlighte post 's? De boel zit vol..

Waar zie je dat dan???? Ik zie daar niets van.

 

Laat maar, je bedoelt die tekst bovenin lijkt me

 

Edited by elja
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Jayjay said:

ik tag je nogmaals even

 

Misschien is een DM aan Rowena handiger.

 

Mocht je (tzt) een groepsDM willen sturen, stuur deze eerst naar mij, dan voeg ik de andere forumleden toe (met adminrechten gaat dat makkelijker).

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, tsiis said:

 

Misschien is een DM aan Rowena handiger.

 

Mocht je (tzt) een groepsDM willen sturen, stuur deze eerst naar mij, dan voeg ik de andere forumleden toe (met adminrechten gaat dat makkelijker).

Die gaat er zeker komen ivm de kosten. Leek me handig deze aan mij over te maken voor de tijd (week ervoor ongeveer). Maar dat volgt nog thanks!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Moppersmurf said:

 

K zou het bijna gaan proberen, maar aangezien je ook belgische pis zuipt zal dat homemade spul ook wel niet te haggelen zijn :haas

Ik zou er voor jou speciaal wat extra gistcellen en hopbelletjes aan toevoegen...

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop dat ik een andere bed en breakfast kan vinden, Na een week lang dagelijks mailen en meermaals bellen geef ik het op ; ik zal verder uit de buurt moeten. Als ik niet al te laat ben nu. 

Al zouden ze nu nog bellen of mailen, ik hoef geen B&B die helemaal niets van zich laat horen. Veel te onprofessioneel. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, L33ntje said:

Ik hoop dat ik een andere bed en breakfast kan vinden, Na een week lang dagelijks mailen en meermaals bellen geef ik het op ; ik zal verder uit de buurt moeten. Als ik niet al te laat ben nu. 

Al zouden ze nu nog bellen of mailen, ik hoef geen B&B die helemaal niets van zich laat horen. Veel te onprofessioneel. 

Als het je niet lukt en ook in je knie kun je je ook nog afmelden hoor. Kan nu nog

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...