Jump to content

Meet and greet Friesland


Recommended Posts

11 minutes ago, Jayjay said:

Ja hoor dat mag allemaal van mij. Ik bestel gewoon zoveel pakketten gelijk aan de personen die komen. Maar of dat nou 20 zijn of 19, omdat jullie samen willen delen is altijd goed hoor. Plus mocht er vlees over zijn dan geef je dat door aan je buurman of je neemt het mee naar huis. Je hebt er tenslotte zelf voor betaald dus je bepaalt zelf ook wat je ermee doet. Mocht ik voor deze slager gaan dan kiezen we één pakket. Het is erg moeilijk en niet handig om van iedereen een pakket te kiezen. Ik wilde er mee aangeven dat of we allemaal of de luxe of big pakket kiezen. Maar daar kom ik allemaal nog op terug.

Ik heb wel oren naar een BIG LUXE  pakket ?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Dampkring said:

Het verrassingspakket, het verrassingspakket, jongens wat een pret!!

Het mooie is dat men niet goed leest. Ik weet nog niet eens waar het vlees weg komt. Als puntje bij paaltje komt dan krijgen we allemaal patat. Opzich best positief, kost je een stuk minder?

  • Like 3
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Dampkring said:

Het verrassingspakket, het verrassingspakket, jongens wat een pret!!

 

4 hours ago, Jayjay said:

Goh, waarom verbaast mij dat nou niks. Heb je het luxe pakket wel gelezen. Kalitatief beter vlees. 

Is er ook een Koosjer of Halal pakket ?? ??

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Jayjay said:

Ik vind dit echt niet kunnen ik ben zelf moslim.

Maak je geen zorgen, ik ontferm me wel over de speklappen. Ben overtuigd atheïst, dus mijn lijstje verboden etenswaren wordt niet bepaald door een religie.

Helaas wel door mijn gezondheid, maar da's weer een ander verhaal. 

Edited by L33ntje
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, L33ntje said:

Maak je geen zorgen, ik ontferm me wel over de speklappen. Ben overtuigd atheïst, dus mijn lijstje verboden etenswaren wordt niet bepaald door een religie.

Helaas wel door mijn gezondheid, maar da's weer een ander verhaal. 

Haha wad maar een grapje wilde die @Sub-Ωhm even laten zweten. Ik ben alles behalve moslim, en heb dingen in mijn leven gedaan waar Allah een hartverzakking van zou krijgen. En varken is voor mij hoe vetter het vlees hoe lekkerder ik het vind.

  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, monotom said:

WABLIEFDE??

 

Is 't nu 20 of 21 geworden? Sorry, erg druk geweest met allerlei marginale onbelangrijkheden...

 

On 14-5-2018 at 21:22, tsiis said:

De kalender is nog wat van slag (in de preview hieronder lijkt het 20 juli, maar is echt 21 juli), maar heb het vast verwerkt:

 

21ste dus

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Jayjay said:

Haha wad maar een grapje wilde die @Sub-Ωhm even laten zweten. Ik ben alles behalve moslim, en heb dingen in mijn leven gedaan waar Allah een hartverzakking van zou krijgen. En varken is voor mij hoe vetter het vlees hoe lekkerder ik het vind.

Jammer, dan moeten we er om vechten :lol:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

aha vandaar ja!

 

Prachtig prachtig. Ik probeer @WiSK nog te overtuigen om mee te komen: als er geen plek meer is dan zal ik mijn spot moeten opgeven omdat je aan hem een werkelijk getalenteerde en gedisciplineerde aroma-wizard in huis haalt. Hij is daarnaast bescheiden, vriendelijk, welwillend en geestig. Nou ben ik misschien hooguit ook wel echt behoorlijk geestig maar voor de rest is @WiSK gewoon een veel beter mens dan ikzelf. 
 

Maar goed, daar gaat ie uit bescheidenheid enzovoorts toch vriendelijk voor bedanken helaas dus het is een non-issue. Al vind ik eigenlijk dat het zijn morele plicht is de rol van Nederlandse Fizzmustard op zich te nemen. Valse bescheidenheid is immers ook geen deugd toch. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, L33ntje said:

Jammer, dan moeten we er om vechten :lol:

 Hoezo jammer? Beetje extra entertainment kan geen kwaad toch? Als extra activiteit, chinees modderworstelen met als prijs een stuk vet varken. Of een vet stuk varken.. ??

 

Ik doe niet mee helaas, mn enkel is kaputt. ??

Edited by TheRich
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, TheRich said:

 Hoezo jammer? Beetje extra entertainment kan geen kwaad toch? Als extra activiteit, chinees modderworstelen met als prijs een stuk vet varken. Of een vet stuk varken.. ??

 

Ik doe niet mee helaas, mn enkel is kaputt. ??

Scheisse ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...