Jump to content

Meet and greet Friesland


Recommended Posts

Beste dampvriendjes. 

 

Laatst hadden we in een andere topic nogal een best leuk gesprek over een meet and greet. Ik gaf toen aan dat het best bij mij thuis kan. Ik kan hier twee of misschien 3 bbq's regelen met vlees pakketten en andere toebehoren. Dit uiteraard tegen een kleine vergoeding. Of willen jullie toch liever gewoon bij mij "zitten" en te 

socializen?

 

Ik zou graag het volgende willen weten:

- Wie komt er?

- Wat zou je willen?

- Wanneer zou je kunnen (ivm zomervakantie) ik hoef geen exacte tijdstippen of data. Maar meer van ik kan bijvoorbeeld in de maand juli niet (zo iets).

 

Btw.

Het word in het weekend gehouden mijn voorkeur is zaterdag. En ook graag even aangeven of je allergieën hebt of voorkeuren wat zeker aanwezig moet zijn.

 

Edited by Jayjay
  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

Laat ik het spits afbijten: BBQ is tof. Paar statafels en lekkâh âhwehoeruh!

 

week 26 t/m 28 heb ik vakantie en ben ik aan het verbouwen.

 

Oh ja, wel in de weekenden

Edited by TheRich
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik kom. Drink alleen koffie en kraanwater, dus lekker makkelijk, maar een BBQ sla ik ook niet af. Gezellig!

Kan in principe altijd, maar met een grote voorkeur voor zaterdag/zondag. Alleen als die eigen zaak op zo korte termijn van de grond zou komen, wordt de agenda wat onzeker.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, TheRich said:

Oh ja, wel in de weekenden

O ja btw. Het word inderdaad alleen maar in het weekend. Ik neem aan dat iedereen door de weeks moet werken. En om dan te realiseren is bijna niet te doen. Tof dat je komt!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Leuk dat je wat organiseert @Jayjay

Als ik kan, dan kom ik zeker

bbq  en socializen wat mij betreft allemaal goed

 

Oh, ja bij mij geen mosterd. Gelukkig doen de meeste mensen dat al standaard apart.

 

 

Edited by elja
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb her en der wat dingen op de agenda staan, maar m'n agenda is echt onwijs dynamisch, dus ik ga echt hard proberen hier bij te zijn. 
Misschien handig om een poll op te zetten via https://doodle.com/agenda-planner
Dan plemp je gewoon een zooi zaterdagen tot en met Augustus (ik zeg maar wat) in en dan zien we wel wanneer de meeste mensen kunnen. 

BBQ is voor mij geen noodzaak, maar als er gezellig samen gegeten wordt dan ben ik ook de beroertste niet om wat bij te lappen en wat voedsel in m'n muil te steken. :e33 
Ik vind het ook niet erg om wat meer bij te lappen zodat de minder bedeelden, voor wie de reis al een hele investering is, kunnen mee eten/drinken. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Leuk man!!

Ik moet er heel t land voor doorkruisen maar ik ga er zeker proberen bij te zijn!

 

Top initiatief fijne gozer!

Ik lust alles zolang ik maar uit de buurt van komkommer kan blijven.

 

HULDE voor Jayjay! 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Grapjas ;-) Maar dat gaat niet werken voor de bbq zelf ben ik bang ;-)

 

Overigens heb ik ruime plaatsen over in de auto vanuit Rotjeknor voor diegenen die graag zouden gaan maar geen eigen vervoer hebben. Ruimte voor 3 eventueel 4 (bij wat kleinere, tengerere mensen).

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik wil best wel een keertje naar Friesland komen, BBQ is voor mij niet nodig, ik kom graag voor de gezelligheid. 

E.e.a. is wel afhankelijk van mijn gesteldheid en dat kan van dag tot dag wisselen. De wil is er in ieder geval.

Ik kan in ieder geval niet in Oktember, die dertiende maand is altijd lastig, hè...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Jayjay said:

Die zorgt er voor dat we kunnen lachen.

Denk je? Je hebt m nog niet ontmoet zeker :tong

1 minute ago, Rowena said:

Ik wil best wel een keertje naar Friesland komen, BBQ is voor mij niet nodig, ik kom graag voor de gezelligheid. 

E.e.a. is wel afhankelijk van mijn gesteldheid en dat kan van dag tot dag wisselen. De wil is er in ieder geval.

Dit is voor mij eigenlijk ook zo......Zo graag volmondig JA zeggen, maar ik voel me vaak niet goed genoeg om n hele dag van huis te zijn

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...