Jump to content
Jim

Recurve RDA review

Recommended Posts

14 minutes ago, Jim said:

Ja ik weet het, heb de notificaties van IG moeten afzetten want mijn phone stopte niet meldingen geven. 

Ja roem he, binnekort krijgt ge van iedereen vanalles toegestuurd. Wat dan weer goed is voor ons 😄

Mede dankzij deze review, thnx @Jim , sinds vandaag ook de recurve in gebruik, makkelijk te bouwen en zeer goede smaak.

Door de enorme hype is die van mij net ook aangekomen.

Coilen en wicken is heel simpel. Goeie o-ringen niet te strak wat bij vele het geval is. Smaak is goed en airflow ook heb 8 gaten open van de 12 want 12 is voor mij manier van dampen te veel. 

Verder een grote con de gravering waar ik mij ontzetten aan kan storen. Tijdens het schoonmaken al een hap van mijn nagel af (extreem scherp). En bij het drogen met een keukenpapier blijft al het papier daar in hangen waardoor ik nu een witte gravering heb. Misschien is het mieren neu... Maar ik stoor me daar ontzettend aan. Dus dit weekend even met een dremel en een rubbertje de scherpe randen ervanaf halen. 

Verder een goede rda. Maar de o-atty blijft toch nog mijn favoriet. Ik zou er niet nog een nieuwe rda bij kopen omdat ik ontzettend blij ben met mijn o-atty's. Toch gedaan en nu denk ik al van zie je wel Jay niet met de hype mee gaan. Niet een slechte rda te noemen, in tegendeel. Maar in mijn ogen niks inovatief van wat er al bestaat. 

O ja nog een hele dikken plus. De drip tip vorm is de beste die ik tot nu toe heb gehad. Hopelijk worden deze ook los verkocht straks.

Hoe is deze kwa smaak in vergelijking met bijv een haku of een hadaly aangezien deze een grotere cap heeft.

vind de recurve er super gaaf uitzien! Past ook heel mooi op de wat grotere box mods

Doet wat mij betreft niet onder voor de Haku of Hadaly op gebied van smaak, wel veel meer airflow.

Voor de prijs moet je die zeker eens testen.

Eentje gekocht( ( besteld in de UK ), wil het toch eerst zelf testen voor dat ik geloof dat het al dan niet goed is.

Zo voorlopig is het kikker gifgroene doosje die mij aanspreekt .

😎

Ik lees her en der dat dit vooral een goeie squonker rda is, maar hoe bevalt hij als dripper? Lekt hij snel?

2 hours ago, Steve said:

Ik lees her en der dat dit vooral een goeie squonker rda is, maar hoe bevalt hij als dripper? Lekt hij snel?

Ik heb het getest met drippen maar was er geen fan van.

Als je squonkt zuigt die alle overtollige liquid terug mee het flesje in, als je gewoon dript blijft je coil in die liquid zitten.

Meer kans op spitback en lekken met gewoon drippen.

Ok, tnx Jim. Op zoek naar een leuke squonker dan maar. Ik heb een Pulse maar dat ding vind ik vrij kut. Die levert amper vermogen op één of andere manier.

Heb tot op heden nog maar 2 rda , recurve en de drop .

Voorlopig verkies ik de drop boven de recurve kwa smaakbeleving .

Edited by patje

On 5/16/2018 at 4:57 PM, Steve said:

Ok, tnx Jim. Op zoek naar een leuke squonker dan maar. Ik heb een Pulse maar dat ding vind ik vrij kut. Die levert amper vermogen op één of andere manier.

Kijk eens naar de SQ Squonker van signature tips, al een hele tijd mijn beste vriend en een geweldige combi met de recurve

13 hours ago, Keob Squonkalot said:

Kijk eens naar de SQ Squonker van signature tips, al een hele tijd mijn beste vriend en een geweldige combi met de recurve

Ziet er goed uit. Heb alleen mezelf voorlopig een wat krapper budget op de spulletjes opgelegd, het liep een beetje uit de hand en deze mod is vrij prijzig. Ik wacht nog even een goeie en betaalbare  dual battery regulated squonkmod af icm met deze recurve

Review van de Rage squonker komt deze nacht ofwel morgen op het forum.

Topmod, dat kan ik wel al verklappen.

2 hours ago, Steve said:

Ziet er goed uit. Heb alleen mezelf voorlopig een wat krapper budget op de spulletjes opgelegd, het liep een beetje uit de hand en deze mod is vrij prijzig. Ik wacht nog even een goeie en betaalbare  dual battery regulated squonkmod af icm met deze recurve

De Geekvape Gbox schijnt ook een goede te zijn...