Jump to content
Jim

Vaptio Super Bat kit review

Recommended Posts

Mooie review, duidelijk uitgelegd, ben niet zo'n fan van veel licht, maar dat kun je gelukkig uitzetten.

Uitstekende review weer; en ja, eerlijk is eerlijk, ik hou wel van die speelgoedjes met veel lampjes en toeters en bellen . Dacht eerlijk gezegd dat deze mod een veel belabberder kwaliteit zou hebben, maar het ziet er nog geeneens beroerd uit.

En weer het zelfde type Coils. Dat worden er echt steeds meer. En al ben ik er zelf geen fan van, als verkoper - die dagenlang tevergeefs voor een klant op zoek is geweest naar Coils voor een Vapeston Maganus- is het een verademing tanks in het assortiment te hebben waar je ook over twee jaar nog passende Coils kunt krijgen. Dat is meteen een pluspunt voor de kit.

En weer een duidelijke review, deze is ook niet mijn soort van mod, kleurenschermen zijn leuk maar ik ben altijd huiverig voor het op den duur niet meer werken.

Bedankt!

Zoals steeds een zeer goed en in begrijpende taal geschreven review, doe zo verder !

Lampjes zijn toch leuk (zolang er een keuze is om ze uit te kunnen zetten). Leuke review weer in ieder geval. Ben benieuwd wanneer je meer video gaat gebruiken :)

Posted (edited)

Nennie Nennie Nennie Nennie Nennie Nennie Nennie Nennie super bat!:zoef

Het gevoel dat ik bij deze mod krijg.. Bedankt weer voor de review, Jim, het wordt gewaardeerd!

Edited by TheRich

leuke review en leuke mod met een aantrekkelijk disco gehalte

En wederom een interessante review ! :duim

Een mooie en duidelijke review. Ik vind het wel iets hebben al die kleuren en lichtjes,houd ik wel van . En dat de coils van een ander merk passen is ook een voordeel zie je ook steeds meer,

Bedankt voor de heldere duidelijke review,aparte kit?

Duidelijke review. Hele aparte kit vind ik het :zwaai.. wel grappig en leuke lichtjes erin:5acd0fe63f7ea_imageproxy(5):

Vind deze alhoewel gimmicky, er stichting wel vet uitzien en ook dat menu is netjes

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Zoals steeds Jim : een leerrijk review !

15 hours ago, Madman said:

Ben benieuwd wanneer je meer video gaat gebruiken :)

Ik ga binnenkort experimenteren met een video setup :ja, eerst een niet al te dure camera/fototoestel vinden

Ik wil een setup maken waar je enkel mijn handen kan zien en het product en eventueel het builden enz.

Dus enkel dat in beeld en dat mijn stem te horen is, mijn stem klinkt op video wel heel zwaar dus weet niet of dat gaat lukken.

Alles live en geen jumpcuts of bewerking.

Dat is een keer iets anders, een review zonder dat je naar de reviewer zijn kop moet kijken.

Maar toch zie ik nog het liefst een foto en geschreven review dan een video waar haastig een product door het beeld komt.

16 minutes ago, Jim said:

Ik ga binnenkort experimenteren met een video setup :ja, eerst een niet al te dure camera/fototoestel vinden

Ik wil een setup maken waar je enkel mijn handen kan zien en het product en eventueel het builden enz.

Dus enkel dat in beeld en dat mijn stem te horen is, mijn stem klinkt op video wel heel zwaar dus weet niet of dat gaat lukken.

Alles live en geen jumpcuts of bewerking.

Dat is een keer iets anders, een review zonder dat je naar de reviewer zijn kop moet kijken.

Maar toch zie ik nog het liefst een foto en geschreven review dan een video waar haastig een product door het beeld komt.

Kijk er naar uit! Alvast succes 

Posted (edited)
1 hour ago, Jim said:

Mijn stem klinkt op video wel heel zwaar dus weet niet of dat gaat lukken.

Spelen we hem gewoon op 1,5 of dubbele snelheid af ;-). Komt goed.

Edited by L33ntje

Leuke review weer Jim. Ook tof dat je producten reviewd die buiten je "comfort zone" vallen. Een ander die wel van zulke apparaten houdt heeft er wellicht een hoop aan. Zo is er voor ieder wat wils. Ben benieuwd naar je eerste video review.

duidelijke review weer die lichten hebben wel wat