Popular Post Jim 14173 Posted April 19, 2018 Popular Post Share Posted April 19, 2018 Om een review van dit product te maken heb ik het stukje "persoonlijke mening" in mijn brein even op pauze moeten zetten. Dit soort toestellen is ver uit mijn comfort zone en om eerlijk te zijn verafschuw ik zulke producten, en ik had dan ook nooit gedacht dat ik ooit een review ging maken van dit soort mods. Maar als je reviews wil maken moet je dat ook kunnen doen voor producten waar je niet achter staat of helemaal je ding niet zijn, en als weinig voorstellende forum reviewer zou het ook respectloos zijn naar die persoon die je een kans wil geven om iets te laten reviewen. Bij deze weet je dus wat ik denk over het product, hoef hier ik dus niet verder over in detail te treden en de rest van de review is gewoon een review over het product en de werking zonder mening wat ik denk over het product. Voor een overloop van de specs en mooie verkoop praatjes verwijs ik je door naar de website van de fabrikant: https://vaptio.com/catalogue/super-bat-kit_1031/ Zoals steeds bij een review een clipje waar ik het product laat zien en gebruik, en in dit geval overloop ik ook alle menu's en functies van de mod. In deze verpakking krijg je de kit. En buiten de mod en tank heb je nog wat extra dingen: - Reserve glas voor de tank - Reserve o-ringen en coil voor de tank - USB kabel - Handleiding voor de mod en tank, QC kaartje en waarschuwing kaartje. De handleidingen zijn trouwens voorzien van veel en duidelijke foto's, en NL vertaling. Het thema van de mod kan je al een beetje afleiden uit de titel, Vaptio is volop bezig met een "superhero" thema te gebruiken in hun gamma aan mods. Bij deze mod is het duidelijk het batman thema, duidelijk te zien aan het masker dat je kan zien op het front van de mod. Deze mod heeft een side fire bar zoals je dat de dag van vandaag bij vele mods kan terugvinden. Het lijkt of het scherm erg reflecterend is, maar dat is omdat er nog een screen protector over het scherm zit en ik wil deze niet verwijderen. Op beide zijkanten zie je hetzelfde logo staan, dat moet een beetje lijken op het batman logo. De witte stukjes die je ziet achteraan, dat is waar je lichtshow plaatsvind. De 510 is degelijk, niks op aan te merken en je kan probleemloos tanks tot 25mm kwijt zonder overhang. Het "batman" masker op het front hebben ze wel gebruikt om de + en - knopjes in te verwerken, en de ogen die behoren ook tot de lichtshow die deze mod heeft. Het batterijklepje is degelijk, een goede brede scharnier zorgt wel voor een stevig klepje. Ook goed aangeduid hoe je de batterijen moet plaatsen. Ik heb dus al iets geschreven over de lichtshow bij deze mod, en dat ga ik nu laten zien door middel van een Youtube clipje dat ik gemaakt heb. Je kan kiezen om in plaats van alle kleuren te laten roteren vaste kleuren in te stellen in het menu. Of multicolor zoals in het clipje. Maar je kan de LED verlichting ook gewoon uitschakelen. Het is niet het eerste Vaptio product dat ik bekijk en één ding moet ik ze wel geven, ze maken altijd gebruik van mooie duidelijke schermen in hun mods. Een leuke layout en een degelijk menu met heel veel opties, het scherm is trouwens een 1.3inch. Ik ga gewoon een paar random foto's posten van het menu, in het Youtube filmpje bovenaan de review kan je goed zien hoe ik navigeer door alle menu's. Dan de tank die bij de kit zit, dit is nu zeker de derde keer dat ik dezelfde tank laat zien. Deze keer is het wel een TPD compliant 2ml versie. Het is een standaard subtank, vergelijkbaar met die van andere merken. Grote airflow, coils die compatibel zijn met Smok baby beast coils dus die kan je gewoon gebruiken in deze tank en andersom. Een brede 510 driptip en een makkelijk topfill systeem heeft deze tank wel, gewoon bovenaan "push-pull" systeem en een kwartje draaien is al voldoende. Hier alles uit elkaar, net zoals bij andere subtanks niet veel verschil en vrij standaard. Deze twee coils krijg je bij de kit, net dezelfde als je voor een Smok baby beast tank kan kopen. Een quad core coil van 0.15ohm en een single coil van 0.4ohm. Het gewicht van enkel de mod met twee batterijen: En van de mod en batterijen met ook de subtank bij: Handcheck: Opmerkingen en samenvatting: - De mod werkt goed, absoluut geen klachten over. - Heel solide mod, volledig uit metaal en van daar misschien ook het iets hogere gewicht. - De side fire bar werkt goed ongeacht waar je drukt, maakt een "clicky" geluid. - Mooi en duidelijk scherm, veel menu schermen en natuurlijk ook mogelijkheid om firmware te upgraden en blijkbaar ook volgens de fabrikant in toekomst andere thema's te downloaden. - Voor de fans van LED verlichting is er geen gebrek bij deze mod, je kan de lichtshow naar wens instellen of ook helemaal uitschakelen. - De bijgeleverde subtank is een tank met veel airflow en maakt gebruik van coils die je kan vervangen door Smok baby beast coils. Dit zie je vaak terugkomen bij veel fabrikanten, simpelweg omdat dit type coils vlot verkrijgbaar is. - Over de smaak van de subtank kan ik niet goed oordelen, ik ben nooit fan geweest van subtanks en zal dat ook niet worden. Het is wel een TPD compliant tank, dus slechts een inhoud van een armzalige 2ml. Deze kit zal niet in mijn bezit blijven, trouwe lezers weten ondertussen al wel wat ze moeten doen... Zal pas voor begin volgende maand zijn, heb deze maand al een paar dingen verloot. 40 5 Link to post Share on other sites
Loekia22 542 Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Mooie review, duidelijk uitgelegd, ben niet zo'n fan van veel licht, maar dat kun je gelukkig uitzetten. 1 Link to post Share on other sites
L33ntje 9540 Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Uitstekende review weer; en ja, eerlijk is eerlijk, ik hou wel van die speelgoedjes met veel lampjes en toeters en bellen . Dacht eerlijk gezegd dat deze mod een veel belabberder kwaliteit zou hebben, maar het ziet er nog geeneens beroerd uit. En weer het zelfde type Coils. Dat worden er echt steeds meer. En al ben ik er zelf geen fan van, als verkoper - die dagenlang tevergeefs voor een klant op zoek is geweest naar Coils voor een Vapeston Maganus- is het een verademing tanks in het assortiment te hebben waar je ook over twee jaar nog passende Coils kunt krijgen. Dat is meteen een pluspunt voor de kit. 1 Link to post Share on other sites
qwebbel 364 Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 En weer een duidelijke review, deze is ook niet mijn soort van mod, kleurenschermen zijn leuk maar ik ben altijd huiverig voor het op den duur niet meer werken. Bedankt! 1 Link to post Share on other sites
K&H 9767 Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 goede review weer :-) 1 Link to post Share on other sites
coen321 81 Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Weer een goede review Jim!! 1 Link to post Share on other sites
erwin59 64 Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Zoals steeds een zeer goed en in begrijpende taal geschreven review, doe zo verder ! 1 Link to post Share on other sites
Madman 8704 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Lampjes zijn toch leuk (zolang er een keuze is om ze uit te kunnen zetten). Leuke review weer in ieder geval. Ben benieuwd wanneer je meer video gaat gebruiken :) 1 Link to post Share on other sites
TheRich 8149 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 (edited) Nennie Nennie Nennie Nennie Nennie Nennie Nennie Nennie super bat! Het gevoel dat ik bij deze mod krijg.. Bedankt weer voor de review, Jim, het wordt gewaardeerd! Edited May 1, 2018 by TheRich 1 Link to post Share on other sites
Truusje26 123 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Bedankt voor de heldere review. Wat een leuke mod met die lichtjes 1 Link to post Share on other sites
guyanne 290 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 leuke review en leuke mod met een aantrekkelijk disco gehalte 1 Link to post Share on other sites
Tony 1282 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 En wederom een interessante review ! 1 Link to post Share on other sites
Borowitz 353 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Goede en duidelijke review. Tnx. 1 Link to post Share on other sites
Jopie 162 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Een mooie en duidelijke review. Ik vind het wel iets hebben al die kleuren en lichtjes,houd ik wel van . En dat de coils van een ander merk passen is ook een voordeel zie je ook steeds meer, 1 Link to post Share on other sites
koempel 351 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Bedankt voor de heldere duidelijke review,aparte kit? 1 Link to post Share on other sites
Emm_88 283 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Duidelijke review. Hele aparte kit vind ik het .. wel grappig en leuke lichtjes erin 1 Link to post Share on other sites
Oomkobus 5798 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Vind deze alhoewel gimmicky, er stichting wel vet uitzien en ook dat menu is netjes☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️ 1 Link to post Share on other sites
Rohnny Pollenus 352 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Weer iets geleerd van de review, mooie mod maar denk te moeilijk voor mijn simpele hersenen! 1 Link to post Share on other sites
erwin59 64 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Zoals steeds Jim : een leerrijk review ! 1 Link to post Share on other sites
Jim 14173 Posted May 1, 2018 Author Share Posted May 1, 2018 15 hours ago, Madman said: Ben benieuwd wanneer je meer video gaat gebruiken :) Ik ga binnenkort experimenteren met een video setup , eerst een niet al te dure camera/fototoestel vinden Ik wil een setup maken waar je enkel mijn handen kan zien en het product en eventueel het builden enz. Dus enkel dat in beeld en dat mijn stem te horen is, mijn stem klinkt op video wel heel zwaar dus weet niet of dat gaat lukken. Alles live en geen jumpcuts of bewerking. Dat is een keer iets anders, een review zonder dat je naar de reviewer zijn kop moet kijken. Maar toch zie ik nog het liefst een foto en geschreven review dan een video waar haastig een product door het beeld komt. 3 1 Link to post Share on other sites
Rohnny Pollenus 352 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 16 minutes ago, Jim said: Ik ga binnenkort experimenteren met een video setup , eerst een niet al te dure camera/fototoestel vinden Ik wil een setup maken waar je enkel mijn handen kan zien en het product en eventueel het builden enz. Dus enkel dat in beeld en dat mijn stem te horen is, mijn stem klinkt op video wel heel zwaar dus weet niet of dat gaat lukken. Alles live en geen jumpcuts of bewerking. Dat is een keer iets anders, een review zonder dat je naar de reviewer zijn kop moet kijken. Maar toch zie ik nog het liefst een foto en geschreven review dan een video waar haastig een product door het beeld komt. Kijk er naar uit! Alvast succes 1 Link to post Share on other sites
L33ntje 9540 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 (edited) 1 hour ago, Jim said: Mijn stem klinkt op video wel heel zwaar dus weet niet of dat gaat lukken. Spelen we hem gewoon op 1,5 of dubbele snelheid af ;-). Komt goed. Edited May 1, 2018 by L33ntje 2 1 Link to post Share on other sites
Vaper69 2641 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Leuke review weer Jim. Ook tof dat je producten reviewd die buiten je "comfort zone" vallen. Een ander die wel van zulke apparaten houdt heeft er wellicht een hoop aan. Zo is er voor ieder wat wils. Ben benieuwd naar je eerste video review. 1 Link to post Share on other sites
ibiza 1248 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 duidelijke review weer die lichten hebben wel wat 1 Link to post Share on other sites
basliner 180 Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 eerste review die ik van je lees;-),leuke mod 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts