Jump to content
lauekraan

Joyetech E-grip 2 gaat niet meer open

Recommended Posts

Ik heb sinds een tijdje een joyetech E-grip 2, nu wilde ik hem net bijvullen, maar krijg hem niet meer open.. iemand enig idee hoe ik hem open kan krijgen zodat ik weer verder kan dampen (en mijn sigarettenverslaving kan blijven onderdrukken)?

3 minutes ago, lauekraan said:

Ik heb sinds een tijdje een joyetech E-grip 2, nu wilde ik hem net bijvullen, maar krijg hem niet meer open.. iemand enig idee hoe ik hem open kan krijgen zodat ik weer verder kan dampen (en mijn sigarettenverslaving kan blijven onderdrukken)?

Zo te zien heeftie een kindersluiting. Maar ik neem aan dat je hem eerst wel open kreeg? Misschien met een zakdoek of rubberen handschoenen ofzo proberen (meer grip)

en een 2de damper kopen als reserve :gek

Heb je net flink gedampt en wilde je 'm daarna openmaken? Dan kan het zijn dat de boel wat opgezet is. Even laten afkoelen en weer proberen.

Anders is het toch echt spierballenwerk. Heb je toevallig een rubber lapje in huis? Of iets anders wat veel grip heeft? Dan kan je het deksel vasthouden en de mod draaien (meer hefboomwerking). Vriendelijke buurman? Vriendje, man, oid? Die werken meestal ok erg goed.. ;)

Voor de volgende keer dan niet zo vast dichtdraaien. Er zit een rubber ring die de boel dichthoudt, vast is vast..

Just now, Dennis1992 said:

Zo te zien heeftie een kindersluiting. Maar ik neem aan dat je hem eerst wel open kreeg? Misschien met een zakdoek of rubberen handschoenen ofzo proberen (meer grip)

en een 2de damper kopen als reserve :gek

Hij heeft inderdaad een kinderslot. Kreeg hem eerst wel gewoon open. Ik ga even klieren met inderdaad een handschoen/een zakdoek

Je kan je tankje ook even in de vriezer leggen. Dat helpt bij mij meestal.

Just now, sxt said:

Niet met mod eraan vast.. Batterij niet in de vriezer leggen!

2 minutes ago, sxt said:

Zover ik zie is het een aio, maar ik zie ook bij rookwinkel een foto waar een losse tank op zat. Maar accu’s en mod in elk geval de vriezer NOOIT in. 

@lauekraan Alleen het tankje,  doe ik ook wel eens. Vooral bij nieuwe tankjes zit het soms muurvast. In een griplockzakje, en dan 15-30 min in de vriezer. Niet te lang want het is glas. Is het een all in one? Foto :)

1 minute ago, sxt said:

@Dennis1992 waarom quote gij mij nu? 

The rich heeft het toch al rechtgezet? 

Ja da’s waar, was op mijn tel aan het typen, dus was ff verwarrend een beetje. Sorry

4 hours ago, TheRich said:

Niet met mod eraan vast.. Batterij niet in de vriezer leggen!

https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion_battery#Extreme_temperatures

¨Consumer-grade lithium-ion batteries should not be charged at temperatures below 0 °C (32 °F). Although a battery pack[103] may appear to be charging normally, electroplating of metallic lithium can occur at the negative electrode during a subfreezing charge, and may not be removable even by repeated cycling.¨

Maar dat gaat over laden.

10 minutes ago, frans_2 said:

https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion_battery#Extreme_temperatures

¨Consumer-grade lithium-ion batteries should not be charged at temperatures below 0 °C (32 °F). Although a battery pack[103] may appear to be charging normally, electroplating of metallic lithium can occur at the negative electrode during a subfreezing charge, and may not be removable even by repeated cycling.¨

Maar dat gaat over laden.

De 18650 worden ook  batterijen worden ook gebruikt in tesla’s ( die willen natuurlijk niet zeggen welk merk maar het zal wel een van de bekendere zijn)

Ik vermoed dat die ook wel tegen een beetje vries kunnen. Maar ik zou het ook niet testen op -18 😄 met je eigen mod.