Jump to content

Recommended Posts

Hey,

ik had een vraagje of iemand een vape website kent die veel keuzes heeft qua smaken in e-liquids en ook naar een postnl ophaalpunt kan leveren.

Ik heb namelijk zeer vervelende buren en mijn brievenbus is met nieuwjaar opgeblazen.

Ik had al een paar websites gevonden maar die hadden of heel weinig smaken of vroegen heel veel per flesje of enorm veel verzend kosten.

Groetjes,

SebasDaDamper

Google is je vriend, maar mijn websites zijn:

Zwoofs.nl

Savevape.nl

Eliquidmania.nl

vapexperience.nl

mr-joy.nl

paar verschillende omdat de ene wel heeft wat ik wil en het andere weer niet. Verzendkosten bij de ene gratis,bij de ander vanaf bv €10,- dus als ik bv maar 1 aroma nodig heb bij degene bestellen die gratis verzend. Bij ene is die liquid goedkoper en bij de ander de andere enz. 

Of ze verzenden naar een ophaalpunt weet ik niet, maar je kan als leveradres ook een ander adres invullen(familie,werk,vriend,vriendin)

of je brievenbus maken, het is 4,5 maand geleden oud en nieuw geweest! Wat doe je met de overige post? Word dat voor je deur gegooid? ?

Vraag me nu wel af, wat je je buren hebt aangedaan, waarop hun reactie was om je brievenbus op te blazen :tong

Savevape is goedkoop en rekent erg weinig verzendkosten. Is ook een bedrijf die altijd zoveel mogelijk aan de wens van hun klanten tegemoet komt. Ze verzenden standaard naar je huisadres (of het adres wat je opgeeft natuurlijk) maar volgens mij valt er best wat met ze te regelen als je er contact mee opneemt. https://www.savevape.nl/nl/

31 minutes ago, Vaper69 said:

Savevape is goedkoop

Verkopen ze ook k&k?

2 minutes ago, tsiis said:

Verkopen ze ook k&k?

Oeps, nee volgens mij niet :bloos dat had ik even gemist

Mr Joy rekent geen verzendkosten. Of ze ook elders dan thuis leveren dat weet ik niet.

16 hours ago, Fender said:

Mr Joy rekent geen verzendkosten. Of ze ook elders dan thuis leveren dat weet ik niet.

Mr Joy verzend via DHL dan kan je het ook laten afleveren bij een Servicepoint

On 4/14/2018 at 18:49, Madman said:

Vraag me nu wel af, wat je je buren hebt aangedaan, waarop hun reactie was om je brievenbus op te blazen :tong

Me buren zijn gewoon een stelletje aso's en me briefenbus is denk ik niet door hun opgeblazen, ik denk dat het gewoon kinderen waren ofzo?

On 4/13/2018 at 22:02, Sebas said:

Google is je vriend, maar mijn websites zijn:

Zwoofs.nl

Savevape.nl

Eliquidmania.nl

vapexperience.nl

mr-joy.nl

paar verschillende omdat de ene wel heeft wat ik wil en het andere weer niet. Verzendkosten bij de ene gratis,bij de ander vanaf bv €10,- dus als ik bv maar 1 aroma nodig heb bij degene bestellen die gratis verzend. Bij ene is die liquid goedkoper en bij de ander de andere enz. 

Of ze verzenden naar een ophaalpunt weet ik niet, maar je kan als leveradres ook een ander adres invullen(familie,werk,vriend,vriendin)

of je brievenbus maken, het is 4,5 maand geleden oud en nieuw geweest! Wat doe je met de overige post? Word dat voor je deur gegooid? ?

Ik woon in een soort appartementen gebouw waar dit soort dingen moeten worden geregeld door de "huisbaas" maar die doen ook vervelend. Dus ik ben van plan om te verhuizen?

26 minutes ago, SebastianDaDamper said:

Ik woon in een soort appartementen gebouw waar dit soort dingen moeten worden geregeld door de "huisbaas" maar die doen ook vervelend.

Irritant! Succes

On 4/15/2018 at 15:18, valon said:

Mr Joy verzend via DHL dan kan je het ook laten afleveren bij een Servicepoint

Hoe kan ik het dan bij een service point laten leveren? Ik zie geen optie op de website.

21 minutes ago, Sebas said:

Irritant! Succes

Thx

42 minutes ago, SebastianDaDamper said:

Hoe kan ik het dan bij een service point laten leveren? Ik zie geen optie op de website.

Thx

Meestal kan je dit pas aangeven als je aan het afrekenen bent.
Bij elke site die met post NL stuurt kan je een ander aflever adress kiezen.
Ikzelf woon in Belgie aangezien je daar niet mag onlie bestellen , bestel ik in nederland omdat ik daar werk. Ik laat het gewoon in de primera afleveren. 

Nog nooit een probleem mee gehad.

1 hour ago, SebastianDaDamper said:

Thx

Wat @sxt al zei bij het afrekenen, en anders kan je het nog veranderen als je de track en trace code krijgt toegestuurd, zo had ik hem veranderd.