Jump to content
elja

Video : Passive Vaping: A guide for parrots

Recommended Posts

Posted (edited)

Video supported by Public Health England and produced in partnership with the New Nicotine Alliance.
Geweldig !

Edited by elja
  • Like 6
  • Thanks 2
  • Haha 3

Ja! Leuk!

Een beetje lang voor het grote publiek met een concentratiespanne van +/- 0,03 milliseconden maar wel goed om te zien dat ze er in GB geen gras over laten groeien als het aankomt op het verbeteren van de volksgezondheid. Blijkbaar is er ook geld voor het vervaardigen van dit soort publiciteit.

Mijn hemel! Hoe ver is de gedroomde ideale wereld van de EU verwijderd van de realiteit en hoelang is diezelfde EU bereid het leven van miljoenen burgers daarvoor te offeren?

Zou al mooi zijn als we ondertiteling zouden kunnen krijgen, of nog mooier omgezet naar Nederlandse stemmetjes. Maar ja, is iets wat ik niet kan. En indien wel, niet de tijd voor.

4 hours ago, elja said:

Zou al mooi zijn als we ondertiteling zouden kunnen krijgen, .

Engelse subs (auto generated) zijn voor handen 

7 hours ago, elja said:

Zou al mooi zijn als we ondertiteling zouden kunnen krijgen, of nog mooier omgezet naar Nederlandse stemmetjes. Maar ja, is iets wat ik niet kan. En indien wel, niet de tijd voor.

Ga kijken als ik tijd heb om dat te realiseren. Ondertiteling zal geen probleem vormen, moet er alleen even goed voor gaan zitten en de tijd en zin erin hebben.

Maar zal mijn best gaan doen. Tevens ook leuk om het dan in social media te gaan verspreiden :)

Ben hem toch maar even gaan vertalen, ook zo handig voor de mensen die het Engels niet zo goed beheersen.

Natuurlijk vrij om overal te delen, zodat er wat meer bekendheid over het passief meedampen duidelijk wordt.