Jump to content

Recommended Posts

Niet al te lang geleden overleed mijn geliefde ijoy capo S...

Nu was dit echt mijn favoriete mod voor de wasp nano en deze moest en zou vervangen worden maar nog een capo S?

Nee, de bouwkwaliteit van dat ding in combinatie met de ongemakken, dan ga ik wel voor een mechanische, dat wilde ik ook al veel langer.

Zat al wat te loeren naar de Boxer squonk mod maar om nou dik 100 piek neer te tellen voor iets waar ik niet helemaal zeker van ben of het me bevalt...

Na wat gegoogle, komt de squeezer tevoorschijn, lekker simpel, niet duur, met een vergrendelbare vuurknop, én er passen 2x700 batterijen in, én je krijgt er een 18650 adapter bij (van Boxer!)

Vanaf t moment dat ie binnenkwam, heb ik m nog niet kunnen laten staan, wát een fijn klein dingetje!

Weegt heel weinig, is bijzonder broekzakvriendelijk, ook vanwege de vergrendelbare knop en vuurt ook nog eens tering goed

(nu gebruik ik wel flatwire dus ramp-up is al helemaal geen probleem)

Ding zit goed in elkaar geschroefd, heb alles nog wel even nagelopen maar was niet nodig.

Deurtje is wel maf, schuift er gewoon op, zonder magneetjes of haakjes of wat dan ook maar blijft de hele dag goed op z'n plek en is ook makkelijk te verwijderen, gewoon schuiven.

nadelen:

de 20700 van de foto zit er wel wat ruim in, als je hard schud hoor je m bewegen,

Gebruik je een 18650 met de adapter, niks aan de hand. 21700 heb ik niet.

Het gat voor de squonkfles is klein, mijn duim past er niet lekker in, dan maar een reacharound met m'n middelvinger.

(Ik heb echt geen kolenschoppen trouwens, mijn moeder zei altijd dat ik "pianovingers" had, lange dunne tengels zeg maar)

Misschien niet per se een nadeel maar als je de harde flesjes van de luxotic, gbox en capo gewend bent is dit heel andere koek, ding is verdorie zo zacht dat ie maar net overeind blijft staan en knijp je wat te hard bij het squonken dan verandert ie in een supersoaker, gelukkig heb ik er een singlecoil op die het gaatje blokkeert.

Wat krijg je er nog voor leuks bij:

#2e squonkflesje, helaas wel een pikdonkere zodat je niet kan zien of er nog wat in zit zonder m tegen t licht te houden

#grote teringzachte vulfles van 30 ml met 510 aansluiting (ik zie het nut er niet van in, flesje eruithalen vind ik makkelijker)

#fijne, kunststof adapter voor 18650 batterijen

#zo'n stom kaartje met woorden er op

#optioneel een rda in dezelfde kleur, kost een tientje meer.

Foto 1: contact

Foto 2: veiligheid uit

Foto 3: veiligheid aan

Foto 4: mod, flesje, batterij, kappie

Foto 5: mod, batterij, kappie

Foto 6: mod, kappie

Foto 7: mod3f11df5bfc90825f4bef1e244fcb4c4f.jpg205648441bfcca65cb6d298544cde05f.jpg15d9b10606fc9842ffda75f4490cea0d.jpg3e937d059b1b3c62770464898b83816e.jpg0d522a38263bce195c96e1bd1f110306.jpgd198d836ade76068d9c5c37817451176.jpgf6051fbf920d4cafbaebcfabbe7394e9.jpg

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

• Like 8
  • Thanks 1