Jump to content
Sign in to follow this  
Lymque

Beuningen

Recommended Posts

Ik loop nu zelf al z’n jaartje bij de primera in het dorp waar ik woon ik moet zeggen deze hebben een nette collectie aan liquids. Ze blijven ook netjes bij met de nieuwste mods. Het personeel weet er wel aardig wat van af. Eentje dampt er zelf ook intensief en weet er behoorlijk veel van af.

Als je iets wilt hebben wat ze niet hebben kijken ze als het te bestellen is en vaak is het er al binne 2 dagen of de volgende dag!

Top winkel voor mij lekker dicht bij en goede service!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Liep zelf ook al een beetje met dat idee @Marcel loves E6, zit er hier ook één in de buurt met een zeer courant assortiment en (tromgeroffel) personeel met kennis van zaken.

Dingetje is een beetje dat geen enkele primera een eigen website heeft waar eea op te zien is. Wat we net niet willen is alle primera's en tankstations in kaart brengen waar ze twee pennetjes hebben liggen. Hoe te schiften.... 

Mee eens niet elke heeft een leuk ass. Ik. Zal is vragen als ik een foto mag maken van het ass. Dan post ik hem wel hierop?

7dfc3cb522c157a6ae4a34ee7ba41de6.jpg

Moest toch een nieuw sapje halen?
En ze vonden het geen probleem

Ik woon ook in Beuningen en loop er ook regelmatig binnen (pakketjes ophalen e.d.) en bewonder deze kasten vaak eventjes.

Prijzen zijn acceptabel (al kunnen ze natuurlijk niet op tegen de Chineze prijzen), en qua k&k liquids is de keuze erg groot.

Ga even bij de kast staan, en in no-time staat er iemand naast je die je enthousiast wil helpen!

(De kast rechts met de hardware is een stuk groter dan op de foto te zien is.)

Een veel duidelijker (en volgens mij uitgebreidere) sortering dan De Damper in de Hezelstraat in Nijmegen.

On 30-3-2018 at 8:14 AM, Lymque said:

Mee eens niet elke heeft een leuk ass.

On 30-3-2018 at 11:35 AM, Lessram said:

Ga even bij de kast staan, en in no-time staat er iemand naast je die je enthousiast wil helpen

Het is nog steeds niet de bedoeling om elke primera en tankstation toe te voegen aan de StenenTokoKaart, maar zulke Primera's moeten we maar koesteren en een handje helpen. Kortom, toegevoegd aan de kaart.