Jump to content

Batterij zeer snel leeg


Moonshine

Recommended Posts

Guest Eleaf-pico gebruikert

Kopt Tsiis.. je moet wát als je iets te verkopen hebt en eigenlijk niet heel actief bent op dit soort fora. 

Ben ik daar trouwens de enige is die eigenlijk alleen hier kijkt als 'ie ergens mee zit / te vragen / te verkopen heeft ? 

Ik ben nl. eigenlijk best een tevreden damper en heb niet (meer) zoveel te klagen / vragen. 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Eleaf-pico gebruikert said:

Kopt Tsiis.. je moet wát als je iets te verkopen hebt en eigenlijk niet heel actief bent op dit soort fora. 

Ben ik daar trouwens de enige is die eigenlijk alleen hier kijkt als 'ie ergens mee zit / te vragen / te verkopen heeft ? 

Ik ben nl. eigenlijk best een tevreden damper en heb niet (meer) zoveel te klagen / vragen. 

 

Het is hier geen marktplaats, het Aangeboden/gevraagd board is voor en door (actieve) forumleden die elkaar wat gunnen. Het quotum is juist bedoeld om te voorkomen dat men hier alleen komt om iets te verkopen en dan foetsie gaat. Er zijn zat andere kanalen die daarvoor beter geschikt zijn dan een forum (facebook groepen bijvoorbeeld, of zo men zegt, zelf geen ervaring mee).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Eleaf-pico gebruikert said:

Ben ik daar trouwens de enige is die eigenlijk alleen hier kijkt als 'ie ergens mee zit / te vragen / te verkopen heeft ? 

 

Je bent zeker niet de enige, maar het gebeurt dusdanig weinig, dat het dus wel direct opvalt ?

Dat is btw geen waarde-oordeel hoor, meer een observatie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...