Jump to content

Een paar beginnersvragen


Guest Tillieu

Recommended Posts

Guest Tillieu

Hallo, ik ben nieuw in de vapewereld dus waarschijnlijk nog naïef enzo maar ik heb wat vraagjes:

Ik heb trouwens een Smok Stick V8 Baby.

 

- is het normaal dat het mondstuk vrij snel heet wordt aan de lippen, ook met korte hijsjes?
- kan dit ding ondersteboven en schuin enzo in mijn jaszak of rugtas zonder te lekken?

- is het erg als je hem aan laat staan, gaat ie uiteindelijk zelf uit of loopt de batterij leeg?

- In de gebruiksaanwijzing staat dat je resterende batterijcapaciteit aan de Led bij het knopje kunt aflezen maar hoe dan? Hij knippert 3x bij het aanzetten.
- als je een smaak vies vindt, kun je dan bijvullen als het tankje bijna leeg is en worden de smaken dan niet een beetje gemengd?

Ik krijg later waarschijnlijk nog veel meer vragen maar laten we het hier bij houden :)

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

 

Raymond

Edited by Tillieu
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Tillieu said:

Hallo, ik ben nieuw in de vapewereld dus waarschijnlijk nog naïef enzo maar ik heb wat vraagjes:

Ik heb trouwens een Smok Stick V8 Baby.

 

- is het normaal dat het mondstuk vrij snel heet wordt aan de lippen, ook met korte hijsjes? Dat is niet mijn ervaring, misschien komt omdat je te zacht dampt of verkeerd dampt of juist te kort hijst.
- kan dit ding ondersteboven en schuin enzo in mijn jaszak of rugtas zonder te lekken? Ja bij mij lekt hij nooit in mijn jaszak schots en scheef. Er zijn mensen bij wie het wel lekt, maar ik kan niet weten hoe een ander dat ding gebruikt en in elkaar zet.

- In de gebruiksaanwijzing staat dat je resterende batterijcapaciteit aan de Led bij het knopje kunt aflezen maar hoe dan? Hij knippert 3x bij het aanzetten. Dat weet ik niet meer want e stick zelf gebruik ik niet meer. Maar volgens mij gaat hij knipperen en stopt ie met vuren als hij bijna leeg is.